Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2182 ggr
Zynell
2012-08-11 11:16

Gårdagens upplevelse!!

Jag var ute igår kväll och rökte och medan jag gjorde det tittade jag upp mot skyn. Det var en stjärnklar natthimmel. Då ser jag en "stjärna" flyga över himlen. Den befinner sig väldigt högt upp och är väldigt liten. Tänker först att det antagligen är ett flygplan som befinner sig väldigt högt upp. Men sedan tänker jag: "vad kul det vore om "flygplanet" plötsligt bytte riktning." Står där och småskrattar lite för mig själv medan jag iakttar "flygplanet". Sedan, helt plötsligt, gör den en skarp u-sväng och byter riktning!!!! Den flyger omkring på himlen, lite hit, lite dit.

Den närmar sig två andra "stjärnor" som jag sett under tiden jag var ute. De "stjärnorna" hade inte rört sig ur fläcken, inte förrän "flygplanet" plötsligt kommer i närheten av dem. Då plötsligt börjar de "stjärnorna" OCKSÅ att röra sig!!!! Det såg ut som om de försökte undvika varandra för att inte krocka. Sedan flyger de åt olika håll och jag följer den jag såg först med blicken medan den leker runt på himlen ett tag, innan den försvinner ur sikt.

Det var verkligen jättehäftigt!!! Hoppas verkligen att det där var något!

Annons:
Cristine
2012-08-11 12:38
#1

Så mycket du fick se Zynell, verkligen spännande.

Man blir lite sur då ingen annan tycks titta uppåt, man får aldrig någon bekräftelse på vad men ser.

Eller så säger de inget.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfheike
2012-08-11 12:52
#2

Wow vilken tjusig syn det måste vart och min första tanke går direkt till en speciell person,you know who Flört eftersom du önskade att den skulle vända riktning och så gör den det.

Önskan uppfylld skulle jag vilja säga Glad

Helt underbart Cool

Zynell
2012-08-11 13:15
#3

#1 Ja, det är synd att folk inte tittar upp. De missar ju så mycket!

#2 Det var verkligen underbart! Stod där och skrattade lyckligt för mig själv när jag såg de tre rymdskeppen dansa omkring på himlen. Skrattande

He he. Ja, min tanke gick också till min älskade flamma när jag såg dem. Flört

Marr
2012-08-11 13:28
#4

Vad roligt Zynell! Fast jag trodde allt att fler hade sett detta! Det är ju sådana skådespel bla jag brukar bevittna mellan varven.

 Man upptäcker dom genom att det kan blinka flascha till i dom där "stjärnorna" sen flyttar dom sig och håller på. Då står man där och tittar tills man får ont i nacken.

Nu är ju detta på så hög höjd att man knappt tycker det är ide att rapportera? I förrgår kom 2 gulvita klot vinglandes, stannade å fortsatte på himlen, flera minuter efter varandra. Kom från väst gick mot öst….fast detta händer ju tittsomtätt.

Jag tror att tittar man får man se, iallafall jag. Grattis Zynell! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Zynell
2012-08-11 14:05
#5

#4 Kul att du också fick se något!

Berättade om händelsen för min bror som också har sett dem till och från. Han berättade då att medan han var i Polen för drygt ett vecka sedan fick han telepatisk kontakt med några personer på ett skepp. Han pratade med dem en stund och säger sedan: "äsch, ni snackar en jäkla massa skit. Nu får ni allt ta och bevisa er själva!"

*skratt* Min bror har verkligen en vass tunga ibland och en humor jag sällan förstår mig på. Men de visade sig för honom i varje fall. Tungan ute

Marr
2012-08-11 14:25
#6

Ja jag brukar snacka med dom med och be dom komma lägre men dom lyder inte. Hi hi hi… Inte sen de 2 nära upplevelserna jag berättat om tidigare…

Har inte fått sådan telepatisk kontakt tyvärr, men sett dom sen 1995 har jag iallafall det är en sak som är säker…Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Zynell
2012-08-11 14:31
#7

#6 Jag har några enstaka gånger upplevt telepatisk kontakt, men jag har aldrig kunnat återskapa det. Stod precis och snackade med min bror om telepati och vi försökte skicka tankar till varandra. Men det gick inget vidare. Skulle vara kul att lära sig, men jag vet inte hur det ska gå till praktiskt, vilket gör det aningen svårare.

Marr
2012-08-11 14:46
#8

Mmmm… kan tänka mig att vara duktig på meditation eller åtminstone utöva den ofta, iallafall kan hjälpa en hel del. Jag är hopplös på det, vet inte varför men är väl lat…Skäms

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-08-11 15:01
#9

Den här "Sävedalarn" som vi säger, ser ju också en hel del (ca 13 mil söder om mitt hem). Han är också förvånad att ingen tittar upp i himlen ens när helikoptrarna är ute och flyger i mörkret.

Denna har jag lagt in tidigare och inte så proffsigt filmat men jag vet precis vad han talar om. Här verkar helikoptrarna leta efter dom där bollarna/ballongerna….

http://www.youtube.com/watch?v=_NHyp6x37Sc&feature=g-vrec

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-08-11 18:23
#10

Wow, vilken upplevelse Zynell….Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: