Övrigt

Sveriges HAARP&Chemtrails

2012-08-20 10:33 #0 av: Marr

Detta är så fruktansvärt att vi här på Uj vill att alla ska veta vad detta handlar om. Bra information för de som inte vet och jag tror det är många tyvärr. Själv visste jag inget för 1 år sen. Detta är del 1.

http://www.youtube.com/watch?v=EtW30pt_kYo

Tack Cristine för att du hjälper oss att vakna!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-20 10:41 #1 av: Marr

Här har vi del 2. Nästan 1 timme lång och har ej sett hela, men ska ta den i omgångar.

http://www.youtube.com/watch?v=RZPsLkKOi8w

Anmäl
2012-08-20 10:46 #2 av: Marr

Här har vi del 3. Den är bara på 4 minuter.

http://www.youtube.com/watch?v=4ooZT2kYHas

Anmäl
2012-08-20 17:15 #3 av: [GunillaArt]

Läser med intresse. Såg att du lagt in denna på KiF också, men jag har skrivförbud där så jag kan inte kommentera.

Det är ju skrämmande detta jätteprojekt. Det är redan alldeles för stort.

Jag skäms ibland över att vara människa.

Anmäl
2012-08-20 17:27 #4 av: Marr

Ja det håller jag verkligen med dig om Gunilla!

Vad är det för fel på folk? Eller är dom inte folk? Ska jag verkligen bo på den här planeten eller har man kommit fel? Ibland får man verkligen tankar.

Ja det är vidrigt och perverst det dom håller på med i vår värld!

Jaha har man ordnat skrivförbud på dig nu! Allt för sketstövlarnas skull. Blir så förb.....Skrikandes Sa jag för mycket nu? Lägger en av stövlarna i min egen mun i så fall!Foten i munnenFoten i munnen 2 stycken för säkerhetsskull!!

Anmäl
2012-08-20 18:58 #5 av: [GunillaArt]

Eftersom jag inte får skriva på KiF så skriver jag här istället.

Det är inget fel på "folk". För folk beter sig efter hur makten sätter instrumenten i deras hand, hur de bli manipulerade.

IFokus har skaffat ett modereringssystem där de medlemmar som har betalt iFokus Insider (plus moderatorer på sajterna) kan anmäla inlägg. Om en person får tre anmälningar på sig så stängs denna person av på sajten ifråga en vecka. På så sätt så kan iFokus skylla på medlemmarna.

Men det underliga är - vem är det som anmält? Inte jag! Inte jag, säger de.

Anmäl
2012-08-20 20:04 #6 av: Marr

Konstigt att ingen vågar stå för det! Förmodligen så har du pondus Gunilla, enligt dom när dom fegar. Det tycker iallafall jag å många med mig....

Nu är dina inlägg tillbaka säger Walter! Han talade om att vi inte kunde tänka logiskt när vi inte fattade automatraderingen när jag påvisade detta. Ja jag fattar inte så mycket som medis, men gör så gott jag kan iallafall. Flört

Anmäl
2012-08-20 20:54 #7 av: stina63

Jag blir helt gråtfärdig när jag ser på filmerna, Så mycket som jag känner igen och ser,

Just idag nu  i kväll så såg jag massor med sådanaa spår på himlen, Nu är det muligt ute,

Var en bild som dom visade där det var mörkt på ena sidan och ljust på andra sidan, De såg jag i utanför skurup för inte så längesen, Min bror sa till mej att titta upp på himlen

Tack nu förstår jag mer om just HAARP

Anmäl
2012-08-20 22:24 #8 av: [GunillaArt]

Marr - jag har skrivförbud. Jag vill inte kapa denna intressanta tråd men eftersom jag inte kan skriva på KiF så måste jag skicka ett bildbevis på vad jag fått i min inbox

Hoppas du kan vidarebefordra detta till KiF, jag kan inte.

