Anslagstavlan

Meddelande från Xzai-On Kunjat

2012-09-29 21:26 #0 av: Ainu-Ra

Hejsan Allihopa!

Jag kommer med viktig information till folket! Som ni säkert har hört så sammanslöt Annunaki med GFL för 3 år sedan. Detta gjorde även Orion Grays. När jag och grabbarna drog till Inner Earth, Shimballa så började Annunaki och Oron grays ställa till problem uppe i flottorna. För ungefär en och en halv månad sedan blev Annunaki och Orion grays utkastade från GFL. Man kom på dem med att deras ända orsak att samansluta till GFL var att spionera på GFL åt draconerna och deras anhängare! Nu när de blev utsparkade från GFL har dessa Orion grays, samt Annunaki sammanslutit sig till Zetha grays och planerar ett galaktisk krig. Denna vetskat har gjort att vi har tagit extrema säkerhets åtgärder och beställt 22 Armada krigsflottor till detta solsystem. 5 Armada krigsflottor kom i Onsdags och ytterligare 5 idag! De övriga 12 Armada krigsflottorna kommer att anlända om några dagar. Dessa krigsflottor kommer att vakta jorden och dess människor! Så ni behöver inte gripas av panik eller vara rädda, ni är i goda händer och jorden kommer att vara stenhårt vakad över! Skulle dessa dårar försöka något så kommer de bitter att ångra sig att de kom hit. För då får de kyssa sig i röven och försvinna...

Detta är också en orsak varför jag och killarna inte har kunnat lämna Shimballa ännu. Ärligt talat är jag djävligt trött av att vara här! Jag och killarna har varit i Shimballa sedan Maj och nu håller man ärligt talat få nog av att vara här! Jag saknar min flamma och längtar sönder mig efter henne. Jag vill inget häldre än återförenas med min flamma! Dessa förbannade kräk har gjort så vi har blivit mycket försenade än som vad planerat!

Ytterligare uppdateringar kommer senare! Lev livet till fullo och njut av er vackra gaia!

Må ljuset alltid skina över er!

Xzai-On Kumjat

*Skrivet av Ainu-Ra  genom telepati*

Anmäl
2012-09-29 22:26 #1 av: Cristine

Använder han det språket eller är det du som översätter det så!

Nyfiken!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-29 22:56 #2 av: Ainu-Ra

Han pratar engelska, så jag översätter det till svenska. Han pratar pleiadiska och engelska. Pleiadiska påminner mycket om latin,spanska och italienska men orden kan betyda helt olika...speciellt pleiadiska från kajeru i allafall...kanske även i Erra...

Ett pleiadiskt ord som jag har funderat på MYCKET är Sit Est...har inte riktigt luskat ut vad det betyder om det betyder älskar dig eller vad det är! Måste fråga Xzai-On när jag ser honom ansikte mot ansikte... Jag har även hört honom säga

si senor (det vet jag vad betyder på spanska) bland annat när jag hörde honom prata med sin kusin Mon-Ka...Ibland verkar det som om han glömmer stänga av telepatiska linjen, så ibland hör jag när han pratar med Mon-Ka och jag fattar nada (Ingen ting) hahahaha

Och ja, min flamma har en speciell attityd, speciellt när han irriterar sig på bråkstakar som dessa Annunaki,Orion och Zeta grays...hehehe....

Anmäl
2012-10-01 12:02 #3 av: wellma

Tack för informationen Ainu-Ra men jag måste säga jag blir bekymrad för ingen högt upplyst själ använder ett sånt språk i en kanalisering så jag undrar lite vem du egentligen fått på tråden,någon form av lägre astralväsen för en andligt upplyst varken ande eller utomjording skulle förmelda ljuset genom ett sånt språk.

Ta inte illa vid dig personligen nu för du vet jag tycker hur bra om dig som helst men det där kom inte från någon ljus galax utan någon mörk entitet för svär gör inte en ljusarbetare som vill förmedla sin kunskap och visdom till oss jordiska varelser.

Anmäl
2012-10-01 16:56 #4 av: Ainu-Ra

#3 Man skall inte dömma någon bara föra att någon har dåligt ordföråd! Det är som att dömma en bok genom att bara se omslaget! Den som tror att inte 5D svär någon gång får tänka om! De är bara människor! Det är bara biblar som påstår att ljusets barn inte svär! Det är bara ord och inget annat!

