Frågor inom ämnet söker svar

fag ljus

2012-09-14 03:10 #0 av: [kajmal-0]

fagljus eller hur det uttalas.  när någon ska dö ser en del personer fagljus, hade en ung kompis, , vi umgicks dagligen, han körde ihjäl sig 1994  21 år gammal.   ett tag tidigare berättade han att han såg ljus som for genom rummets hans på kvällarna när han lagt sig.........han fick en föraning om sin bortgång.fast det visste vi inte då. ",,,tyckte bara det var otäckt när han berättade om det.    finns ett avsnitt i min, när  bok, när vi är ute och kör bil, och har ett ljussken efter oss.

Anmäl
2012-09-14 03:35 #1 av: [kajmal-0]

han berättade även att stereon hans    ökade volym på nätterna , som nånting skruvade upp volymen.

Anmäl
2012-09-14 04:02 #2 av: [kajmal-0]

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fegljus

Anmäl
2012-09-14 09:53 #3 av: Ghosthunter

Kan detta ljuset vara reflektion av en dödsängel som är beredd att hämta själen från en döende människa, för att föra denna till andevärlden?

Intressant är det iaf och jag har aldrig hört talas om fegljus innan.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-09-14 09:55 #4 av: [kajmal-0]

det finns många berättelser om feg ljus i min hembygd, ska skriva ner dem vid tillfälle

Anmäl
2012-09-14 09:56 #5 av: Ghosthunter

Ja, det hade varit intressant att läsa om. Det stod att det verkade vara vanligast i norr.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-09-14 21:03 #6 av: Cristine

Har heller aldrig hört talas om fegljus fast jag bor rätt så nära dej med norrländska mått mätt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl