Utomjordiskt

UFo i östersjön ?

2012-10-08 18:38 #0 av: maribell

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/marklig-upptackt-pa-ostersjons-botten-far-varlden-att-spekulera-2226723

Intressant !!!!!!

Anmäl
2012-10-08 19:04 #1 av: stina63

Wow så spännande höra dom berätta om de. Har bara läst om de i tidningen och  på nätet

Anmäl
2012-10-08 19:51 #2 av: [KosmosBill]

Spännande. Det har tydligen legat där under mycket lång tid.

Anmäl
2012-10-08 20:11 #3 av: mulac

Mycket spännande, kanske över 160 000 år gammalt ( då är det säkert antikt) !

Anmäl
2012-10-08 20:17 #4 av: Cristine

Det är så mycket som kommer fram nu för tiden man hinner knappt med att smälta det.Jag har fått nollställa mej och börja om från början

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-09 11:08 #5 av: Marr

Glad jag fick se det här, för har inte kunnat följa vare sig teve eller internet på ngr dagar! Fick veta mer om detta än jag visste innan. Jag tror iallafall det är ett ufo...och ingen byggnad. Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-10 11:14 #6 av: Choklad

Vad spännande! Jag tror det kan vara både och...spännande med den där signalen de pratar om ..

U R us

Anmäl
2012-10-10 13:29 #7 av: Marr

Jo Choklad den är ju enorm...med tanke på signalen och spåren på botten så vill jag ju tro det är ett utomjordiskt skepp...Flört Fast vad vet man, är den nu så gammal som dom tror, så fattar man ju ännu mindre. Ska bli intressant att höra när dom haft tid att undersöka "saken" vid sidan om också.Glad

Anmäl
2012-10-10 14:22 #8 av: Choklad

Tänk om det är en form av "Noaks Ark" (jag tror inte bokstavligen på Bibeln men på dess symboler) ..en skulle jag kunna tänka mig ( nu svävar min fantasi iväg här) vara både från rymden med bas på jorden...

Jag vill veta vad som finns inuti Tungan ute..eller kanske inte, man vet ju aldrig vad det är därinne

U R us

Anmäl
2012-10-10 14:52 #9 av: Marr

Tycker inte den tanken är dum alls! Det är modigt av grabbarna som ska gå ner i det där hålet framöver. Jag vill också veta vad som finns därinne. Är då glad för att det finns de som vågar, för jag skulle då aldrig göra det. Brrr!

Anmäl
2012-10-10 14:57 #10 av: Cristine

Att de inte skickar ner en kamera först.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-13 12:29 #11 av: Minoth

Oj vad man märker att dom är rädda för vad som får säga och inte.. 
Det har ju hänt så mkt mer än dom berättar. Lyssna bara på hur dom pratar...

Dom nämner inte ens de andra objektet alls i detalj, dom vill inte ens säga vilken form det är TROTS att dom vet det...

Hahah vilken korrupt video. Dom säger ju inte ens halva sanningen...

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.