Övrigt

Jag skulle skoja..

2012-08-25 19:10 #0 av: Cristine

Med min son  och lägga in honom här som alien i ett tefat

v

2012-08-25 17:27#6skrivet av Cristine

Äldste sonen ringde och sade att han idag skulle använda sin 50 årspresent som var att flyga i ett sådant där litet glidplan som är nästan bara vingar, sån som de kastar sig utför ett berg med fast detta plan hade en liten motor så de kunde lyfta från flygplatsen vilket  de skulle göra kl 12. Jag hade räknaat ut att ungefär 8 minuter över skulle de vara här då det ligger nära.

Jag hörde långt i fjärran  en motor från ett litet plan och gör i ordning kameran för att filma klockan är nu 8 min över.

Då ser jag ett plan(Chemtrail) komma fram bakom min gård med hiskelig fart men hinner inte långt då något händer, röken bryts och expanderar uppåt och sedan ser man tunna spår fortsätta en bit frammåt där de dör ut. Tyvärr kan inte min kamera med sådana hastigheter,när den börjar filma så har allt redan skett.

det hänger ett moln som en halvmåne som hängde över tallen först jag vet inte om det är ett moln eller något annat, jag håller mej kvar där för att se om något händer fast jag i väster ögonvrå kan se något annat som jag missar för att jag filmar molnet.  Fast jag inte fått med allt då det hände tycker jag att jag fått in bra filmbilder tills jag kommer in. Då ser jag att man knappt ser något. filmen blev urusel så det är inte stor ide lägga in den.

Kan man mörka filmbilder?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-08-26 09:20 #1 av: Marr

Hoppas du får hjälp med bilden. Allt du lägger in kan ju hjälpa andra att se sådant som dom tror är normalt "himlafenomen".

Ser man inget är det ju inget att göra åt. Fast det kan ju locka andra att titta mer i himlen...så tänker jag.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-27 09:45 #2 av: Cristine

Häre är den urusla videosnutten. Lägg märke till strålen (vita strecket) ovanför mitt tak ...det slutar lite innan tallen och där skingras strålen uppåt och frammåt en bit (resterna antar jag)

Anmäl
2012-08-27 10:01 #3 av: Marr

Jo kan se att strimman "stannar" men är mer intresserad av den vita "pinnen/halvmånen" till vänster. Vad är det? Den ser ut som den ändrar sig liksom kröker sig lite och blir längre eller något.

Hur länge hängde den "pinnen" där? Såg du den försvinna eller ändrade den sig något mer? Den skulle man vilja tittat närmare på...

Jag tycker man ser det bättre i helskärm, eller är det bara jag som ser konstigt, eller?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-27 10:30 #4 av: Cristine

Den där pinnen hängde ganska länge där och jag tyckte den rörde på sig precis som du säger. Jag slog av kameran och när jag tittar upp är där i stället ett bred blå gata åt höger.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.