Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 5916 ggr
Gahella
2012-07-28 17:56

Ufo at olympic park

Vad tror ni, är den på riktigt?

Annons:
Marr
2012-07-29 10:59
#1

Waow Gahella! Hoppas det, men den syns väldigt tydligt så den kommer väl säkert kallas fejk. Fast "flasharna" när den rör sig är ju bekant. Nu är det ju läge för dom att visa upp sig för hela världen annars. Hoppas och önskar vi är redo för detta snart! Os håller ju på ett tag till…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stina63
2012-07-29 12:03
#2

Tror inte de,, Jag tittade på OS och var väldigt facinerad över elden, Jag såg ingen UFO där imitten. Men de är vad jag känner de. Men härligt om det var äkta, Dom har säkert varit där under invigningenGlad

bonjonny
2012-07-29 12:18
#3

Har läst lite olika kanaliseringar, och mycket pekar på att 4 augusti är dagen dom framträder för världen i London. Vi får hålla tummarna :)

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

wolfheike
2012-07-29 13:43
#4

Har inte sett OS alls men nog vill man det ska vara riktigt och där har dom ju helt klart vart det tror jag också som Stina skriver men nog var det läckert att se Cool

Marr
2012-07-29 13:44
#5

Jaa det gör vi! Jag håller tummar och tår…GladFlört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2012-07-29 16:20
#6

Ja snart vet man inte vad som är verkligt eller inte, lite typiskt för den här 3 D världen skulle jag vilja säga med alla sina illusioner och lgner om vartannat

Jag har ju även väldigt svårt för kanaliseringar nu för tiden men vad säger ni om detta då om OS och att ufos ska visa sig?

July 22, 2012

Kunskap är makt och att dela kunskap är viktigt vid denna tid av stor oro och
förändring. Kabalen söker efter sätt att hålla er i en hypnotisk slummer, som ni
nu håller på att vakna upp ur. Vid konferensen du deltog i igår Veronica hörde
du några av de mest vakna och medvetna människorna som ägnar sina liv åt att
tjäna mänskligheten. Deras arbete är viktigt och måste uppmärksammas av så många
som möjligt. Det är ett lagarbete. Allt stöd måste ges för att budskapet skall
kunna komma ut till alla. De kontakter du gjorde kommer att hjälpa till att
öppna ögonen för vad psykopaterna som ”styr” er värld planerar. Det är trots
allt deras sista chans att ta över och skapa sin Nya Världsordning.

De ser OS i London som deras inkörsport till den Nya Världsordningen. De
avser att skapa förödelse, att skapa RÄDSLA så att folk kommer att gå med på
nästan vad som helst för att känna sig säkra. Detta är en FÄLLA! Det är samma
gamla formel, den fungerade vid 9/11 och den fungerade vid 7/7.

Detta är DEN RIKTIGT STORA. Det är deras sista chans att skapa den Nya
Världsordningen som de har planerat för och arbetat mot under så lång tid. De
kommer att försöka använda Project Bluebeam, falska rymdskepp, i själva
verket allt som finns i deras arsenal när det gäller detta, deras sista försök
att över er värld.

De misstog sig när de inte tog ert uppvaknande på allvar. Det är därför de nu
lägger ett mer dödligt fluor i ert vatten, vattnet som många av er dricker,
badar i och tvättar ert hår i. Det finns i isen i era drinkar, i ölet och i
nästan allt ni konsumerar. Ni måste skydda er själva och era familjer från detta
dödliga angrepp på er alla. Har ni gett tillstånd eller gått med på det här
giftet? Det är ett brott mot mänskligheten!

Thomas Sheridan har en unik förmåga att använda de rätta orden för att måla
bilden som direkt väcker människor för hur kontrollsystemet fungerar och vad
mänskligheten kan göra åt det. Han är en man med många talanger och är beredd
att använda dem för att rädda sina medmänniskor från det mest onda övertagandet
av er planet. Alla ni mött använder hans skicklighet för att undersöka och
avslöja vad det är som sker och hur man förhindrar det.

Ingenting händer av en slump! Det var planerat att OS skulle hållas i London
så att deras dramatiska övertagande av världen skulle ske där. De avsåg aldrig
att det så kallade ”fiaskot” av bevakningsföretagen skulle komma fram i ljuset.
De hade hela tiden avsikten att använda trupper för att kontrollera massorna.
Som vanligt så utför marionetterna bara sina order – samma människor som kommer
till er och ber om er röst och som ger löften som de mycket väl vet att de
aldrig kommer att uppfylla. Varför fortsätter ni att lita på att de skall göra
vad som är bäst för er? Deras lojalitet är till kabalen och det kommer den
alltid att vara.