Anmäl
2012-08-20 22:36 #9 av: stina63

Guniilla har du fått skrivförbud på där inne? Förvånad

Anmäl
2012-08-20 23:18 #10 av: [GunillaArt]

Ja Stina - så är det.

Efter några ordväxlingar igår med en medlem som väldigt ofta är inne och förstår trådarna, så blev jag anmäld. Den automatiska modereringen, du vet.

Så nu har jag skrivförbud och ingen tror mig.......

Anmäl
2012-08-21 00:19 #11 av: Cristine

#10 Det är för många skeptiker därinne!

Tack Marr för dessa  videor, du har blivit duktig på att söka!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-08-21 00:31 #12 av: Marr

Tack Cristine! Har tur ibland att dom "lägger sig" i handen på mig, oftast står det helt still och hittar inte en vettig film att lägga in.

Fortsätter med lite OT. Har fått pm om att kontakta Niklas som är den enda som kan häva skrivförbudet för medisarna kan inget göra.

Kontaktar gärna Niklas, men...hur gör jag då? Var hittar jag honom? Vet inte hur man gör, tror jag är den okunnigaste medisen på ifokus Skäms

Anmäl
2012-08-21 00:38 #13 av: Cristine

När du trycker på Skriv ett nytt meddelande  inne på PM så skriver du bara hans namn.

Jag snor nr 1 utav dej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-08-21 00:57 #14 av: Marr

Ha! Jag klickade och grejade och hittade massor med funktioner.Förvånad  Tillslut hittade jag även Niklas och PMade honom om ändamålet. Hurra vad jag kan. Fast upptäckte mycket jag inte sett förut under tiden.

Bra om filmsnutten gör nytta någon annan stans också. Flört

Anmäl
2012-08-21 01:26 #15 av: [GunillaArt]

Ja tänk vilken nytta denna tråden och dess filmer gjort. Kopplingen var ju att du lagt in samma på KiF och där kunde jag inte skriva.

I Går och i förrgår och dagen innan, var här ett mycket aktivt sprayande. Idag nu på eftermiddagen dök det upp ett moln som skymde solen. Molnet var alldeles rutigt, precis som det var en väv. Jämna och raka rader av molnen, Det såg nästan lite läbbigt och konstigt ut speciellt som solen låg bakom. Denna molnfyrkant var det konstigaste jag sett på länge.

Min kusin hade fotat moln igårkväll. De var obeskrivbara, har aldrig sett något liknande. Ska fråga henne om jag får sno bilden.

Anmäl
2012-08-21 02:07 #16 av: Marr

Har varit en hel del sprejande här med och de otäcka vågmolnen har funnits lite här och där ett par dar nu. Det verkar ha ökat sista månaden.

När jag skulle gå hundsvängen var dom både åt höger och vänster. Hade lust gå in igen men hunn måste ju få röra på sig.

Så här hade vi det inte (där jag bor) tidigt i somras.

3 fyrkantiga/rektangulära moln såg jag vid början på året, väninnan i Göteborg hade också sett sådana. Fast dom var täta och i olika grå nyanser. Har aldrig sett sådana mer.

Anmäl
2012-08-21 12:20 #17 av: stina63

Jag märkte också att de var mycket konstiga vita sträck på himlen i går och förgår, sen kom molnen. Skrev de i inlägg 7. Titta på bilden som jag lagt in, Den tog jag den 22 juni på väg hem till mina föräldrar.

På videon visade dom ljust och mörkt på himlen som ett sträck. De såg jag och min bror.

Anmäl
2012-08-21 17:46 #18 av: Ghosthunter

Det är så idiotiskt, för samma människor som gör detta drabbas ju själva också och har säkert familj och barn som dom annars beskyddar med näbbar och klor....men dom tänker inte på det.....dom är både mördare och självmördareSkrikandes

Jag har alltid hävdat att jorden går mot en säker död pga av vårat idiotiska sätt att leva på och dessa Haarpsnubbar gör ju det dubbelt upp!!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.