Ljus & Upplysning

.Annunaki vs Illuminati

2012-10-03 10:42 #0 av: Cristine

Kanske den varit inne redan .

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-03 10:50 #1 av: Cristine

'

Anmäl
2012-10-03 19:35 #2 av: Marr

Mycket intressant länk, men var nära ge upp tittandet för datorn la av och blev utloggad hela tiden. Har nu lyckats se hela och har bokmärkt den. Det fanns ju mer att se.

Ska banne mig leta rätt på Bibeln någonstans i bokhylleröran. Far min säger att man kan läsa mycket om "ufos" iden. Det gjorde jag när jag var ung, yngre menar jagSkrattandemen minns inte var någonstans det står, det fick man ju tips om här...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-03 20:13 #3 av: Gahella

Marr :) Om du kan läsa om ufos i den nuvarande bibeln så är det bara att gratulera för den infon tog präster och prelater bort på ett möte i Nicea år 325. Då skapade man tillsammans ett konsensus om vad som skulle finnas kvar i bibeln och vad som skulle förvrängas

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rsta_konciliet_i_Nicaea

Anmäl
2012-10-03 20:21 #4 av: Cristine

Redan då..bläääää...Rynkar på näsan

Anmäl
2012-10-03 20:52 #5 av: Marr

Bibeln har jag inte läst på många år så jag minns ju inte var det var jag såg om; eldvagnar från himlen och varelser med lejonansikten, men sett det är jag säker på. Tror det var i GT... Får nog fråga pappsen om han minns för det var han som visade mig en gång.Skrattande

Då var jag säker på att det handlade om utomjordingar och att Jesus tillhörde dom var min uppfattning jag hade då. Flört

Anmäl
2012-10-03 22:13 #6 av: Gahella

Ja det är nog möjligt att det finns att läsa det på det viset i GT.

Har sökt efter fler bilder men i renässansens tavlor kan vi ofta se skepp som i den här med Maria

Anmäl
2012-10-03 22:40 #7 av: Marr

Ja det verkar ju finnas bilder där ufos verkar vara vardagsmat. Ungefär som fåglar på himlen på våra nutida tavlor...(fast jag överdriver kanske lite)Flört

Anmäl
2012-10-04 09:18 #8 av: Gahella

Ja mer än jag hade en aning om tidigare.

Och hela tiden försvinner det från alla sökmotorer och youtube-kanaler sånt som ligger för nära sanningen, tyvärr :(

Anmäl
2012-10-04 09:20 #9 av: [kajmal-0]

ni kan läsa heiesekel i bibeln, där står om eldvagn.

Anmäl
2012-10-04 09:25 #10 av: Gahella

Tack för det tipset kajmal :)

Anmäl
2012-10-04 10:45 #11 av: Marr

Aha var det där det stod. Tack Kajmal! Flört

Anmäl
2012-10-04 11:30 #12 av: Marr

Eftersom jag inte hittar min egen Bibel så har far varit vänlig att informera om detta. Just som Kajmal säger så står det om människovarelser med 4 ansikten och vingar i Heiesekel.

I 2:a Kungaboken står det om Elias himlafärd med eldvagnen. Det står massor säger han så nu ska han läsa Bibeln.

Sen håller jag med dig om Gahella att det försvinner information. Har en lista i mitt block med filmer jag tyckt verkar intressanta från You Tube. När jag ej kunnat lägga in dom p.g.a. att datorn min krånglar och ej kunnat se dom ordentligt och sen går in för att kolla dom igen är flera borta. Inge kul!

Anmäl
2012-10-05 07:58 #13 av: Marr

Så här säger man på History Channel om Annunaki...

http://www.youtube.com/watch?v=29HCv_8kNM4&feature=g-vrec

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.