Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1318 ggr
Marr
2012-10-02 10:22

Kobra på Svt1 onsdag!

Vill tipsa om ett teveprogram om ingen har något bättre för sig. Imorgon onsdag ska man tala om domedagen & aliens på Kobra. Ska bli lite intressant att se hur endel ser på det här. Hoppas nu att man inte lyckas skrämma upp folk bara.

Jag ska titta, klockan 21.30 börjar det. Hoppas det blir något vettigt sagt…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[KosmosBill]
2012-10-02 12:27
#1

Det kommer att finnas på svt-play sedan.

Marr
2012-10-02 13:05
#2

Ja det är bra och så blir det väl 2 repriser minst…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-10-03 20:05
#3

putt putt!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-10-03 23:24
#4

Njää…. vad tyckte ni? Visserligen så såg jag det bara bitvis för jag hade en gäst så jag missade mycket.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-10-04 00:02
#5

Inte så himla bra direkt. Men mannen som sålde bunkrar och frugan hans var rätt sköna. Många amerikanare som tänker gräva ner sig tydligen.

 Kan inte låta bli att le lite åt detta, men synd om dom om dom är så rädda. Det man bör reagera på är väl vad världsledarna på jorden håller på med.

Om jag fattade det hela rätt fortsätter det nästa vecka. Missade litegrann, det var ju bara en halvtimme.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2012-10-04 09:34
#6

Håller med er. Ja vissa verkar vilja att det ska bli en katastrof, vi människor är verkligen märkliga

Men det ska bli lite kul att se nästa  avsnitt varför så många flyttat till den där franska orten som de tror att det är den säkraste platsen på jorden att leva på nu och framöver.

Annons:
Upp till toppen
Annons: