Övrigt

Har inga ord....

2012-10-04 23:50 #0 av: Cristine

FörvånadGråter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-05 00:09 #1 av: Gahella

Ja det är riktigt illa! Har vetat om det här i flera år och vi har diskuterat det både på Ufo-sajten, IiF och på KiF. Det är som en mardröm man inte vill tro är sann och bara vill vakna upp från

Vad är Federal Emergency Management Agency? Enkelt uttryckt är det "hemliga regeringen". Denna byrå har befogenheter och myndighet som går långt utöver något annat organ i landet. Vad kan FEMA göra?
Det kan upphäva lagar. Det kan röra sig hela befolkningar. Det kan arrestera och kvarhålla medborgare utan tillstånd och kan hålla dem utan rättegång. Det kan beslagta egendom, livsmedelsförsörjning och
transportsystem.
Och det kan även avbryta konstitutionen av Förenta staterna.

När den första konceptet hade presenterats, var dess ursprungliga uppdrag att säkerställa överlevnaden av
USA: s regering i händelse av en kärnvapenattack.
Det är sekundär funktion var att vara en federal samordningsorgan under tider av inhemska katastrofer.
Dessa katastrofer bestod av jordbävningar, översvämningar och orkaner.

De "hemliga" svarta helikoptrar som redovisas hela USA, främst i västra Kalifornien, Washington, Arizona, New Mexico, Texas och Colorado områden flygs av FEMA personal.
Det har fått ansvaret för många nya nationella katastrofer som skogsbränder, hem nödsituationer uppvärmning, flyktingsituationer, upplopp, och beredskapsplanering för kärntekniska och giftiga incidenter. Det fungerar tillsammans med den sjätte armén i väst.

http://www.freedomfiles.org/war/fema.htm

Anmäl
2012-10-05 00:13 #2 av: Cristine

Var är våra vänner?

Anmäl
2012-10-05 00:27 #3 av: Gahella

Ja mycket beror på oss själva tror jag men inte allt, men mer kärlek ocj mer ljus på jorden kommer i alla fall att hjälpa långt, så mycket vet jag. Sedan tror att jorden har fått jävligt nog och tror även de flest människor också fått det!

Här finns det bilder på alla dessa kistor, och undrar vad dödsorsakerna kommer bli?

Anmäl
2012-10-05 00:34 #4 av: Cristine

Inte underligt att piloterna börjar skriva varningar p himlen.

Se Marrs tråd Chemtrails

Anmäl
2012-10-05 07:38 #5 av: Marr

Herregud! Dödsorsaken...Halshuggning bl.a??? Förvånad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-05 08:23 #6 av: [KosmosBill]

Verkar som om man förbereder sig för en biologisk attack.

Undrar vad  de ansvariga för kistorna säger. Någon måste väl ha ställt frågan om vad dessa ska användas till. Det var ju 7 år sedan.

Anmäl
2012-10-05 08:35 #7 av: [kajmal-0]

#2 har haft en svart helikopter oss mej för ett par somrar sedan. den stod stilla i luften ca 75 meter från huset, tyckte de var otäckt............många hörde den nere i byn, men vet inte om några fler såg den. en bekant som är känd med helikoptrar. sa att det liknade en canadensisk 50-tals helikopter när jag ritade en skiss för honom

Anmäl
2012-10-06 22:31 #8 av: Cristine

Nu tar Obama över all media!

Anmäl
2012-10-07 00:29 #9 av: [knugenskrona]

Den stora frågan är

_ Vem har tagit över Obama?

Anmäl
2012-10-07 00:31 #10 av: Cristine

Eliten= illuminati

Det var dom som satte dit honom som president, precis som de gjort med alla andra utom Kennedy då.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.