E.T. / Utomjordiska raser

no fake swedich ufo

2012-07-29 10:18 #0 av: [kajmal-0]

www.latest-ufo-sightings.net/2012/04/ufo-video-fx-expert-says-sweden-flying.html#.T3ySCq9DvWg.facebook

Anmäl
2012-07-29 10:33 #1 av: Marr

Oj vad roligt att detta klipp är så omtyckt över hela världen! För egen del så tror inte jag heller detta är fejk. Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-29 10:36 #2 av: [kajmal-0]

det är tydligen filmat i orsa.

Anmäl
2012-07-29 10:40 #3 av: JohannaEkroth

Låter väl videokommentatörerna prata för sig själva. Kyss Säger väl allt, frågan är vad de vill oss.

har även funderat på en film som heter Sektor 236 - Tors vrede http://sv.wikipedia.org/wiki/Sektor_236_-_Tors_vrede

som självklart inte är sann, men skulle det inte kunna finnas någon plats likt area 51 uppe i vårat avlånga land i skogarna?

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-07-29 10:48 #4 av: Marr

Höstlegenden! Jaa vad kan dom vilja? Jag är väl romantisk men tänker att dom ska eller hjälper oss här på jorden innan allt är förstört..Flört

Vad vet vi vanligt folk? Man kan aldrig veta vad som döljs för oss...Obestämd

Anmäl
2012-07-29 10:54 #5 av: JohannaEkroth

Marr, tänk om de har möjligheter till att ändra vår atmosfär... Men det har de väl inte...?!

Är så ledsen för den här sommaren och regnigare ska det bli... Nu märks det verkligen vart jorden är på väg åt för håll...

Tänk om de funderar på att evakuera oss alla till ett annat solsystem...?

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-07-29 11:11 #6 av: Marr

Tänker att dom har möjligheter att klara det mesta, men att ändra atmosfären njaä så långt har jag aldrig tänkt. Kanske att återställa den då? Det som eliten nu sprutar ut över vårat klot av allt möjligt skit.

Allt regnande vill jag tänka är någon slag av rening. Annars kan man ju faktiskt bli ledsen.

Mig får dom evakuera vart dom vill bara jag slipper gå ner i de såkallade bunkrarna. Druknar hellre i vattenmassorna el brinner upp i en solstorm, ärligt talat! Det finns ingen död. (Rauni-Leena Lukkanen)Flört

Anmäl
2012-07-29 12:46 #7 av: Cristine

Tack Kajmal så¨roligt att läsa!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-07-29 13:38 #8 av: wolfheike

Den filmen är toppen och tror inte heller den är fejk och blir ändå mer nyfiken nu när  jag ser den är från Orsa,inte så långt från där jag bor Glad

Anmäl
2012-08-03 22:37 #9 av: [Sundance Kid]

Mycket mycket intressant må jag säga!

Anmäl
2012-08-04 00:17 #10 av: Cristine

Väldigt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.