Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2139 ggr
[GunillaArt]
8/2/12, 1:25 PM

Ufo midsommarafton

Detta som finns på denna videon liknar det som jag såg på midsommarnatten.

Annons:
Cristine
8/2/12, 7:53 PM
#1

En vän såg något liknande i Härösand, var såg du din?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaArt]
8/2/12, 8:00 PM
#2

Malmö. Det var någon gång vid midnatt (kommer inte ihåg exakt klockslag) Men jag såg farkosten på mycket lägre höjd än i videon, i riktning från söder till norr.

Marr
8/2/12, 11:27 PM
#3

När förra åskanfallet var för 1 månad sen, gick jag ut på balkongen och tittade(skulle stänga dörren). Då ser jag en vit tub komma på låg höjd utan ljud mellan åskmolnen och blixtrarna.

 Den färdades på ett konstigt sätt har aldrig sett ngt liknande förut. Den försvann bakom eller in i molnen. Såg den i 6-7 sekunder. Men jag vet inte, behöver ha längre tid att se för att bilda uppfattning.

Fast att flyga i det ovädret verkar konstigt och vart var vingarna någonstans? Kan vår Svenska militär ha sådana "fordon"? Undrar det jag….Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaArt]
8/2/12, 11:58 PM
#4

Det låter precis som en sådan jag såg. Som ett flygplan utan vingar. Blinkade detta också? DEt som jag såg blinkade ibland som om det tog bilder. Fick en känsla av det.

Marr
8/3/12, 12:11 AM
#5

Inte en blinkning kunde jag se. Det var mitt på dagen fast mörka moln. Nä det var konstigt. Har iåförsig sett en "tub" tidigare iår men var på så hög höjd att vingarna kunde vara osynliga för mig då.

Fast jag reagerade då den flög väldigt långsamt! Detta var också mitt på dagen och kunde ej notera några blinkningar då heller…

Kanske man börjar se annat än dom för mig välkända "bollarna" som verkar vara ivriga besökare här i Västergötland…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

JereMina
8/4/12, 12:06 AM
#6

Jag har också sett ett sådant.

Annons:
[GunillaArt]
8/4/12, 12:11 AM
#7

Då är jag alltså inte ensam………….

Skönt att veta :-)

JereMina
8/4/12, 12:14 AM
#8

GunillaArt…vi var två som såg det

[GunillaArt]
8/4/12, 12:17 AM
#9

# 8 - Ännu bättre för då styrker man ju varandras observation.

Du får gärna kalla mig Gunilla Flört

JereMina
8/4/12, 12:20 AM
#10

Gunilla…det var min man och han är ju lite skeptisk kan jag säga men vad skulle han säga denna gång? Flört

[GunillaArt]
8/4/12, 12:27 AM
#11

Precis! Jag brukar heller inte gå på allt utan försöker först hitta en förklaring. Men denna gången så fanns där inget annat att säga. Vad jag såg vet jag inte eftersom jag aldrig har sett något sådant förut.

Jag blev rädd helt enkelt, kände ända in i hjärtat att det här är INTE av det goda.

Marr
8/4/12, 4:04 PM
#12

#11 Olustigt att det känns så… Ja för min del så känner jag väl inte den där himlastormande känslan direkt, som med "bollarna". Men inte olust heller. Kanske är dom inte utomjordiska? Ngt som "eliten" har och sen håller hemligt för oss? Njaäää…veti17 inte vad det kan vara…Obestämd

Kan ju nämna förresten att, kan det vara i April… såg jag ett annat mindre vitt modernt plan som såg ut att flyga baklänges. Kunde heller inte uppfatta något ljud vad jag kan minnas.

Har för mig att ha sett liknande plan på bild någonstans. Då inget utomjordiskt men vem 17 har råd att äga ett sånt plan och varför har man inte fått se fler sådana? Var är dom? Ja man undrar ju lite, när man sett endel s.a.s….(och ändå så lite..)Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaArt]
8/4/12, 8:27 PM
#13

Jag har tidigare skrivit om detta, lite mera ingående. Har ett annat nick nu med nästan samma namn som tidigare.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4fe5afa688f4724b600010ff-markligt-pa-natthimlen?discussions-7

Annons:
Marr
8/5/12, 1:02 PM
#14

Ja den tråden minns jag. Den tuben med pinnen på såg vi omkring år 2000 tror jag. Tuberna har dykt upp den senare tiden. Sen kan solen belysa flygkropparna från speciell vinkel, men det ser man….

Har ej uppmärksammat dessa på natten vad jag vet om…än.Obestämd

Fast jag sover ju som en stock nu för tiden!!SkrikandesTungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaArt]
8/5/12, 9:27 PM
#15

# 14 - Jag sover också mycket gott om natten, man jag kommer inte isäng förrän efter midnatt. Därför är jag en observatör av diverse himlafenomen Tungan ute

Elin76
8/28/12, 4:32 PM
#16

Det här är helt otroligt! I lördags morse var jag ute och gick morgonpromenad vid 07.30 tiden, från vänster kommer ett enormt ljud som är som en vibrering- eller "efterljudet" från ett plan. Några sekunder senare ser jag tuben. Precis den på videon- utan vingar - på märklig höjd, ljudlös och så snabbt färdas den. Det enda som var konstigt var "ljudbangen".

I Enskede /stockholm var det här…

Elin76
8/28/12, 4:34 PM
#17

Helt ljudlös var den också….och det var inte konstig belysning av solen. Den hade inga vingar! Trodde jag var tokig!

Marr
8/29/12, 11:25 AM
#18

Jamen Grattis Elin! Ja jag tror det verkar vara lite "tubtider" nu. Sen 2000 har jag inte sett dessa tuber förräns nu. Dagtid har jag ej sett några ljus på dom.

Undrar hur dom ser ut i mörker, men då kan man ju inte se formationen på dom. Ljud har jag aldrig hört i samband med dom…

Kanske for tuben efter ett plan du aldrig kunde se? Ja det är mysko, men spännande…

Kul att du delade med dig. Tack!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

MirrorPool
9/19/12, 8:58 PM
#19

Jag vet ju naturligtvis inte och var inte med samt allt jag kan utgå ifrån är den upplagda videon men…jag tycker det faktiskt ser ut som ett vanligt flygplan. Både till flygsättet och utseendet. Att den saknar vingar kan jag inte avgöra lika solklart som ni andra tycks göra här Flört

Intressant i alla fall. Tack för visningen hursom Tungan ute

~Qvid In Specvlvm Vidis? ~

Cristine
9/19/12, 9:38 PM
#20

I Spanien kallas de Cigarrer och de brukar ha ombord små ufos.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: