Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Framtiden -2012 och efter

Ny teknologi!

2012-09-13 09:37 #0 av: staphisagra

Vad tror ni om detta? Läs! Ny teknologi, hälsovård, transport etc

www.keshefoundation.org/en/

Anmäl
2012-09-13 10:40 #1 av: Cristine

Nu blev Obama(och många andra oroliga)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-13 14:18 #2 av: Marr

Ja det tror jag med he he! Det börjar dra ihop sig...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-13 15:58 #3 av: Cristine

Ja men titta här vi måste skriva på fort som sjutton!

Anmäl
2012-09-14 09:04 #4 av: Cristine

Obama var kvick att införa en lag.

Important notice

With the presidential decree signed into law by President Obama earlier this week, the use by other governments of the space technologies developed by the Keshe Foundation and others similar has now become a criminal offence.

This means that from this week scientists cannot release their technology to the public or to any governments any more unless it is for use in war and beneficial to Western arms manufacturing nations.

We do not accept such a castration of science and we ask the United States of America's government for clarification of this decree by the White House.

Is this law to silence the Keshe Foundation and other research organizations, or can America bring pressure so that only their technology can be accepted throughout the world?

This presidential decree is against international scientific freedom for development, research and information sharing and this is a gagging order on scientific organizations like ours.

Please inform your press.

M T Keshe

Anmäl
2012-09-14 09:44 #5 av: Marr

Alltså vilket j...a svin han är alltså! Skrikandes

Nu förolämpade jag grisarna det menade jag inte...Rynkar på näsan

Anmäl
2012-09-14 11:25 #6 av: [KosmosBill]

Jag la in länken till keshefoundation och deras video http://www.youtube.com/watch?v=UrN99RELqwo&feature=player_embedded den 12 sept på MiljöiFokus

Moondancer låste tråden direkt med motiveringen : "En hel del i denna video är felaktigt och klassas av mig inte som något som hör hemma på sajten. Därför stänger jag tråden."

Undrar vad som var så farligt. Har inte fått veta det, men jag ska ställa frågan,när jag fått svar på några andra frågor.

Anmäl
2012-09-14 13:01 #7 av: Cristine

hmmm underligt.

Anmäl
2012-09-14 15:28 #8 av: Marr

FörvånadMärkligt...Rynkar på näsan

Anmäl
2012-09-14 16:16 #9 av: db-2

#6 Han kanske inte ville ha den galnaste konspirationstomten lös på sin sida?

Anmäl
2012-09-14 20:39 #10 av: Cristine

#9  I stället för att hoppa på en av våra medlemmar tycker jag att du ska kommentera inlägget..The world peace invitation and release of technology..

men du kanske inte ens brytt dej om att läsa som vanligt.

Anmäl
2012-09-15 14:47 #11 av: db-2

#10 ? Varför detta påhopp?

Jag gav enbart ett förslag till förklaring på #6 fundering på varför hans tråd på miljö i fokus låstes.

Fantasiinlägget i sig intresserar mig överhuvudtaget inte! Sådant överlåter jag åt er...

Anmäl
2012-09-15 15:59 #12 av: Cristine

galnaste konspirationstomten

Då förstår jag inte alls vad du gör i denna tråd, jag går inte på kräftkals om jag inte gillar kräftor.

Anmäl
2012-09-15 20:45 #13 av: db-2

Han är i mina ögon en galen konspirationstomte (#2 på listan)! + en av de få (TACK O LOVpå KiF som försvarade pedofilen Koalani). Uppenbarligen är han även en KT även för sajtvärden på miljöifokus...

Om du ungås med sådana som Staffan Stolledräng, betvivlar jag starkt att du får gå på kräftkalas!!!

Anmäl
2012-09-15 20:50 #14 av: db-2

Glömde...

Uppskattade DITT avståndstagande från Koalanikräket, men Staffan Stolledräng har stött henne hela tiden. Så vad gör DU nu? Jag skulle stänga av kräket på livstid. Eller har du svängt och tycker att kräk som försvarar övergrepp på barn ska få sprida IDIOTpropaganda! Oavsett om du just nu tycker den stämmer med DIN övertygelse!?

Ett kräk är ett kräk oavsett vad fanskapet skriver i stunden. Ta ansvar och stäng av s***högen!

Anmäl
2012-09-15 22:44 #15 av: Cristine

Jag hann aldrig läsa allt och såg inte att han stödde henne.

Ska informera mig innan jag kan ta ställning!

Anmäl
2012-09-15 23:12 #16 av: db-2

Gör det. Vad det gäller den frågan har Du hittills visat "guts". Och jag lovar hittade jag en lika sjuk "skeptiker" skulle jag behandla hen likadant! Här handlar det inte längre om "troende" eller "skeptiker" utan bara om vad som är rätt eller väldigt FEL!

Anmäl
2012-09-16 08:04 #17 av: [KosmosBill]

Vad är detta ???

Antar att ni omedelbart stänger av db-2

Jag förtydligade i ett inlägg att det Koalani avsåg var inte våldtäkter utan något hon uppgav att djuren och barnen själva tog initiativ till...that´s it. Jag har aldrig sagt att det var ok.

Ta bort db-2:s kommentarer.

Grövre påhopp har jag aldrig sett.

Anmäl
2012-09-16 08:29 #18 av: Cristine

Tror du verkligen att barnen själva tar initiativ, då vill jag inte ha dej här med det tänket Tycker du att jag ska fråga min dotter om detta??

Anmäl
2012-09-16 08:37 #19 av: [KosmosBill]

Det var vad Koalani uppgav. Menar du att man måste tro att Koalani ljuger om det....för annars.....den som inte tror att Koalani ljuger om initiativfrågan är inte välkommen.

Inte vet jag huruvida barn tar initiativ eller inte.

Anmäl
2012-09-16 08:43 #20 av: Cristine

Att du fortfarande kan tro på vad den människan säger i detta ämne gör att det vrider sig i min mage.

Anmäl
2012-09-16 08:44 #21 av: Marr

Har inte heller kunnat se KosmosBill stödja Koalani! Såg ditt inlägg om detta Kosmos då jag följde den galna tråden på Kif, det var just så det stod. Här har du ju bara förärat oss med inlägg Kosmos!

Ser hellre KosmosBill skriver här, än db-2 om jag får säga min åsikt! Där där med Koalani tycker jag vi lämnar därhän, då denna sajt och Koalani inte medverkar här. Skulle sen någon prata om att vi alla är pedofiler här eller kränker andra och kallar dom för ord, då ska han ut. Det är min åsikt! Skrikandes

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.