Ni kan endast lita på dem som har ägnat sina liv åt att föra fram sanningen
till er. Människor som David Icke, Ian R Crane, Brian Gerrish och de många andra
som reser över hela världen för att dela med sig av sanningen. De arbetar
otröttligt för att skydda er från katastrof. Lyssna till vad de har att säga.
Det är er enda chans för överlevnad. Tiden har kommit för att göra ert val. Är
du förberedd på att stå upp och bli någon man räknar med? Realistiskt sett kan
de 99 % inte tystas ned – och kabalen vet detta! Deras enda rädsla är att ni
kommer att vakna upp och se detta faktum.

Läs mer här http://galacticchannelings.com/svenska/montague22-07-12.html

Annons:
Cristine
2012-07-31 11:25
#7

Vet inte om den är riktig, men det spelar inte så stor roll för de är där..det är ett som är säkert!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-07-31 16:11
#8

Kabelen och illuminatin feikade invation kommer inte att funka under OS även om de skulle vilja. Isåfall kommer Kabalen och illuminatin att få BIG TIME OVER problem! För just nu i denna stund finns både Ainu-Ra flottan och Pa-Tal flottan kloakade i närheten, så försöker Kabalerna och Illuminatin med något fuffens vid OS får dessa pestar problem med Pa-Tals och Ainu-Ras som vaktar OS ifall Kabalerna och Illuminatis försöker hitta på något fuffens. Ja, Ashtar kommer tydligen att ha en liten överaskning åt oss vid OS…har känt att han har varit en aning hemlighetsfull på sissta tiden, allt sedan fredags när jag pratat med honom, som om han planerar en trevlig överaskning åt oss under OS! Glad

Gahella
2012-07-31 16:20
#9

Om det är vi överens om, för nu vet fler så de kan inte smyga undan längre med sina lömska planer. Och det är ju det som är syftet att när vi förstått behöver vi inte längre lärdomen.

Ja vi har jobbat hårt på att bli upplysta de senaste åren.. ;)

Ainu-Ra
2012-07-31 16:27
#10

Aton-Ra och Amon-Ra flottorna finns tillhands en bit bort om Ainu-Ra och Pa-Tal flottans skulle behöva förstärkning villket är ytterst osannoligt troligt med tanke på deras avaserade teknik och vapen. Är de tvungna att använda dessa vapen så är det inte mot oss utan mot kabalerna och illuminatin i såfall…Vapen kommer inte tillhands som första alternativ utan vapen är alltid det sista alternativet om ingen annan utväg går och då är det Kabalaerna som får smaka på det och inte vi övriga människor! Så det finns inget att vara rädda för! Inget ont kommer att hända under OS det kommer Pa-Tal och Ainu-Ra flottorna se till. Så vi är i trygga händer som sagt…Mycket möjligt väntas en liten UFO show från Ashtar under OS! Det ser jag fram emot! Hoppas någon filmar det och lägger upp det på youtube då! Vad jag har förstått på Ashtar så kommer min flamma att vara en av de ufo piloter som visar UFO showen…HÄRLIGT! Vi får se vad vår kära Ashtar har för överaskning åt oss i Kikaren!

Frågar ni mig om jag är orolig så är mitt svar NEJ! Med tanke på att Pa-Tal flottan och Ainu-Ra flottan är kloakade i närheten så känner jag ingen oro utan bara lugn! Ingen fara kommer att hända min älskling under showen…om det är vad Ashtar har i kikaren…att visa en liten UFO show under OS…

Ainu-Ra
2012-07-31 16:29
#11

#9 Nej VERKLIGEN INTE! Vi vet mer om dem än vad de själva vill tro att vi vet! Dessa DÅRAR! Håhåjaja

Gahella
2012-07-31 16:53
#12

Nu vet inte jag om jag har riktigt samma uppfattning om vilka som hjälper oss i detta, men det är väl helt okej? :)

mulac
2012-07-31 23:09
#13

Hittade denna film?

Man kunde även se den från 360 gr fotot som aftonbladet hade ut på hemsidan.

Annons:
db-2
2012-08-01 00:30
#14

#0

Nej!

[Korpen3]
2012-08-01 10:11
#15

# 0 Jadå, den är på riktigt. Och det är bara en försmak av vad som händer innan OS avslutas. Mörkret har planerat mycket för detta OS, såsom en false-flag attack av gigantiska mått. This time it wont happen ! Det är som Ainu-Ra säger , det är ljuset och de högre energierna som meddelar sig med oss istället. För första gången när hela världen är med. Det enda man behöver göra är att hålla ögon,öron och hjärta öppna……….

