Kosmiska energier/frekvenser

Uppstigningssymptom

2012-08-04 19:32 #0 av: Amon

I den här kanaliseringen från Sananda i dag - så beskriver han en del uppstigningssymptom som säkert många har känt av nu de senaste dagarna (igen). Bla. yrsel, huvudvärk och problem i hjärttrakten.

Han beskriver exakt vad jag har känt av de senaste dagarna. I förrgår kväll kände jag ett tryck och smärta mellan skulderbladen (då brukar de jobba med hjärtchakrat) - sedan gick det tvärs genom kroppen och ut på framsidan - det riktigt värkte i hjärttrakten. (Men vågar inget säga till gubben - för då blir han rädd och tror det är hjärtinfarkt.) Det kände jag av även i går.

I dag vaknade jag med huvudvärk - och en konstig yrsel - och det har kommit och gått hela dagen. Obestämd

http://the2012scenario.com/2012/08/mira-the-pleiadian-and-sananda-let-there-be-light-bodies/#more-138070

Anmäl
2012-08-04 19:50 #1 av: [NeferNefer]

Jaha, det förklarar saken ... då kan jag sluta försöka medicinera mig med kaffe Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-08-04 19:52 #2 av: Amon

Det har jag också försökt under dagen - utan resultat.. Flört

Anmäl
2012-08-04 19:53 #3 av: [NeferNefer]

Hahaha! I normala fall hade det ju funkat Cool

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-08-05 08:44 #4 av: Volito

Jag hade ingen ont - det kom bara känslan att hjartat oppnas och det finns så mycket kärlek att det bara ösar ut - till nära och kära, till de som gjort ont, till jorden och helt enkelt runt om, mycket starkt upplevelse och varade i 3 dagar...

Anmäl
2012-08-05 10:57 #5 av: Marr

Har druckit kaffe och ätit Treo en vecka utan resultat. Huvet & nacken värker, fast detta är inget ovanligt. När jag ska koppla av eller meditera kommer konstiga bilder in i mitt huvud, som jag förpassar till papperskorgen. Sådana ej angenäma bilder har jag ej upplevt förut. Känslor bubblar i kroppen goda, glada, ledsna och irriterade. Antar att jag har mer att rensa....Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-08-05 21:25 #6 av: Amon

Så kan det vara.. Obestämd

Anmäl
2012-08-05 23:21 #7 av: Amon

Har även känt av huvudvärk, yrsel och trötthet i dag också - men nu av en lite mildare karaktär än igår. Obestämd

Anmäl
2012-08-06 11:15 #8 av: Amon

Även idag är det energier som arbetar med oss - känner jag! Flört

Anmäl
2012-08-06 13:52 #9 av: [NeferNefer]

Ja, när är de klara??? Foten i munnen

Anmäl
2012-08-06 16:51 #10 av: Amon

Det blir vi väl såsmåningom..  det kommer och går i vågor. Men det skulle vara mycket nu i augusti - har jag hört. Man får ändå vara glad - för varje gång släpper vi ytterligare en del gammalt skräp - och kan ta in mera ljus och ta ytterligare ett litet, litet kliv uppåt i frekvenser. Glad

Anmäl
2012-08-06 17:37 #11 av: [NeferNefer]

Ja, då får jag bita ihop tänderna och vara tacksam för att jag "drabbas" Glad

Anmäl
2012-08-06 23:07 #12 av: Amon

Skrattande

Anmäl
2012-08-07 18:59 #13 av: Cristine

# 11 Jag är alltid trött och kan somna varsomhelst.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-08-08 07:26 #14 av: Marr

#13 Jaa det känner jag till hur det är. Inte lätt med en halvt medvetslös sajtledare & en medis som är likadan ha ha ha! Fast det går över, vi har ju varit/är lite sjuka för närvarande...Tungan uteFlört

Anmäl
2012-08-08 20:46 #15 av: [GunillaArt]

Jag har känt av "bubbel" i bröstet ungefär i en månads tid nu. Inte varje dag men det kan komma bara helt apropå. Känns inget obehagligt alls. Det kan vara i 10-15 sekunder. Känslan beskrivas som att någonting håller på att "ta sig ut" eller inte få plats.

