Annons:
Etikettsädescirklar
Läst 3535 ggr
Amon
9/22/12, 10:45 PM

Nya korncirklar i september

"THE EYE OF JUSTICE"

Annons:
Ghosthunter
9/23/12, 7:58 AM
#1

Intressant koppling till chakrasystemetGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
9/23/12, 11:01 AM
#2

Var jag än tittar nu för tiden så är det änglar,

hjärtan, kärlek, titta innåt, håll samman, meditera…

Härligt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
9/23/12, 6:34 PM
#3

"GRADUATION DAY"

Ghosthunter
9/23/12, 6:38 PM
#4

Intressant…..men hon som talar verkar lite yrSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
9/23/12, 8:57 PM
#5

Hon är latinamerikanska så hon söker mycket efter ord, därför verkar hon vimsig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal-0]
9/24/12, 7:18 AM
#6

kamjal har sagt mig att de alien inte har nåt med circlarna att göra.  men har funderat en del om det kan vara havsvarelserna, som vi delar jorden med som har nåt med cirklarna att  göra. ..och som försöker få oss. mäniskor att vara rädd om planeten……..har skrivit tidigare att flera utomjordiska raser, och främst greys är här för att medla mellan vi två civilationer på jorden

Annons:
Marr
9/24/12, 8:10 AM
#7

Kan så vara Kajmal…Obestämd Fast att dom är gjorda av oss människor tycker jag verkar vara uteslutet i allafall. Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
9/24/12, 4:01 PM
#8

Å andra sidan så kan det ju vara Kamjal som inte talar sanning?Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal-0]
9/24/12, 4:28 PM
#9

många är gjorda av människor!

Cristine
9/24/12, 6:05 PM
#10

De är små, dåligt gjorda och med teman som inte sade så mycket, nu log min för första gången på år.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
9/24/12, 6:26 PM
#11

Jo, jag vet att många är gjorda av människor. Det var ju bl.a 2 bröder i England som höll på med det för 20 år sedan.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Amon
9/24/12, 10:58 PM
#12

De mönster som människor gör - är mycket enkla - och kan aldrig komma i närheten av de stora invecklade och fantastiskt vackra skapelser i fälten som de allra flesta utav dem är.

Se denna video. På slutet finns en människogjord korncirkel som jämförelse.

[KosmosBill]
9/25/12, 4:30 AM
#13

Så är det. Aliengjorda Sädescirklar är mer komplexa och exakta än de människogjorda kopiorna.

Annons:
Ghosthunter
9/25/12, 8:11 AM
#14

Dessutom görs dom så snabbt så ingen människa hade klarat det på så kort tidGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
9/25/12, 12:03 PM
#15

På någon film någonstans såg jag hur en uppstod från "tomma intet" det tog inte många minuter, men kan för 17 inte hitta den igen! Visst det är ju massor som tillverkas av människor, det är ju välkänt…Fast sen finns det ju de där som som ej går att förklaras. Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
9/25/12, 1:50 PM
#16

Här är beviset. En ung kille tillbringar natten på en kulle ovanför stora sädesfält. Han väcks i arla morgonstund av ett märkligt ljud - ser en ljusboll och börjar filma. Det tar bara några sekunder - så ligger det en stor korncirkel färdig i sädesfältet. FörvånadGlad

Marr
9/25/12, 2:30 PM
#17

Denna filmen har jag inte sett, fast det var just den vid 2 min som jag menade! Den har jag sett i annan version, fast den här var bättre med förklaringar. Sen har man tydligen sett ljusbollar vid flera av dom Förvånad. Superintressant! Tack Amon! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Eliiza
1/24/13, 11:32 AM
#18

