Utomjordiskt

Vi har nog sett den...

2012-08-11 16:30 #0 av: Cristine

men tar fram den igen vi har väl inte sett denna versionen, jag tycker den är så intressant med allt de försökt dölja ända sedan dess

Engelskt tal!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-08-11 16:34 #1 av: Michaela-N

?

Anmäl
2012-08-11 16:36 #2 av: Maria

Här kommer ett ? till

/Maria

Anmäl
2012-08-11 16:36 #3 av: Swadika

Ett till ? ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2012-08-11 16:41 #4 av: ivanhoe81

ett till ???

Anmäl
2012-08-11 16:44 #5 av: Marr

Cristines film har antagligen inte fastnat. Har hänt förr då hennes dator småkrånglar... Hallå Cristine! Tittar du hit snart? Vi är nyfikna! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-11 17:00 #6 av: Cristine

Jg tappade bort den på ett oföklarligt sätt och har svårt att hitta den men ni kan ju titta på den underbara portalen från Norge medans jag letar vidare. Denna version har jag inte sett förut.

Anmäl
2012-08-11 17:28 #7 av: Marr

#6 Men waow! Med den blå xtra spiralen som går ner till höger Förvånad

Den har inte jag heller sett förut! Man kan ju undra egentligen om det är på gott eller ont? Haarpar eller äkta universellt? Obestämd Fast snyggt är det!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-11 17:32 #8 av: Cristine

Vi kanske får veta en dag!Glad

Anmäl
2012-08-11 17:39 #9 av: Gahella

Det var visst en rysk missil som gick snett. Och personligen tror jag att det var så och inget annat.

Anmäl
2012-08-11 17:45 #10 av: Cristine

Ryssarna nekar till det Gahella! Det finns en video där de visar att inget har lämnat ryskt territorium den dagen, men som sagt vad vet man.

Anmäl
2012-08-11 17:52 #11 av: Gahella

Märkligt måste jag säga. För precis när det hände läste jag att den rapporten kommit in på FOI. Ja men som du säger, vad vet man?

Men när jag känner in den här spiralen får jag ingen särskild känsla, får du eller någon annan det?

Anmäl
2012-08-11 20:20 #12 av: Cristine

Nej jag får ingen särskild känsla mer än att jag tycker den är vacker.

Men om man tittar varifrån den kommedr så dyker den ju upp nerifrån och dessutom har den någon slags energitråd som kommer från marken( Den blå) sedan har jag lite svårt för att tro att  en missil kan göra så perfekt ring , och sedan ser man också detsamma inuti öppningen Jag tror den hade med Obama att göra, det är en feeling jag haft hela tiden.  Det finns ju 2 andra videor där han har ufos närvarande när han står och pratar,

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.