Jissus, hur beskriver man en sådan egendomlig upplevelse?

Tungan ute

Anmäl
2012-08-09 18:24 #16 av: stina63

Huvudvärk har jag hela tiden eller mer som en malande vibrerande i huvudet, de är väldigt jobbigt

Anmäl
2012-08-09 23:31 #17 av: Amon

Det är nog inte allt som är uppstigningssymptom. Ni som har kroniska åkommor med långvarig inflammation och värk osv. - det kan nog inte räknas dit.

Jag är ju ingen expert förstås - men vi kan nog alla känna av det på olika sätt. Det går nog oftast i vågor tror jag - det arbetas intensivt med oss i några dagar - sedan får vi en längre eller kortare viloperiod - tills det är dags igen.

I maj - juni var det mycket energipåslag - och tätt emellan dem - och det samman föll också med flera olika stjärnkonstellationer på himlavalvet. Superfullmånar, sol och månförmörkelser, venusövergång och sommarsolstånd.

Sedan har det varit lite lugnare några veckor. Så sätter det igång igen. Den här gången höll det på i ca fem dagar. Själv kände jag mest i hjärttrakten och huvudet - men jag har en väninna som känt mycket i magen också.

Om jag har förstått det hela rätt - så håller våra sju olika kroppsliga chakran: http://www.auratransformation.se/pdf/gamletidsaura_SE_big.pdf

på att växa och slås ihop till tre stora: Ett mag chakra, ett hjärt chakra och ett huvudchakra. Då får vi ett likadant chakrasystem (och aura) som indigobarnen redan har (de som föddes 1995 - 2008). http://www.auratransformation.se/pdf/indigoaura_SE_big.pdf

Så småningom skall även dessa tre olika chakror växa och smälta ihop till en enda - kristallaura - som kristallbarnen har - de som fötts efter år 2009. http://www.auratransformation.se/pdf/krystalaura_SE_big.pdf

Kanske denna infon varit uppe tidigare - men här info: http://www.auratransformation.se/auratrans.htm

Anmäl
2012-08-10 10:23 #18 av: Marr

Oj vad intressant! Fast min dator kunde bara öppna sista länken, tyvärr. Tack Amon! Glad

Anmäl
2012-08-10 11:43 #19 av: Amon

#18  De andra tre översta länkarna var pdf-filer (bilder på den gamla, indigo- och kristallauran) - och finns även längre ner på den sidan som den nedersta länken leder till. Du kanske inte har möjlighet att öppna pdf - filer. Men det går säkert att ladda ner program för detta. Annars kan jag googla lite på bilder här på internet.  Flört

Anmäl
2012-08-10 14:29 #20 av: Marr

#19 Aha det förklarar varför jag inte kan öppna pdf-filer från andra! Det ska jag ta upp med någon som kan mer än jag, vilket vill säga de flesta he he he! Fast jag hittade som sagt det du sa längre ner i den sista länken. Tack för hjälpen Amon! Glad

Anmäl
2012-08-10 14:42 #21 av: Amon

På denna sida finns det mera info: http://innersource.se/wptestinnersource/auratransformation/sjalsaura/

Den gamla själsauran är karmastyrd

och har varit människans följeslagare i flera tusen år.

Anmäl
    2012-08-10 14:58 #22 av: Marr

Det ska jag läsa, Tack! (men först iväg på 56 års kalas.) Flört

Anmäl
    2012-08-10 15:03 #23 av: Amon

Indigoauran:

Anmäl
    2012-08-10 15:08 #24 av: Amon

Kristallauran:

Anmäl
    2012-08-10 16:39 #25 av: Amon

I dag är det mycket energier i omlopp igen - och nu har vi ju gått igenom "lejonporten" - ett viktigt datum: 0808. St Germain har en del att säga om de kommande energetiska förändringarna inom oss och moder jord:

http://www.st-germain.se/blog/st-germain08-08-12.html

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.