Utomjordiskt

Husdjur eller alien?

2012-09-11 22:49 #0 av: Cristine

1960 dök den upp i en by på önEl Salvador, den hade tagit ihjäl alla hönsen hos en bondfamilj i området, ett 30 tal under en natt. Det märkliga var att  den inte ätit  dem utan det fanns bara två märken och djuren var tömda på blod, men ännu märkligare var att det fanns inga spår av förövaren men inte heller fanns spår av att hönorna sprungit omkring i skräck utan de bara låg där precis som om de blivit hypnotiserade innan. Senare dödades ett 50 tal getter under en månad plus katter och hundar. Några hade nu sett en ful varelse med röda stora ögon som nu fick namnet Chupa cabras (suger ur getter). Den spred sig över latinamerika och in i södra delarna av Nordamerika, men nu hände andra saker, de gick på större djur som kor och hästar och tog bara delar av dem som läppar nos lever eller njure och testiklarna + genitalerna  och det såg ut som det var gjort med bisturi, allt blod var också borta.  Var det sataniska sekter, aliens eller chupacabras men hur kunde han göra sådana kirurgiska ingrepp. I dagens läge så tror man  att de tar ombord djuren för att göra ingreppen för att sedan lägga ut dem där de togs. Korna i Argentina gör en slags  ringdans runt en död kmrat men det gjurde de inte med dessa utan det og förskräckt avstånd. Man trodde länge att Chupacabras  var en alien men nu tros det att det är ett hudjur som rymt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-12 07:42 #1 av: Ghosthunter

Det finns också teorier om att Chupacabra är ett resultat av ett experiment på en hemlig bas eller laboratorie som gick väldigt snett och att detta monster lyckades att rymma.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-09-12 07:54 #2 av: VSK

Kanske Big foot är en Chupacabra ?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2012-09-12 08:49 #3 av: [kajmal-0]

#0  intressant  är det bara nord och sydamerika de observerats ?

Anmäl
2012-09-12 09:25 #4 av: Cristine

#3 Ja hitills så finns de bara där..konstigt iof då de kan flyga en del av dem

Anmäl
2012-09-12 09:33 #5 av: [KosmosBill]

#1 Skulle inte förvåna mig alls.

Anmäl
2012-09-12 09:42 #6 av: Cristine

I Texas finns en annan variant och den ser ut som en väldigt ful hund

Anmäl
2012-09-12 09:51 #7 av: Marr

Såg någonstans att dom blivit sedda i Ukraina också, men hittar inget nu.

Denna har vi haft här förut, men tycker den är bra. Från Columbia tror jag det var.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=YPTs4okJNG8&feature=endscreen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.