Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2629 ggr
Amon
8/4/12, 5:25 PM

UFO:n över flygplats i Canada

Nu berättar piloter och passagerare från en flygplats i Canada - hur de sett en okänd farkost - i en nyhetssändning på TV:

UFO aktivitet över Kansas Airport, säger Commercial Pilot

Stephen: Här har vi en kommersiell pilot är torsdag UFO observation få täckning i både vanliga papper och på vanliga TV . Tydligen fanns det 87 UFO rapporterar här förra oktober. Berättelse från examinator. Video från KSHB s 41 Action News. Tack till Beatrice.

Av Raymond Samuels, The Examinator-2 augusti 2012

http://www.examiner.com/article/ufo-activity-over-kansas-airport-says-commercial-pilot

Beskriver sig själv som kommersiell pilot rapporter om UFO Stalker att han såg ett UFO under flygande in i Kansas City International Airport den 1 augusti 2012.

"Jag är pilot på ett ordinarie trafikflygplan flygning från St Louis till Kansas City och var under inflygning till KCI när min co-pilot sade att han såg ett oidentifierat objekt till höger om flygplan som verkade vara efter oss."

Piloten meddelade att han var under inflygning till flygplatsen från St Louis när han och hans co-pilot märkt ett oidentifierat föremål efter deras flygplan.

Beskriver sig själv som kommersiell pilot rapporter om UFO Stalker att han såg en UFO samtidigt som flyger till Kansas City International Airport den 1 augusti 2012.

"Jag är pilot på ett ordinarie trafikflygplan flygning från St Louis till Kansas City och var under inflygning till KCI när min co-pilot sade att han såg ett oidentifierat objekt till höger om flygplan som verkade vara efter oss."

Piloten meddelade att han var under inflygning till flygplatsen från St Louis när han och hans co-pilot märkt ett oidentifierat föremål efter deras flygplan.

Piloten valde då att rapportera iakttagelsen till flygledaren som vägrade att bekräfta eller förneka rapporterade UFO aktivitet.

"Jag radioed tornet och bad om radar bekräfta men det fanns ingen."

Målet började då att flyga framför flygplanet. Detta gjorde det möjligt själv beskrivna kommersiell pilot för att få en bättre överblick.

Kommersiella rapporter från piloter UFO över Kansas City International Airport.

Video: Kommersiella rapporter från piloter UFO.

Plats: Kansas City 39,102951049805 ; -94,583061218262

"Målet kom in i mitt syfte att höger av flygplanet. Vid den tidpunkten var vi ca 35 minuter ut från flygplatsen. "

Jaget beskrivna pilot beskrev färgen på UFO och andra funktioner.

"Målet var ett silver / grå färg och hade tre blå / vita lampor på botten och en på toppen. Det var en skivformad farkost med ett lågt kupol ovanpå. "

Han beskrev objektet som 300 meter bort från sitt plan och var silver eller grå färg med tre blå eller vita lampor på undersidan och en på toppen. Han sa att det var en skivformad hantverk med en liten kupol på toppen.

UFO började uppgift "förfölja" flygplanet.

"Då objektet flyttas plötsligt under oss och till vänster, och fortsatte på vår samma hastighet. Jag diskuterade detta med min co-pilot, och vi beslutade att inte tala om tornet vad vi såg på grund av vad som händer när rapporter som denna görs. "

Jaget beskrivna pilot beslutat att inte offentliggöra ytterligare information för flygledare för att skydda sitt jobb.

"Tornet bad sedan oss att bekräfta ett oidentifierat föremål och jag sa att det inte längre var i sikte. Jag var emellertid orolig att det skulle vara ett problem. Objektet stannade hos oss i ca 22 minuter. "

UFO fortsatte tydligen att "förfölja" flygplanet.

"När jag minskade flygplanets hastighet för inflygning, saktade objektet också, gick sedan direkt söder om vår position på en mycket hög hastighet - snabbare än alla flygplan jag någonsin sett."

Jaget beskrivna pilot underrättade vidare sin bakgrund som militär pilot. Piloten föreslog att UFO kan vara av en främmande ursprung.

"Jag var en militär pilot i 14 år och vet vilken typ av flygplan vi har. Det var definitivt inte en av människan skapad flygplan. Några piloter har förlorat sina jobb när de rapporterar ett UFO, och jag skulle vilja behålla min så jag inte ge mitt namn eller kontaktinformation. "

Piloten rapporterade att passagerare och kabinpersonal också bevittnat UFO aktivitet.

"Några av passagerarna diskuterade detta som de lämnade planet, men vi har inte diskutera det med dem. Övriga besättningsmedlemmar såg det också, men inte rapportera det. Jag ville bara berätta för någon om det. "

Flygplats talesman Joe McBride avses kommentar till Federal Aviation Administration.

Detta är inte första rapporterade UFO observation i området. I oktober förra året, var 87 UFO-observationer rapporteras närheten av Kansas City - mer än någon annanstans i världen för den månaden.

Idag rapporterade en annan vittne MUFON att han eller hon bevittnade ytterligare UFO verksamhet under Kansas City International Airport den 1 augusti 2012. Han eller hon beskriver UFO verksamheten ha en "bred kropp och flyger över i form av en zick-zack-mönster på natten." En annan Missouri vittne rapporterade om MUFON den 1 augusti 2012 som han eller hon se en "cigarr format UFO över motorvägen. "

Annons:
Upp till toppen
Annons: