Vetenskap

Ufo Alien 32,000 år gammal stad funnen i Indien

2012-07-30 12:18 #0 av: Marr

Denna funna stad ligger under havet utmed kuststräckan vid Dwaraka. Man tror att Lord Krishna bodde här och att de blev anfallna av Ufos. Vi får även se Graham Hancock uttala sig om upptäckten...

http://www.youtube.com/watch?v=fauX7D4_OsE

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-30 20:10 #1 av: Cristine

Jo, det är väldigt intressant man vill ju veta hela historien.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-07-30 21:15 #2 av: [Legacy]

Det är väldigt intressant. 32.000 år...ja det är en svindlande tanke...så längesen...ska alldeles strax kolla videon efter kvällsmaten Glad

Anmäl
2012-07-30 21:43 #3 av: Marr

Graham Hancock tar upp mycket sånt här intressant. Cristine gjorde en tråd för ett litet tag sen "Man håller vad man lovar" om denne man med urbra filmer att se. Annars så hittar man honom på YouTube. Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-31 14:06 #4 av: Ainu-Ra

På den tiden var ufon vardagsmat...de hade sådana farkoster på den tiden, lika valigt som de gift plåt och plastikburkar till bilar vi har idag! På den tiden var ufon vardagsmat och fri energi var vardagsmat...Jorden mådde betydligt bättre på den tiden. Även om illuminatis och dark cabal redan då fanns i små grupper och gärna stälde till oreda och kaos! Men det var inte lika vanligt med sådant skit då ännu då de inte var lika många som de är idag. Det var bara små rebelliska grupper som ofta slog sig till sammans när de ville ställa till problem! Det var för 14000 år sedan som de tyvärr fick makten över oss med deras terrorstyre till sisst tog över och har allt sedan dess haft makten över oss, samt skapat kaos, krig,hat och annat skit deras väg...När illuminati och dark cabal sedan fick makten såg de till att undanröja all teknik och allt som hade med ufon, alien mm att göra så att vi inte skulle minnas dem så att de skulle falla i glömska. Skulle vi minnas ufon, aliens samt den avanserade teknik (Mer avanserad än vad vi har idag) så skulle dark cabal, illuminati eliten känna sig hotade! För skulle vi ha den, skulle de vara i klistret och det vet de...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.