Vetenskap

Ingredienser i Chemtrails!

2012-10-04 14:44 #0 av: Marr

Eftersom denna "trillade ner i handen" på mig så sätter jag in den här. Låter filmen tala för sig själv. Detta är del 1.

http://www.youtube.com/watch?v=Jlv8QIwv4KM&feature=g-vrec

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-04 14:57 #1 av: Marr

Alltså nu tror jag kanske att vi redan har haft dessa uppe om jag tänker efter. Fast det struntar jag i, för det här är viktiga grejer. Sätter därför in del 2 & 3 också. Titta i omgångar för denna är nära 1 tim lång.

http://www.youtube.com/watch?v=RZPsLkKOi8w

Anmäl
2012-10-04 16:14 #2 av: Marr

Men jösses titta här! Kan det även vara ett ufo som far förbi vid 1.12?

http://www.youtube.com/watch?v=GCIDW7_Q8Wc&feature=context-vrec

Anmäl
2012-10-04 16:27 #3 av: Marr

En till!

http://www.youtube.com/watch?v=rTzvEyO6X7M&feature=related

Anmäl
2012-10-15 02:21 #4 av: [KosmosBill]

En av de mest professionella filmer som gjorts i ämnet.

Anmäl
2012-10-15 11:01 #5 av: Marr

Den här ska jag ta i omgångar, Tack! ...KB...Flört

Anmäl
2012-11-03 11:09 #6 av: [KosmosBill]

Chemtrailsprutande plan tagen på bar gärning

Anmäl
2013-01-06 17:20 #7 av: LifeAhead

Underbart att du tar upp detta!!!

GEOENGINEERING....väderkontroll... Det hemskaste och sjukaste på länge och tyvärr är det SANT.

Jag har lite info på min hemsida också, en del videoklipp och länkar.

Bland annat om morgellons... bland det otäckaste jag vet...

/Skydrag

http://www.vildvaeder.se

Anmäl
2013-01-06 18:58 #8 av: LifeAhead

Morgellons... orsakat av chemtrails... nanoweb...  fy f*n!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=yO7lPXTyT8M

Anmäl
2013-01-06 21:04 #9 av: Gahella

#8 Ja det måste vara ett helvete att ha! Det sägs att man även kan få det av GMO-mat.

Anmäl
2013-01-06 21:49 #10 av: Cristine

Jag började tappa hår så jag snaggade mig kände också av spindelnät i ansiktet sår på benen som inte ville läka förkylningssymtom som kraxig och torr i halsen.

Dottern 32 som aldrig varit sjuk började få förkylning som inte gick över riktigt. Vi började med en stark soppa som vi dricker en kaffekopp av morgon och kväll, ett bärte( Anti oxidant ,med fyra superbär nermalda med skal och kärnor)som vi intar på morgonen.

D-vitamin 50.000 en i veckan och jag som tar Graviola som för mej är en mirakel medicin. Mitt hår har växt ut,näten försvann, såren är mycket bättre nu beror de bara på vatten i benen. Dotter har blivit av med förkylningen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-06 21:59 #11 av: Gahella

Bravo Cristine, vi får göra vad vi kan för att stå emot denna biologiska stridsföring emot mänskligheten som det faktiskt är!

Anmäl
2013-01-06 22:09 #12 av: Gahella

Själv har jag investerat i en jonisator tack vare en FB-vän och hennes sammanställning här nedan och genom egen forskning. Och nu har jag mycket lättare att andas hemma det är som något tungt försvunnit från atmosfären, kan inte förklara det bättre än så, tyvärr

En jon är en elektriskt laddad atom/molekyl som antingen har en plusladdning (positiv jon /katjon) eller minusladdning (negativ jon/ anjon) . En jon leder elektricitet och har en elektromagnetisk funktion. Allting i universum är energi/elektrisk laddning som antingen är + eller – T.ex. så har den magnetiska nordpolen en – negativ laddning och magnetiska sydpolen har en + positiv laddning. I listan nedan ser ni vad som alstrar/ökar positiva respektive negativa joner, sedan följer information om hur positiva och negativa joner påverkar allt liv och hälsa. Just nu har vi en kraftig obalans i världen med ett kraftigt överskott av positiva joner och vi är därför i ett akut, stort behov av negativa joner. Utan negativa joner kommer vi inte kunna överleva.

