Anslagstavlan

ORAKAR INTE LÄNGRE! JAG HAR FÅTT NOG!

2012-10-01 17:24 #0 av: Ainu-Ra

Under alla dessa 200000, sedan vi först kom hit, min flamma och jag. Under alla dessa reinkarnationer har jag sett mycket lidelse,mycket HAT, orättvisor och terror! Folk som har blivit orättvist dömda för ingen ting och för löjliga onödiga ting. Men det värsta av allt är nog det faktum att alla de gånger jag sett hur de behandlat min flamma, bara för att han RÅKAR gilla svart, bara för att han råkar ha attityd och dåligt ordföråd, SAMT för att han råkat vara i flesta av sina reinkarnationer en indian, Vilket han är nu också, fast en pleiadisk indian.

Jag har sett han blivit dömd för detta, man har spottat på honom, smutsat ner hans namn, med lögner och propaganda i mer eller mindre i varje reinkarnation...Bara för att han råkar gilla svarta kläder, bara för att han råkat gilla håriga spindlar som tarantulas, bara för att han dåligt ordföråd och för att han inte varit VIT!

Det har varit det värsta att se av allt, den man älskar innerligt och djupt bli dömnd för sitt utseende, smak på färg för och sitt utseende! I alla reinkarnationer samma sak! JAG ORKAR INTE MER!

Mitt hjärta gråter blod alla gånger jag ser och hör alla dessa människor som dömmer en annan människa för dåligt ordföråd, smak på färg samt utssende som min älskade flamma, som har kämpat för kärlek och fred mot terrorn,hatet och slaveriet.....

En gammal lärdom som en kär vän sade för tvåtusen år sedan! Man skall inte dömma en annan människa annat än dennes gärningar....

OCH DET ÄR PRECIS VAD NI GÖR! Dömmer en 5D pleiadean, för att han har dåligt ordföråd och för att han gillar färgen svart...men dock har ni alldrig brytt er i att dömma han görningar som han har gjort för mänskligheten för att hjälpa er med att strida mot kabalerna, illuminatin och ELITEN!

NI BORDE SKÄMMAS!!!!!Skrikandes

ADJÖ!!!!!!GråterGråterGråter

Anmäl
2012-10-01 17:34 #1 av: [KosmosBill]

Hoppsan !!!

Svarta kläder är rätt snyggt Glad

Anmäl
2012-10-01 17:47 #2 av: Ainu-Ra

Ja,det tycker jag med! Jag bruksar själv gå i svart ibland! Men många dömmer en som så att går man i svarta kläder så måste man tillhöra den mörka sidan. Men så är det inte! Varje själ har sin smak av vilken färg de gillar, vare sig de hör till ljuset eller till den mörka sidan...Jag är så trött på folk som dömmer än människa iställer för den människans gärningar!Rynkar på näsan

Du vet själv hur det skulle kännas om någon skulle dömma den du älskar mest av allt, vare det skulle vara fråga om din partner eller barn! Det gör DJÄVLIGT ont då du vet vilken ängel som bor i den kroppen annars...Det gör DJÄVLIGT ONT! Sådant skit har jag fått se alla de gånger jag har reinkarnerats här!

Jag ORK INTE med sådant mer!

När skall folk sluta dömma en människa för deras, utssende och dåliga ordföråd och istället fokusera på att dömma människan efter dess gärningar!

Anmäl
2012-10-01 18:42 #3 av: [KosmosBill]

Ingen har dömt dig eller din partner härinne dock. Vissa reservationer angående svärord. Kan du nog stå ut med.Oskyldig

Anmäl
2012-10-01 19:05 #4 av: Cristine

Men snälla Annika det är regler som gäller alla, när du citerar honom behöver du inte ta med svärorden.

Jag har inte läst någonstans att vi har sagt något negativ om indianer, svarklädda utlänningar eller spindlar.

Det är inte tillåtet att:

Bryta mot svenska lagar och förordningar.

Kopiera upphovsrättsskyddat material.

Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande.

Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.

Ägna sig åt personangrepp.

Använda svordomar eller annat ovårdat språk.

Skriva inlägg med innehåll av sexistisk, rasistisk och diskriminerande karaktär.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-01 19:26 #5 av: Nandini

Ainu-Ra!

Jag är så glad över att du finns och utan reservation ger ut av dig själv och ditt liv och berättar om våra vänner där ute.

Jag skulle råda dig att inte lägga ner så mycket negativ energi på vad andra tycker om din tvillingflamma eller hur han uttrycker sig och om han är färgad, osv. Han är ju ursnygg! Däremot är det inte bra med svordomar, för de har en negativ energi som kan dra till sig mer negativitet. Vad ni båda behöver är att vända det gamla ryggen.