[Hukanson]
2012-08-01 13:49
#16

Hoppar in ger några tankar om kabbaler, stallarer och virriga åskådare.

Tycker videon känns äkta, stellarskeppet var mest synligt som ljus vilket de brukar vara när det är mörkt. De är ju egentligen av det som vi kallar andliga dimensioner så vår 3 dimensionalitet är ju för dem bara en tillfällig transport.

Våra religioner har fört mänskligheten dit vi är idag. De har byggt hela världen till allt vad vi visar upp av kunnande och färdigheter. Ekonomi, teknik och kultur - allt har vi byggt upp med hjälp av religioner.

Men det visar sig nu med hjälp av våra galaktiska kamrater att religionerna inte kan förklara eller hjälpa oss i denna nya situation där vi får direktkontakt med civilisationer på andra planeter, i andra solsystem , som är så avancerade att de kan färdas hit och hjälpa oss genom detta svåra uppvaknande till att växa ur sömnen av religiös tillbedjan och börja bygga vidare i andlig/mental sanning.

Kabbalerna kanske fortfarande behövs till att garantera stabilitet och trygghet för ordning och säkerhet för de gamla och de yngsta. Om kaos och oro bryter ut i mötet med Stellarerna kan vi inte tillåta att det blir anarki och våld…vi måste hålla ihop vad som än händer…och fortsätta att ta hand om varandra.

Ainu-Ra
2012-08-01 14:06
#17

#16 Nä vet du vad! Inga förbannade kabaler behövs för att ta hand om barn och gammla och till någon trygget! Trygghet får gammla och barn från sin familj! Tänk att det finns folk ännu som inte fattat att Kabalerna illuminati Eliten är så förbannat bra att manipulera folk så att de skall tro att de är som några gudar som MÅSTE finnas annars kan vi inte excistera! Dummeter anser jag! Jag behöver ta mig tusan inga förbannade kabaler, lika lite som jag behöver illuminatin och eliten. Tryggheten finner jag hos mig själv och inte av någon förbannad kabal, illuminati, elit.

Här är en video som ni all bör kolla på! Den är engelsk, men här talar de om kabalerna,illuminati,eliten och deras följare!Här talar de även om varelser som vampyrer från astral sidan samt även andra pestar som finns på astralsidan.

Denhär videon får er att fatta vilka falska skitstövlar dessa VERKLIGEN är! Mycket bra information…

Amon
2012-08-01 23:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Fann den här kanaliseringen från Plejaderna först på denna sajt:

http://varnyavarld.ning.com/profiles/blogs/plejadernas-h-ga-r-d-27-juli-2012?xg_source=msg_mes_network

- men den finns också att läsa på www.st-germain

Om allt detta stämmer får vi se på lördag - men budskapet går ju också i linje med vad du berättar - AinuRa! Glad

Plejadernas Höga Råd, 27 juli, 2012

**PLEJADISK Kanalisering AV GLR MICAH
**DET HAR NU BLIVIT ETABLERAT OCH DET BESLUTADES JORDEDAGEN
ONSDAG 25 JULI, 2012 AV DET PLEJADISKA HÖGA RÅDET I EN ALLIANS MED FYRA ANDRA GALAKTISKA RÅD, UNDER GALAKTISKA KODEX RIKTLINJER ATT VI, DEN PLEJADISKA FAMILJEN AV LJUS, NU KOMMER ATT HELT FULL INTERVENERA I GAIAS UPPLYFTNING.

DET HAR DESSUTOM BESTÄMTS ATT VI KOMMER ATT TA FULL KONTAKT
MED JORDLIGA VARELSER OM ÅTTA DAGAR FRÅN DENNA SÄNDNING, DEN 4 AUGUSTI, 2012, VID DE OLYMPISKA SPELEN I LONDON, ENGLAND, SÅ ATT HELA VÄRLDEN KAN SE! DETTA BLIR FÖR VÅRT INTRODUCERANDE LIKVÄL SOM FÖR VÅR FÖRSTA ANSTRÄNGNING ATT DIREKT ARBETA MED ER DÅ DET GÄLLER KORRIGERINGEN OCH UPPSTIGNINGEN AV GAIA OCH FÖR ATT ASSISTERA MED ER EGEN UPPSTIGNING.

