Övrigt

Skräckscenario..Obamas NWO

2012-09-06 15:49 #0 av: Cristine
globalwatchspecialreport.pdf

TIME:

Se bifogad pdf!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-06 16:04 #1 av: Cristine

'

Anmäl
2012-09-07 02:21 #3 av: Cristine

Man kan inte tro att det är sant.

Anmäl
2012-09-07 06:14 #4 av: Marr

Nä men det är rena rama sanningen och det är bedrövligt! Skrikandes

Önskar att fler får upp ögonen hur det förehåller sig. Det är är ju bara att titta och se! Titta hur det ser ut runt omkring i världen då? Fattar man inte att något är på gång då? Jaa då vet inte jag.... Obestämd

David Icke bl.a är en riktig kämpe, heder åt såna människor! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-07 07:48 #5 av: Ghosthunter

Kan nån vara vänlig att berätta med bara ett par meningar vad detta handlar om.....jag har tyvärr ingen tid till att läsa så långa texter....inte en chans!!Obestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-09-07 08:31 #6 av: Cristine

Omöjligt berätta i ett par meningar Spöket.. inte ens i 20, men kan säga som så att världen kommer att styras av Cia Illuminati om vi inte gör något åt det och det fort som attan. Jag rekomenderar att du läser en bit i taget om du vill veta vad som kan hända dej för jag tycker att det är viktigt

Anmäl
2012-09-07 09:38 #7 av: Gahella

Jag har ju läst det här genom annan info de sista åren och vet inte riktigt vad jag ska tro?

För det första vet jag att det inte blir ett 3dje världskrig och där är jag orubblig. Jag vet att jorden sagt nej till detta för hon vill inte längre vara en krigsskådeplats, och det känns så sant inom mig plus den egna infon jag fått som säger detsamma.

Och när ser bakåt bara de sista åren har ett enormt uppvaknade skett i mer ifrågasättande och mer tro på sig själva.

Annastasia (en kvinna med intakta minnen som lever i Sibirien) sa att solen är så ljus och stark är för att den speglar ljuset i oss människor på jorden. För om ni minns var solen gul när vi var yngre.

Men säkert gör de vad de kan för att släcka det ljuset med sina harp och chemtrails och sina vacciner och allt annat skit de kan koka ihop:(

Anmäl
2012-09-07 09:58 #8 av: Cristine

Jag tror inte heller att de kommer att vinna men jag är glad att så seriösa och välkända magasin som Times öppnar upp och visar detta för allmänheten för folk måste vakna och göra något åt det, sitter vi bara och ser på är det  lätt för dem att fortsätta sprida sin ondska. Krig blir det nog inte då ingen törs skicka det första nukleära vapnet i nuvarande läge.. Dessutom har vi våra vänner däruppe.

Anmäl
2012-09-07 10:34 #9 av: Marr

Denna hittade jag när jag skulle logga ut..

http://galacticchannelings.com/svenska/montague05-08-12.html

Anmäl
2012-09-10 18:57 #10 av: Cristine

Den är jättebra Marr tack.Kyss

Anmäl
2012-09-10 22:46 #11 av: [KosmosBill]

#9 Härlig text !Glad

Anmäl
2012-09-10 22:52 #12 av: Cristine

Ja skönt att få läsa något trevligt efter all s..ten!

Anmäl
2012-09-11 08:42 #13 av: Marr

Jo men sk..en försvinner ju inte för det, tyvärr. Det är viktigt att människor får reda på hur det förhåller sig. Det kanske inte är så lätt när man sitter här och mår bra...

Fast hade inte jag mått bra hade jag inte orkat bry mig eller orkat sitta här och tycka någonting antagligen. Inget blir ju bättre av att låtsas som det inte finns....

Anmäl
2012-09-11 08:52 #14 av: Cristine

Nej jag vet!

Anmäl
2014-08-10 16:04 #15 av: Huygens

Nu har dom åter börjat prata om att upprätta New World Order, med hjälp av militären. Joe Biden och Barack Obama i detta korta videoklipp. Runt 00:50 säger Biden "New World Order". Det kan inte bli mer klart.

Bidens tal hölls 28 maj 2014.

Anmäl
2014-08-10 17:25 #16 av: m2studio

det är farligt och vara tyst o rulla tumme.

Anmäl
2014-08-10 18:56 #17 av: Eliiza

Hej på er!
Jo, visst visas vart Världen håller på att barka hän med att vanliga människor håller på att utsättas för alltmer makt och kontroll. Och genom att göra den enskilda människan alltmer ofri så avstannar också hennes verkliga evolution.

I överbefolkningens spår följer en allt mer galen Värld. Hotet mot jordemänskligheten är därför vi själva. Men tar vi på ett förnuftigt sätt itu med överbefolkningen så kommer även mycket annat att lättare förändras till det positiva.

Men, det är inte rätt att blanda in och smutskasta Obama som de gör i trådens filmsekvenser. Det är ganska lätt att genomskåda att man i vissa avsnitt klippt, klistrat och sammansatt delar och sedan vinklat dem för att elakt sabotera allt det humana som Obama innerst så hårt kämpar för. Han har/har haft ett enormt arbete med att försöka ställa till rätta det vissa före honom, under så många år, har ställt till med i många avseenden både inom och utanför landet.

Mer finns att läsa här: http://www.figu.org/ch/book/export/html/2432

Om man lyssnar mer ingående på det t.ex. Bush och vissa andra menar/menade med begreppet "New World Order" så skiljer det sig markant från det som Obama menar.
Dessa sammansatta videosnuttar är tagna ur sina sammanhang och den ena behöver på intet sätt hänga samman med den andra.

Taget ur sina sammanhang betyder t.ex. uttrycket "New Age" flum, lurendrejeri och verklighetsfrånvaro för vissa. För andra står det för verkligt sanningssökande, evolution och sann andlighet.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-08-10 19:04 #18 av: Huygens

Samtliga USAs presidenter och många ministrar sedan åtminstone slutet på 1880-talet har befunnit sej under tankekontroll av Reptilians. Ibland har det lyst igenom. Detta klipp där Kent Wiedemann visas runt 3:00 - 4:03 är ett exempel.

Anmäl
2014-08-10 20:48 #19 av: Eliiza

Hej!
Det har här funnits en utomjordisk organisation som velat ta över vår planet, kontrollera och lägga oss jordbor för sina fötter. Den illasinnade sk. Gizaintelligensen/Bafath. Men Plejariska Federationen deporterade alla gruppens anhängare i Maj 1978, så nu finns inte längre något sådant utomjordiskt hot mot oss.

(Som parentes kan nämnas att det var Gizaintelligensen/Bafath som var den verkliga kraften bakom Hitler genom att de med sina negativa krafter influerade och starkt förslavade honom så att han genomförde och beordrade de illdåd om så begicks mot mänskligheten.)

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.