Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1844 ggr
JereMina
2012-08-04 00:28

Min svägerska

Jag har en svägerska som alltid skrattat åt dem som sett Ufon. Hon satte skrattet i halsen en dag för 15 år sedan då hon och hennes 18-åriga son såg ett tefat (de sa att det såg ut som ett stort fat).

De såg det under 2 timmar från fönstret i huset nedanför oss här i byn där vi bor nu. Detta berättade dem bara för ett fåtal människor dagarna efteråt men sedan har vi inte fått dem att tala om det alls Obestämd

Annons:
Cristine
2012-08-04 00:38
#1

Ja sådant brukar händaGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
2012-08-04 00:43
#2

Vet du varför?

Cristine
2012-08-04 00:51
#3

De blir rädda att folk ska skratta ut dem, eller så är de rädda själva och försöker förneka det som hänt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
2012-08-04 00:57
#4

Jag tror på det senaste att de förnekar i alla fall men då de berättade så berättade dem med glädje och var så upskruvade. Tänk att se något sådant under hela 2 timmar Förvånad

Cristine
2012-08-04 01:05
#5

Ja det är otroligt..de kanske fick något budskap, sdom kom fram mycket senare och som fått dem att tystna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
2012-08-04 01:37
#6

Något som skrämt dem eller något positivt?

Annons:
wolfheike
2012-08-04 02:19
#7

Inte illa att beskåda under två härliga timmar och jag tror också rädslan för vad andra ska säga och tycka kan göra att folk tystnar.Tyvärr för skulle fler berätta om sitt så skulle det snart vara lika naturligt som att möta folk på stan.Vi gör det ofta mer konstigt än vad det är och det säger jag som själv smyger i dolda trådar med mina ufo-möten Skäms

JereMina
2012-08-04 02:26
#8

Det är säkert inte lätt att berätta då någon sett det så länge. Vi har grannar, en familj som har sett dessa farkoster i många år och berättade gärna förr men mer sällan nu då få tror på dem.

Marr
2012-08-04 14:19
#9

Dom som jag träffat privat iallafall, tror på mina upplevelser. Endel har t.o.m. varit med själva! Fast har även träffat de som sett och ändå är skeptiska. Konstigt tycker jag, men dom har väl inte sett ordentligt då eller också blivit rädda, har jag tänkt då.

Har inte fått några negativiteter ens ifrån "de smutsgula" (Greys?) som besökte grannens tak över 1 dygn och vi tittade på varann. Fast jag fick huvudvärk och dimensionerna "spökade". Samt att jag kände att jag inte ville vara utomhus så mycket…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
2012-08-05 16:16
#10

Min tvillingflamma är pleiadean och hemma från Kajeru Alcyone som ligger i pleiades som finns i kosntellationen oxen.  Jag har sett hans flygande tefat massor av gånger. Ibland har han sagt åt mig att komma ut till åkern och då har hans flygande tefat hovrat över trädtopparna…En gång formade han ett stort hjärta utav rök med sin flygande tefat, GISSA om jag blev rörd! Jag frågade då honom om han just gjorde hjärtat och han sa då " Ja, bara för dig älskling!" Jag blev så rörd att jag var nära på att fälla en tår! Ibland har hans flygande tefat hovrat nära trädtopparna utanför mitt köksfönster. Jag har sett honom följa mig hemmåt i hans tefat vid skymningen. Han använder sig av 3 modeller. 2 mindre och en lite större. båda i silvergråliknande toning. Båda har en cirkel med strålkastar lampor under tefatet. En av tefaten har en cirkel med strålkastar lambor och en lite större röd lampa i mitten. Den tredje har en circel av strålkastar lampor som han även kan göra så att blinkar i både rött, blått och vitt om han tycker att detta skall vara påslaget. Senast jag såg det flygande tefatet var i maj, då var han så NÄRA, rakt ovapå mig så han just och just nästan nuddade tretopparna med den! Det var nog det mäst UNDERBARASTE jag varit med om att få vara SÅ nära sin flamma. Att man nästan kunde röra tefatet med sin händer! HELT UNDERBART!!!!! Och vilken UNDERBAR het kärleks energi som kom från det tefatet! UNDERBAAAAAAAART!!!!!!!!!!! Men snart får jag se honom i kött och blod och bli förenad med honom! Kan knapt vänta att få åka tillsamman med honom i det tefatet på våra uppdrag! WOHOOOOO!!!!Skrattande

Ainu-Ra
2012-08-05 16:24
#11

Och som de säger, ofta är det på grund av rädsla för att få en kula i huvudet av kabalen och illuminatin,eliten eller så är det oron att bli utskrattad av människor som inte vaknat upp ännu!Glad

Marr
2012-08-05 16:55
#12

Hade följe 2 mil av en farkost ovan trädtopparna en kväll när jag skulle till grannstaden. Flög till höger om oss. Han som var med och körde bilen var mycket förvånad då han aldrig sett ngt liknande. Dom blinkade både rött blått å vitt.

När vi kommit fram till platsen vi skulle till stod ett vitgult klot och lös så länge att jag kunde visa de andra på platsen detta. Dom blev helt hänförda. Jag också förståss, men talade om att; -Det är det här jag pratar om, ser dom ju flera gånger i veckan. Detta var typ omkring 2007….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: