Utomjordiskt

Nya Ufos

2012-09-15 07:15 #0 av: [KosmosBill]

I den här videon så såg jag några ufon jag inte sett förr.

Anmäl
2012-09-15 08:05 #1 av: Nandini

Ett skepp såg ut som en pyramid! (jag hade problem med ljudet efter 10 min in i videon).

KosmosBill, har du sett några ufos på riktigt?

Anmäl
2012-09-15 08:14 #2 av: [KosmosBill]

Jag har sett orber sakta stiga mot ett ganska lågt molntak för att sedan flyga fram strax under molnen.

Såg också 2 V-formade farkoster helt hastigt i mörkret en kväll.

Anmäl
2012-09-15 09:10 #3 av: Nandini

Vad häftigt!

Jag har bara sett de på mycket hög höjd, så att det kunde ha varit stjärnor. Men det var inte stjärnor. Ufos rör sig på ett ryckigt sätt och plötsligt är de "borta".

Många döljer sig också i molnformationer, jag kan inte säga med 100 % säkerhet att jag sett något, men nästan!

Och nu vill jag se de på lika nära håll som man ser de i alla dessa videos över hela världen. Eller som du gjorde.

Anmäl
2012-09-15 11:44 #4 av: Marr

Himla bra film och många bra klipp man ej sett förut! Sen håller jag med om vad bra med internet och att man kan sprida sådana här klipp t.ex. En hel del må vara fejk men vad gör det? Det är ju ändå mängder som man inte kan förklara och bevittnats av tusentals! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-15 15:46 #5 av: Cristine

Jag har turen att de flesta ovnis jag sett i utlandet är dokumenterat och vi var många som såg dem, så jag behöver bara gå ut på nätet och söka upp.

Här i Manises Valencia så följde ett ufo passargerarplan från Ibiza  till Manises och stod där i 2 timmar till våran lycka. Egentligen skulle planet till Kanarieöarna men Piloten kände sig tvingad att gå ner i Manises då passargerarna var rädda.

Sedan kom  jaktplan från annan del av Spanien och då försvann den.

Vattnet mellan Ibiza och Valencia kallas Ibizatriangeln på grund av attr båtarna  ser grupper av ovnis ofta där och de stiger också upp ur vattnet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-15 15:55 #6 av: Cristine

En sak är att man hittar tidningarna en annan att få in dem som de är så de inte omvandllas till text.Foten i munnen

Anmäl
2012-09-15 18:06 #7 av: Cristine

dubbelt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.