FREKVENSSÄNKANDE/ POSITIVA JONER (dåligt) har en kraftigt försurande verkan, sänker PH-värde och höjer statisk elektricitet och elektromagnetisk strålning. Positiva joner sänker vårt medvetande. Protoner (om en atom/molekyl har fler protoner än elektroner bildas en positiv jon) Fullmåne Metaller Kallt klimat Torr luft/vindar, stormar Elektrisk apparatur; datorer, mobiler, trådlösa nätverk, mikrovågsugnar, lågenergilampor Chemtrails, HAARP, ELF-waves, Gwen Towers, mobilmaster

Damm  Bakterier, virus, mycoplasma, mögelsporer, fria radikaler osv.  Avgaser, smutsig miljö, försurning  Syntetiska material t.ex. i kläder, möbler osv.  Plaster  Spiraler medsols  Positiva joner förstör arvsmassan (DNA) och medverkar i ALL sjukdom och ohälsa dels genom att kraftigt försura kroppen, dels genom att det ökar den elektromagnetiska strålningen och sänker vår energifrekvens radikalt. Innan ett åskoväder

FREKVENSHÖJANDE/ Negativa Joner (bra) har en starkt basgörande verkan och höjer PH-värde, ökar blodflödet och syresupptagningsförmågan i lungorna, är kraftigt immunförsvarshöjande och balanserar serotonin-nivåerna i hjärnan. Negativa joner höjer vårt medvetande. Elektroner (om en atom/molekyl har fler elektroner än protoner bildas en negativ jon) Icke-metaller / naturmaterial Moder Jord alstrar elektroner/negativa joner och detta är principen i Earthing / Grounding / ”att jorda sig” Solljus Efter ett åskoväder/blixtar Gröna bladväxter Antioxidanter Kläder i naturmaterial (även filtar osv.)

Efter ett åskväder

Anmäl
2013-01-06 23:23 #13 av: Cristine

Var har du fått tag på den Gahella?Glad

Jag såg att de finns lite överallt.

Anmäl
2013-01-07 00:43 #14 av: Marr

LifeAhead! Jag vet precis vad du talar om. Har haft Morgellons sen år 1997. År 2000 tog det fart då jag bodde i ett mögelhus. Min immunitet sänktes då så kraftigt att Morgelllons då tog fäste. Har varit jättesjuk och gjort så ont när jag andats att jag bara kunnat ta luft till bröstkorgen.

Huden har sprättats upp av glasfiberliknande föremål som blir så ansamlade i blodådror och kappilärer att blodet rinner när det är fullt och huden går sönder genom trycket. Det pulserar och värker när dom ska ge sig ut ur huden och tar man sig ett varmt bad så fullkommligt exploderar  det i huden av vassa partiklar som "trillar" ut. Dom ligger sen på badkarsbotten och är hårda som diamantkorn.

Många meter "nanomaskar" har jag dragit ut ur min hud sen år 2000. Denna sjukdom aktiverades när jag bodde i ett hus som visade sig vara mögelsjukt. Förstod ingenting förräns immuniteter var i botten och jag knappt var vaken mer än 4 tim per dygn. Då sökte jag hjälp. Starka antibiotiker och tal om cellgifter hörde jag. Orkade inte...

Idag mår jag nästan bra tack vare min naturläkare som är föredetta vanlig läkare, men som drog sig ur p.gr.a. masshysterivaccineringarna först främst och det sjuka tema läkemedelsbolagen håller sig med...Han håller min immunitet någorlunda välbalanserad.

Har inte blivit "uppsprättad" mer men man kan fortfarande se dessa numer försvagade "nanofibrer" i huden eller i de små små sår som uppstår ur tomma intet.

Detta är ett faktum och ingen påhittad sjukdom och min läkare är väl bekant med den säger han, men påstår att det är många faktorer som spelar in när man drabbas.

Han säger även att man måste sköta sig i det fortsatta livet för att immuniteten ska klara kroppen. Får väl gå hos denne läkare resten av mitt liv. Fast det gör väl inget, bara man orkar vara med.

Har min inställning till chemtrails som jag har numera och litar på den , min läkare accepterar det och säger att jag inte har helt fel...

Anmäl
2013-01-07 02:32 #15 av: Cristine

Din läkare är en väldigt förståndig man så du har haft tur som träffat honom för de är få idag som bryr sig. Vad fick jag för hjälp av min när jag hade så ont att jag hängde stående på kinesiska möbeln och sov, jo en burk panodil.

