Kanaliserade budskap

The 7D Simion Collective

2012-09-17 16:55 #0 av: [KosmosBill]

Lisa Harrison talar med en representant från Simion Collective som kanaliseras av Amariah.

Kanaliseringar som sker på detta sätt är lite lättare att avgöra om de är seriösa eller inte till skillnad från texter då man kan höra rösten och få en uppfattning om personen som kanaliseras.

Det finns en intervju med Amariah på Lisas konto också som jag ska lyssna på sedan och kanske lägger in här.

Ni kan också utforska Lisas youtubekonto. Hon har många intressanta intervjuer.

Anmäl
2012-09-17 19:34 #1 av: Cristine

Det var mycket att lyssna på och  om jag förstod riktigtvad hon sade har jag gjort alldeles fel i att insistera på att tala om chemtrails och haarp jag bara när dem, jag ska istället  sända tankar av ljus  ut mot etern mot de platser jag ser så tränger jag undan det onda som när man tänder ett ljus i mörkret och det tränger undan mörkret.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-17 19:48 #2 av: [KosmosBill]

Ja, det är knepigt det där. Man vill ju också sprida kunskap om detta ofog.

Viktigast av allt är att man inte låter negativa energier förmörka ens sinne även om man talar om negativa saker.

Lyssnat lite till intervjun med Amariah nu och hon verkar sansad.

Anmäl
2012-09-17 20:37 #3 av: Cristine

Utomjordisk eller icke så är det en väldigt bra intervju med kloka svar som känns äkta

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.