Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1997 ggr
Cristine
2012-08-16 10:26

Var det detta du såg Marr?

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-08-16 18:59
#1

Jo banne mig är att det är väldigt likt, fast det glittrade så starkt att jag fick kisa! Förvånad och verkade lägre ner. Ovanför mitt huvud och framåt… Sen slocKnade dom bara! Planen de vita liknade plan fast smala och utan ljud, såg ej ut som dessa på filmen.

Det som var anmärkngsvärt med det plan som vek väster ut (jag står med näsan mot söder, höger för mig) har denna röd glödan/ljusvarierande "nos".

Detta och i samband med detta starka helt otroliga glitter får mig att säga att "det personerna på videon filmat verkar vara något vääldigt "besläktat" iallafall…

  Har då aldrig sett på liknande förut iallafall, önskar se det igen!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-17 07:48
#2

Jösses amalia….så många det ärFörvånad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-08-17 08:50
#3

Det var video från Barcelona nu kommer Nasas.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-17 09:15
#4

Enda skillnaden är att det glittrade så otroligt starkt, avtog lite så jag klarade titta med kikaren på det innan det försvann….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-17 16:06
#5

Det som glittrar tycker jag mer ser ut som andliga energier….det kan blinka så ibland när energin blir starkGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-08-18 11:27
#6

Ja så kan det nog vara också, men har ju aldrig sett liknande förut med så starkt vitt bländande ljus. Ljusen/glittret var verkligen där! För jag provade blunda, titta mot väst istället å allt möjligt. Då fanns det minsann inga ljus.

Sen är jag inte så hemma på andeenergier, har väl sett en å annan konstig orb, skuggor och dyl…men det är inte så ofta, nu var det länge sen. jag känner nog mer i det fallet.

Hursomhelst kändes det inte negativt iallafall. Snarare fantastiskt och det är ju bra, tror jag.FlörtSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
2012-08-18 15:47
#7

Tja en del räknar ju UFOn som andliga energier..heheSkrattande….jag fattar inte varför dock?

Men jag tror aliens är samma som vi. Dom har också en andevärld och en fysisk värld!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2012-08-18 22:34
#8

Jag får köpa mig en kikare och börja att stirra uppåt mot skyn Tungan ute

Marr
2012-08-19 09:10
#9

Jag är nog glad att min gamla kikare är av dålig kvalitet, annars hade jag nog fått skador på "gula fläcken"…Tungan ute

Såklart att Aliens har en andevärld. Vi har nog många gemensamma "komponenter" där. Har alltid tänkt att andligheten går hand i hand med aliens. Konstigt att inte mediumen talar mer om det här, typ dom vi ser på teve.

Som Lena Ranehag som fått en massa symboler till sig och har skrivit en bok om dessa symboler. Den boken vill jag läsa. Fast jag har då aldrig hört henne tala om utomjordingar… Tycker det är lite konstigt ärligt talat…Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-19 09:22
#10

Jag tycker inte att det är ofta man hör medium pratar om några andra väsen överhuvudtaget…..bara andar av människor och djur. Men å andra sidan så är dom ju ofta konsulterade att lösa "mänskliga andliga" problemFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-08-19 09:29
#11

Ja det är väl så det är, men tycker ändå att det är konstigt att inte en liten alien inte slinker in så att säga. Fast det är väl antagligen andra energier dom jobbar med som du säger Spöket….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-19 09:39
#12

Marr - jag har sett det ibland att nån alien har slinkit in på engelska eller amerikanska paranormala tv-serier….men det är inte ofta!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-08-19 09:53
#13

Ja det har du rätt i Spöket! Har sett ett bra YouTubeklipp en gång men minns inte vilket det var. Har ju inga tevekanaler att tala om så har aldrig sett det där….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-08-29 05:38
#14

Jag träffar en alien varje gång jag skickar healing, min egen Guide.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-29 10:50
#15

Ja det vet jag Cristine! Själv jag har aldrig sett röken av en guide eller också fattar jag inget. Sett ufos har man snart gjort i 30 år men något mer händer inte. Kvittar nog om man får 100 implantat så fattar man väl inget.