Jag visade upp ett sår som inte ville läka och gjorde otroligt ont, han sade att det hade stafylococer och satte dit ett plåster.

Jag talade om att det brann men han bara nickade och gav mej ett par burkar antibiotika som inget gjorde.

Min soppa var 10 gåpnger bättre för den höll branden till såret , det fick ingen chans att sprida sig.

Ringde till en läkare på sjukhuset  och undrade vad fanns att göra om man hade kallbrand i ett sår, var jag medelålders så kapade man. jag slängde på luren och skickade efter graviolan, efter ett par burkar slutade det att brinna.

Nu räknar ja med att få bort det helt med soppan och salvia annars sänder jag efter en salva från Mexico.

Anmäl
2013-01-07 10:21 #16 av: Marr

Aj aj aj Cristine! Gråter

Så detta är också du drabbad av...fy sjutton! Har haft mina misstankar då även du har den här tröttheten och sår du talat om.

Ja jag vet faktiskt fler som är drabbade som jag ej har kontekt med idag. Tror inte dom vet vad som är fel då jag vet de har gått hos läkare och får antibiotiker eller pencilliner då & då, när det varit som värst...Rynkar på näsan

Anmäl
2013-01-07 10:39 #17 av: Gahella

Usch va fruktansvärt för er båda, vilken mardröm! Förstår inte hur ni orkat!? Och så dess läkare som ingenting vet och ingenting fattar. Ett plåster på det såret är ju rena hånet! Är glad att ni båda fått den hjälpen ni behövt för att oraka vidare och så håller vi tummarna för att även detta ska läka fullt ut och det snart <3 Kram på er underbara kämpar!

Jag hade en sån himla tur hade tittat på en som var bland de bästa då den även producerar syre, men den var lite för dyr. Men döm om min förvåning då en vill sälja den på en gemensam FB-sida för hon behövde pengarna till en resa. Och hon hade haft den endast i 2 månader och var i helt skysst skick och jag fick den för nästa halva priset.

Läste nyss att tack vare denna kvinna har de sålts ut i många affärer, men det kommer nya och det finns bra såna för runt 500 kr som man även kan ta på avbetalning. Kanske även finns begagade på blocket?

Anmäl
2013-01-07 10:46 #18 av: [KosmosBill]

Ska köpa en med en gång...tack för att ni delar med er av er kunskap.

Ser att Kjell & Co. har 2 varianter,300:- och 500:-. Köper så fort jag kommer ner till byn.

Skulle vilja ha en vattenjonisator också, men då måste vattnet tydligan vara fritt från klor så det blir knepigt.

De kunde använda kolloidalt silver i stället för klor.Helt sjukt att de klorerar vattnet.

Anmäl
2013-01-07 10:56 #19 av: Gahella

Ja där ska de finnas men hörde att de var slut? Men det har kanske kommit in nya nu

Vänta lite KB för det måste vara en viss watt för att den ska vara effektiv, kan inte kolla det just nu men om ett par timmar. Om du vill, du kanske kan det här ändå?

Anmäl
2013-01-07 11:05 #20 av: Marr

Oj är dom inte dyrare än så, då är det ju fullt möjligt att skaffa en!

Tack snälla Gahella för informationen om detta ska läsa på mer nu!

Jag är så tacksam för min läkare som håller mig på rätt köl. (Inte kul att berätta sånt här men det ska upp till ytan). Önskar denna kvinna hade fått träffa någon som honom. Mitt hjärta blöder när hon berättar sin historia...

Marie Palac heter hon och bor i Sverige...

http://www.youtube.com/watch?v=rOutN-Kuchk

Anmäl
2013-01-07 11:24 #21 av: [KosmosBill]

Jag väntar tills jag fått din info Gahella

Anmäl
2013-01-07 13:01 #22 av: Gahella

KB. Nu har jag läst i tråden och den här ska tydligen vara helt okey upp till rum på 40 kvadratm. Det är säkert samma som du redan tittat på. Och den billigare för rum upp till 12 kvadratm. http://www.kjell.com/sortiment/hus-halsa-fritid/ovrigt/luftrenare/jonisator-for-stora-rum-p40441

Ja det är helt okej priser det blir lite dyrare om man vill ha UW-strålning som skapar syre.

Velat ha en sån i flera år så nu har den drömmen blivit sann :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.