Är det möjligt att förlåta det som varit? Det betyder inte att det var rätt, absolut inte, men att förlåta gör att energin förändras och när sorg, ilska, frustration inte längre står i fokus, drar du inte det till dig längre. Till slut upphör det.

I den här tiden är det mycket gammalt som kommer upp därför att det än en gång ska ses i ljuset och balanseras. Allt det gamla  som du och din tvillingflamma gått igenom måste också passera för att ni ska kunna helas. Eftersom ni liv efter liv tvingats genomgå så mycket tungt, så kanske det är dags nu.

Men du måste vara beredd att förändra dina tankar om det som varit. Det var ett skådespel som var tvunget att spelas, men nu är föreställningen slut, ridån är på väg ner.

Jag vill absolut att du finns kvar här på iFokus. Skulle saknas dig väldigt om du slutade "komma hit".

Kramar i massor!  Kyss

/Ninni

Anmäl
2012-10-01 23:44 #6 av: Marr

Jag vill inte heller att du ska sluta komma hit kära du! Du har så mycket att berätta och även jag läser med intresse det du skriver. När jag inte sett dig på ett tag går jag in på din hemsida och kikar.

Sen är det ju det där med språket. Här hemma svär jag som en borstbindare, som man säger. Fast jag försöker bättra mig på den fronten. När jag är här och skriver får jag bra träning på att inte svära så mycket iallafall. Eftersom det inte gillas och t.o.m. står i reglerna. Många är ju troende på ett eller annat sätt.

Fast kanske svordomarna kanske går att översätta till snällare ord? Sablarns eller nedrans kanske? he he he! Var inte ledsen snälla du, vill att du ska vara glad och fokusera på det positiva! (det är ju inte alla som har en vacker pleiadian-Indian som väntar på en.)Tror det är viktigt i dessa turbulenta tider. Stanna kvar snälla du! Hoppas du vill det?

Kramar från mig med!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-02 07:33 #7 av: [kajmal-0]

minns min första svordom var en 6-7 år och svor tyst för mej själv, tänkte det bara. skämdes oerhört.  avskyr dagens radio och tv program där det svärs regelbundet.............låter kanske konstigt , men säger alltid tyst för mej själv  "förlåt dem"

Anmäl
2012-10-02 07:46 #8 av: [kajmal-0]

har hört en ande svära en gång..men aldrig att aliens använder ovårdat språk. när det skrivs blir jag skeptisk.

Anmäl
2012-10-03 16:14 #9 av: Ghosthunter

Ainu-Ra - Vem ska skämmas? Tänk på vem du skriver till och skriv vem det är till. Jag skäms inte, för jag har inte skrivit illa om din flammaObestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-10-03 20:01 #10 av: Marr

Ja jag har inte sagt ett ont ord, snarare tvärtom. Blir faktiskt lite ledsen och konfunderad över att vi fick en skopa allihop...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-04 06:05 #11 av: wellma

Har inte heller sett nån som skrivit illa om din flamma och som du vet min flamma är indian han medFlört

Reagerar du så här starkt på att jag blev förvånad över kanaliseringar med svärord i för i så fall är det här riktat till mig och ingen annan,men jag kan garantera dig varken din eller min flamma kommer med ett sånt vokabulär i en kanalisering däremot kan andra väsen dyka upp i vår väg och utge sig för att vara nån dom inte är.Wolf kallar dom för ljusets lögnare.

Det är egentligen ganska enkelt,lyssna aldrig om någon entitet kommer med sånt,åkalla din flamma direkt och där har du det äkta ljuset ingen annanstans.

Jag kan inte se nånstans att någon av oss slagit ner på din flamma och det tror jag ingen annan här inne heller sett.Red ut det här åt oss är du snäll för är det riktat mot mig angående kanaliseringen så ska inte alla andra få på nöten för att jag är säker på min sak gällande kanaliserade svordomar.Då ska du slå på mig och ingen annan.

Hoppas du kommer in och reder ut det här åt oss så vi förstår dig !

Var rädd om dig Kyss

Anmäl
2012-10-04 11:19 #12 av: Amon

Jag har en gång frågat om den svarta färgen på Ainu-Ras kläder - och när hon förklarade så svarade jag: Ok - då vet jag det! SkrattandeKyss

Så jag tycker inte heller att jag har angripit varken henne eller hennes flamma. Oskyldig

Se denna tråd - inlägg: 119, 121, 123 och 124:

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4fd854a5d3b4fd2ab1004b5b-uj-snackis

Anmäl
2012-10-04 13:07 #13 av: Amon

Tror nog att detta inte handlar så mycket om oss andra - utan om Ainu-Ra själv. Oskyldig

Ta nu hand om dej själv ordentligt Ainu-Ra!

Tänk dej att allt kommer att ordna sej - och försök att släppa och lämna det gamla bakom dej! Skickar dej helande ljus! Kyss

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.