Hej! Alla så kallade Sädescirklar är gjorda av människor. Detta har bl.a. engelska forskare kommit fram till. År 2002 kom ytterligare forskning fram till att kosmiska influenser spelar in genom att cirklar och formationer i sädesfält kan uppstå när vissa personer, under djupt koncentrerande former, skapar sådana mönster, antingen genom att rita dem för hand eller med hjälp av datorer. Så, genom att det i dessa fall alltså då uppstår en omedveten/medveten koppling, så kan just på detta sätt komplicerade mönster uppkomma relativt snabbt i sädesfälten och samtidigt se så exakta ut… Vissa fall, då ljusfenomen (ufo:s) samtidigt setts i över dessa platser, beror på att de varit där i observationssyfte, och de är alltså INTE inblandade i tillkomsten av dessa Sädescirklar. Ibland är dessa ljusfenomen (ufo:s) även fråga om våra egna, jordiska, skepp som människor rest hit med, från vår egen framtid, för att observera och ta reda på fakta kring dessa händelser. Med vänlig hälsning, Eliiza

Marr
1/24/13, 1:30 PM
#19

Oj undrar vad det är för personer som klarar något sådant? Många av dom verkar bo i England? Eller så är det landet föremål för dessa händelser. (Undrar varfifrån den ökade radioaktivitet i sädescirklarna kommer ifrån?) Fast det har ju även hänt i andra länder. Vi har ju mycket åkrar även här i Sverige. Har man skapat några här?

Fast det ser ju ut som dom lågt flygande bollarna skapar "spåren". Studier på nära nivå kan man säga då.

Jag kan varken förneka eller bekräfta det du säger Eliiza, för jag tycker det här är ett mysterium.

Tack för ditt inlägg, intressant!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
1/24/13, 1:48 PM
#20

Faktum är ju att vissa är gjorda av människor. Som i alla andra sammanhang, så finns det ju naturligtvis dom som bluffar även när det gäller korncirklarna. Det var ju två gamla gubbar i England som gjorde en massa cirklar och lurade en hel del människor.

Men jag tror absolut att de flesta är äkta. Det finns mycket komplicerade och jättelika cirkar som har dykt upp på bara nån timme och det är omöjligt för en människa att göra.

Marr - Det har uppstått en del cirklar även i Sverige. Annars är det väl mest i England, USA, Canada, Tyskland, vad jag vet.Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Eliiza
1/24/13, 10:52 PM
#21

Det är inte alls omöjligt för människor att orsaka/åstadkomma komplicerade cirkelmönster i sädesfält. I sanning är det ett verkligt faktum. Om en människa har den "förmågan", när han/hon koncentrerat jobbar med att rita ett komplicerat cirkelmönster, på papper eller med hjälp av en dator, så kan han/hon medvetet/omedvetet utlösa krafter vilka medför att samma mönster överförs och uppkommer i stor skala i ett sädesfält. När detta inträffar så uppkommer och blidas därför dessa mönster på relativt KORT tid. Så, trots att dessa Sädescirklar alltså är gjorda utav människor så behöver i dessa fall ingen människa varit på plats rent fysiskt. Människan är i vissa lägen tankemässigt kapabel till betydligt mer än vad han/hon tror är möjligt, och då även alltså mer än vad han/hon är medveten om… Med vänlig hälsning, Eliiza

Ghosthunter
1/25/13, 7:53 AM
#22

Det är ju ännu värre……det måste ju vara lättare att tro på att UFOn bildar cirklarna. Det finns folk som kan påverka mindre föremål med tankekraft, men inte stora cirklar i fälten.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Eliiza
1/25/13, 12:44 PM
#23

Det är klart att det är lättare och bekvämare för vissa att TRO på saker och ting, för då behöver de ju inte anstränga sig för att ta reda på sanningarna. För sanningar och uppenbarar sig inte utan arbete. Å andra sidan så leder TRON dem då inte framåt heller… Många människor föredrar också en egen bubbla där vissa saker skall hållas mystiska och tillförklaras fantiserade väsen eller andra just för att sanningen i sin helhet är för omfattande och för ogreppbar för dem. Och/eller för att kunna utöva makt över andra människor. Att människan är en varelse som är kapabel att lära sig att han/hon kan trigga krafter med, och även så nyttja, sitt sjätte och sjunde sinne är inte ännu greppbart för alla…men det kommer… :-) och det är en hel vetenskap i sig… Med vänlig hälsning, Eliiza

Upp till toppen
Annons: