Planeter, Galaxer & Solsystem

Nibiru !

2012-09-20 08:51 #0 av: [KosmosBill]

Hoppsan...vad är det han filmar. Han satte 2 par solglasögon framför kameran. Kanske något även vi kan testa...eller 3 par. Var försiktig. Akta synen.

Anmäl
2012-09-20 11:00 #1 av: felixhaljeskog

Man får prova göra likadant! ;D

Anmäl
2012-09-20 12:16 #2 av: Cristine

Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-21 09:53 #3 av: Gahella

Nu har jag sett flera filmer med den här kroppen nära solen, så nu börjar jag verkligen undra?! Har även hört från en astrolog förra året att detta skulle ske...

Kommer jorden att passeras av stor himlakropp den 26 september 2012?http://newsvoice.se/2012/09/20/kommer-jorden-att-passeras-av-stor-himlakropp-den-26-september-2012/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Newsvoice+%28NewsVoice%29

Anmäl
2012-09-21 10:49 #4 av: [KosmosBill]

Brent Miller verkar känna till en hel del och tillsammans med andra forskare gör de expeditioner till olika delar av planeten för att förstå. En bild börjar nu framträda om det som förmodligen kommer att hända.

Anmäl
2012-09-21 11:06 #5 av: felixhaljeskog

Nja ska det hända den 26.e september så borde man väl se den nu va?

Anmäl
2012-09-21 15:52 #6 av: Gahella

Den gör ju det i bl.a KB inlägg i 0? Obestämd

Anmäl
2012-09-22 00:04 #7 av: [KosmosBill]

Var kommer datumet 26 sept ifrån ?

Det framgår inte på Newsvoice.

Anmäl
2012-09-22 03:02 #8 av: felixhaljeskog

#6 jo men borde den inte synas lite mer än så?
#7 läste de någonstans kommer dock itne ihåg vart :P

Anmäl
2012-09-22 09:53 #9 av: Gahella

Tror att de har beräknat att den ska visa sig så, antar jag

Har ni sett den här bilden då? Minns inte om det var på FB eller härinne jag har sett den?

Anmäl
2012-09-22 12:24 #10 av: [KosmosBill]

Mer med Brent Miller

Horizon Project 1:22:114 years ago The Horizon Project uses an unprecedented approach to deciphering the answers behind life's most puzzling questions; breaking through the flawed explanations of fragmented modern theory that compound each year to further mask the truth. See the overwhelming scientific evidence previously lost and re-discover the shocking answers that have been under our noses all along. No matter your belief system or your professional background; The Horizon Project will change the way you look at everything!

http://video.google.com/videoplay?docid=-280609650060040722

Anmäl
2012-10-26 07:13 #11 av: [KosmosBill]

Oj oj oj....jag anser att Kerry Cassidys omdöme är rätt bra så om trovärdigheten i dessa uppgifter som kommer från en insider är riktiga.....så får vi nog hålla i hatten redan 2013....herregud !!!

Denna korta konversation känns äkta...

Undrar vad detta är som nämns "Phasing Energy System in the sky."

Uppgifterna om att  sannolikheten för att detta ska ske är 87-91 % är också lite skakande.

* (D) Is it true?

* (Z) Yes it's true and much much more. Mars is going take the real beating. She will be closest during the passing (Nibiru), but trust me, we'll get ours when the time comes.

* (D) Could you be a bit more specific? Ours?

* (Z) We will be on the other side of the Sun when Nibiru Pivots. Mars will be between Her (Nibiru) and the Sun. I think we can all see the massive canyon (Hebes) that was cut into Mars when Nibiru grounded during her last passage.

* (D) Copy that.

* (Z) In 2013, when we (The Earth) enter her debris field, we will also be Phasing at the entry of the "Rift". No matter how good our targeting systems, our Plasma systems, if the polarity shifts (Multi Dimensional Phasing) or changes, we're pretty much dead in the water. Nothing will Function. It would be like walking out into a hail storm without any clothing on. A rather painful experience. All Models & simulations show a  87 to 91 % probability of this occurring.

* (D) Thus, the extremely deep tunneling system, (Earth, Mars)?

* (Z) Yes, and other precautions.

http://projectcamelotportal.com/kerrys-blog/1383-secret-space-program-new-intel

Anmäl
2012-10-26 08:10 #12 av: Cristine

Usch då..jag förstår inte varför jag inte oroar mej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-26 09:20 #13 av: Marr

Ja det var det värsta! Kan inte heller oroa mig över detta för vad ska man göra åt det om det händer? Jag är glad ändå att få vara med i dessa tider. Vad är det värsta som kan hända? Att man dör? Det är jag inte det minsta rädd för, det finns ingen död som jag ser det.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-26 09:34 #14 av: Gahella

Jag oroar mig inte heller, men visst funderar jag en hel del.

Vad som är typiskt är att ord står mot ord, för på andra håll säger vissa att det inte är Nibiru då den skulle påverka oss katastrofalt mycket och det är inte vårt karma. Men det är fortfarande oklart vad jag förstår, vad det är för planet x som syns på flera bilder

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.