Fast visst har det dykt upp ansikten och händer  och annat när man mediterat och försökt sig på healing. Man får väl ha tålamod, fast det känns som jag väntat flera liv….på något…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-30 08:33
#16

Meditera så kommer det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-30 11:35
#17

Ja och nu har jag varit urdålig på det igen. Undrar om man omedvetet vill bromsa det här? Isåfall är jag inte klok. Jag vill ju!

Säger ju till alla andra att om ni inte orkar meditera, försök konnekta till ljuset/universum 3 min åtminstone ett par gånger om dan.

Nä nu ska jag bättra mig, vill ju inte stå här och trampa längre. När jag var 20 år yngre trodde jag att jag hade en uppgift med livet. Då menar jag inte arbete och försörjning…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-30 18:20
#18

Jag har sett mina guider….en älva och en munk, men jag får ingen muntlig kontakt med dessa.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-08-30 19:52
#19

Det har inte jag heller Spöket!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-08-31 17:44
#20

Konstigt…men om man tänker logiskt så brukar ju varken en älva eller en munk tjata direkt..hahaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2012-08-31 17:58
#21

Ett medium har sagt att jag har en nunna som går med mig och att jag har sett henne. Fast det är mer än jag vet själv.

Fast på något vis känns det inte helt främmande faktiskt. Vi borde meditera mera du & jag Spöket! Vet ju att det är viktigt om man vill komma vidare….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-31 18:03
#22

Jag mediterar mycket, men ser knappt alls mina guider…troligen gör jag något fel? Men när jag var på en cirkel och vi körde en "Träffa-din-guide meditation" så såg jag tydligt min älva och min munk……det var härligt!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-08-31 18:35
#23

Med risk för OT så forsätter jag: Då är du bättre än jag på det. Fast ofta ger meditation mig massor och har fått kontakt med vissa personer. Men bara en gång från en på andra sidan. Det var Bengt Stern som kikade fram och gav mig en blinkning. Det var fantastiskt!

Tror dock inte att han är min guide, han gav mig bara ett gillande över det jag håller på med nu tror jag. Har ju varit på hans kurser i början på 90 talet. Dom höll hann i Mullingstorp/Vikbolandet utanför Norrköpingstrakten…

Tror inte man kan göra fel, hur gör man fel? Fast jag vet att meditationsmusiken är väldigt viktigt för mig, annars kan jag inte "komma in" i det. Vet att om man gör det dagligen så ger det resultat.

Konstigt att man inte gör det då! Är man lat eller dum?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-09-02 00:27
#24

Lat!Skrattande

Åtminstonde jag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-09-02 00:33
#25

Ok jag erkänner att jag är lat! Skrattande

Inte smart att vara så lat, så därför dum-lat anser jag för min egen del iallafall! Tungan uteSkäms

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-09-02 00:37
#26

Hi hi ja så kanske man också kan säga.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-09-02 00:53
#27

Jodå så är det. Sitta här och gnälla när en Indisk guru sa till mej en gång; "Meditera Marie! Så löser sig allt. Det är det enda du behöver göra!"

Ett kok stryk är vad jag behöver. Nääää Skoja bara….inte ens jag ska ha stryk, det har jag fått så det räcker å inte blev jag snällare av det inte! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-09-02 00:55
#28

Oj då! Trodde jag var inne på Crew members only…SkämsSkäms

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-09-02 01:20
#29

SkrattandeNej du..vi är ute i etern!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2012-09-02 07:17
#30

Eko eko eko eko eko…….. Tungan ute

Cristine
2012-09-02 08:16
#31

He he he he hhee

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-09-02 08:22
#32

Marr - hahaha….det är lugnt, du har inte gjort bort digSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-09-02 10:52
#33

GladSkämsSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: