Planeter, Galaxer & Solsystem

Mycket ska man höra

2012-09-19 08:00 #0 av: Cristine

innan öronen trillar av.....

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-19 10:30 #1 av: mulac

Mina har "snurrat" av.....!

Anmäl
2012-09-19 11:45 #2 av: Cristine

Skrattande

Anmäl
2012-09-19 16:52 #3 av: Marr

Den här länken är i min smak måste jag säga. Har suttit och tittat på filmer och även om inte nu jorden snurrar så snurrar det i huvet. Det verkar ju logiskt det han säger och jag är inte förvånad heller, för jag vet hur lurade och förda bakom ljuset vi människor på jorden är! Fast jag måste nog titta en gång till....

Sen kunde jag inte låta bli klicka på diskutionerna om chemitrails, så nu håller jag på och ringer naturläkarn min om Morgellons sjukdom...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-19 16:54 #4 av: Cristine

Men Marr inte finns den väl här!!

Anmäl
2012-09-19 18:04 #5 av: stina63

Jag blev lite irriterad över texten som var hela tiden på filmen, så jag kunde inte koncentera mig på vad han sa,

Anmäl
2012-09-19 18:51 #6 av: Marr

Varning för OT! Läkarn sa att han mycket väl känner till Morgellons men att det är så många faktorer som spelar in, så visst finns den här i Sverige t.o.m.

Jag sa vad jag tyckte och kände och han erkände att tankarna hade varit där, han tycker inte jag pratar sk...t. Ändå är han ganska vetenskaplig. Han har jobbat med mig över 6 år för att hålla min immunitet tillfredställande...

Stina jag var tvungen sitta med fingret på pausknappen för att "hinna med" både text och prat...Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.