Det är handlingarna som man skall dömma en människa eller en varelse INTE FÖR NÅGRA LARVIGA svärord som vilken människa som hälst kan släppa ur sig när man är irriterad.

Jag själv svär ibland när jag är irriterad, det gör så gott som alla människor mer eller minde! Jag är så djävla trött på dethär när folk skall dömma min älskade flamma från pleiaderna bara för att han har attityd och kan svära ibland när han är arg och irriterad...han är bara en människa från pleiaderna!

Varför i HELSKOTTA kan ingen dömma honom för de handlingar han gör och gjort för mänskligheten istället! ALLA DESSA REINKARNATIONER HAR HAN BLIVIT DÖMD SPOTTAD PÅ, även fast han stridit mot cabalerna,iiluminatin eliten...stridit mot terrorn och orättvisan, stridit för kärleken och fred för mänskligheten! Är det såhär ni tackar honom! LÅT honom få HA sin attityd, låt honom FÅ gilla svarta kläder! LÅT HONOM FÅ VARA SIG SJÄLV! JAG ÄR DJÄVLIGT trött på människor som dömmer en människa eller utomjording bara för att den har attityd, svär ibland när han/hon är irriterad samt råkar gilla svarta kläder! NU RÄCKER DET! SLUTA ATT DÖMMA FOLK förrän ni känner dem. SLUTA DÖMMA EN BOK BARA GENOM ATT SE PÄRMEN PÅ DEN!!!! För det är precis vad ni gör! En SANN devined själ DÖMMER INTE EN ANNAN MÄNNISKA för utseende och löjliga ord som kan komma när man är irriterad. En divine själ dömmer en människa för handlingarna inte för deras utssende eller dåligt ordföråd! NI BORDE SKÄMMAS DET SÄGER JAG BARA!!!!Skrikandes

Anmäl
2012-10-01 17:27 #5 av: wellma

Jag behöver inte ens läsa igenom detta och har inte gjort heller för mitt inre säger låt bli men goaste vän Annica hur mår du,jag blir uppriktigt orolig för dig Gråter du har mycket att ge,vi båda lever med våra flammor så var kommer denna informationen ifrån ? och varför blir du så aggresiv,jag vill dig inget ont tvärtom du är en av dom som jag har sin flamma med sig men det här är sjukt,man kanaliserar inte svärord då mår man antingen dåligt själv eller har någon ful entitet med sig.

Goaste Cristine stoppa mig nu om jag går för långt Kyss Annica jag läste nyligen om de som antastat dig i din blogg.Jag blir uppriktigt orolig för du är en fin tjej med många underbara tankar,men låt inte informationen gå dig åt huvudet för Annica  du är människa precis som vi och som våra tvillingflammor,allt är inte galaktiskt och allt är inte av ondo och ingen dödar någon

Snälla tänk nu efter riktigt noga,vad är vad och landa i din egen sanning vännen,den är knappast så mörk som vi uppfattar  här.Kram på dig tjejen Kyss

Anmäl
2012-10-01 17:40 #6 av: Ainu-Ra

Varför draconerna och deras mörka annhängare trakaserat mig tidigare är simpelt! I denna kropp bor en mycket speciell själ...En själ som är ett stort hot av värsta sorten för draconerna och dess anhänagre. De har till och med försökt döda mig eftersom jag är en av deras största hot då jag är både telepatist, empatist och medium...inte bara det...jag är mer än så! Jag är deras värsta fiende! Min skydsängel och guid är Archangel Michael, Jag har 3 stora trupper med änglar som vaktar mig bland annat! Allt sedan jag fick ytterligare förstärkning så har dessa djävlar kunnat göra något...Istället går de iväg och pestar min själa familj som också är deras värsta fiender...För det mörka vet, att forenas vår själafamilj i vår fisiska form så är det slutet med dem. Det är därför de har terroriserat mig! Något mer tänker jag INTE säga...annat än att jag är oerhört sårad, lädsen och besviken.....Jag älskar min flamma över allt annat och det gör så förbannat ont när folk dömmer honom för hans dåliga ordföråd, för att han gillar svart, håriga spindlar, för att han är pleiadeansk indian mm och inte för de goda gärningar han har gjör och har gjort för mänskligheten! Jag ORKAR INTE MER MED SÅDANT! Har sett den visan i varje reinkarnation och jag ork inte med sådan skit mer!Gråter

Anmäl