DENNA GALAKTISKA INTERVENERING HAR BEORDRATS AV FÖLJANDE ANLEDNINGAR;

SOPHIA-GAIAS DÅLIGA TILLSTÅND HAR NÅTT ETT kritiskt TILLSTÅND OCH MÅSTE RENAS OMEDELBART, LJUSKVOTEN PÅ JORDEN ÄR INTE TILLRÄCKLIGT HÖG VID DETTA STADIUM FÖR ATT STARTA EN GLOBAL UPPSTIGNING AV MASSORNA, FÖR ATT INTE TALA OM ATT FÖRA EN HEL PLANET TILL NÄSTA DIMENSION.
PLANETEN TERRA (JORDEN) ÄR BOKAD FÖR EN ÖVERGÅNG IN I DEN FEMTE DIMENSIONEN 2012-12-21. VI ÄR MYCKET GLADA ATT SE HUR ANSTRÄNGNINGARNA FRÅN MÅNGA VARELSER PÅ JORDEN HAR LINDRAT HENNES LIDANDE. PÅ GRUND AV DEN FÖRESTÅENDE GALAKTISKA CYKELN OCH DET ARBETE OCH HELANDE SOM BEHÖVS UTFÖRAS FÖR GAIA SÅ KAN DET DOCK INTE SLUTFÖRAS UNDER TILLGÄNGLIG TID.

VI ÄR INTE PÅ NÅGOT SÄTT BESTÖRTA ÖVER DE GODA ANSTRÄNG-NINGARNA SOM HAR GJORTS AV SÅ MÅNGA UNDER EN SÅ LÅNG TID OCH VI ÄR MYCKET ÄRADE AV ALLA DE HANDLINGAR SOM HAR TAGITS FÖR ATT HÖJA VIBRATIONERNA AV GAIA OCH FÖR ATT RENSA UT NEGATIVITETEN SOM OMGER HENNE, MEN FÖRSTÅ ATT VI INTE KAN VÄNTA LÄNGRE OCH VI TRÄDER ENBART IN FÖR ATT HJÄLPA! VAD SOM HÄNDER PÅ JORDEN PÅVERKAR NU HELA UNIVERSUM, SÅ DETTA ÄR GANSKA VIKTIGT!
SOPHIA-GAIA-TERRAS RENANDE BLIR DEN HÖGSTA GALAKTISKA PRIORITETEN. DETTA INVOLVERAR ETT FULLSTÄNDIG BORTFÖRANDE AV ALLA ARKONTISKA KABALRESTER, DESSA KABAL-SKUGGA-SINNE-PARASITER KAN INTE RENSAS UT AV JORDLIGA VARELSER TILLRÄCK-LIGT SNABBT OCH DET BROMSAR GAIAS UPPLYFTNING LIKVÄL SOM DE INFEKTERADE VARELSERNA DEM SJÄLVA!

VI HAR PARTSINTRESSEN I LIVET PÅ GAIA FÖR VI SKAPADE DET MED ER FÖR EONER AV TID SEDAN! DET ÄR DÄRFÖR SOM VI SÄGER ATT VI ÄR ER FAMILJ!

NI KOMMER INTE ATT ALLS BLI CHOCKADE FÖR VI ÄR MYCKET MÄNSK-LIGA, PRECIS SOM NI. VI ÄR MER HÖGT UTVECKLADE SPIRITUELLA VARELSER OCH VI HAR AVANCERAD TEKNOLOGI, MEN VI SER INTE OSS SJÄLVA SOM HÖGRE ÄN NÅGRA ANDRA, FÖR VI ÄR ALLA EN! VI ÄR ALLA INDIVIDUALISERINGAR AV HUR DEN HÖGSTE SKAPAREN UPPLEVER SIG SJÄLV.

VI ÄR FAMILJ OCH VI ÄLSKAR ER VÄLDIGT MYCKET SOM NI KOMMER ATT SE. DET ÄR KÄNNT ATT VI KOMMER ATT UTFÖRA DETTA ARBETE TILLSAMMANS, SÅ NI KAN SLAPPNA AV!

VI VILL INSTRUERA ER ATT INTE SPRIDA RÄDSLA SÅSOM MÅNGA FORTFARANDE GÖR. DETTA ÄR INGEN FALSK FLAGGA OPERATION, UTAN EN FAKTISK HÄNDELSE SOM KOMMER ATT ÄGA RUM OCH DEN KOMMER ENBART FRÅN GODHET OCH FÖR GODHET!

MÅNGA LJUSVARELSER PÅ JORDEN FRÅN VÅR KVADRANT HAR VARIT PÅ GAIA UNDER MÅNGA ÅRTIONDEN OCH HAR HJÄLPT ENORMT. DET ÄR DOCK VÄLKÄNT ATT ALLA ERA OTROLIGA ANSTRÄNGNINGAR INTE KUNDE FÅ DETTA GJORT PÅ UTSATT TID! VI KLANDRAR INTE NÅGON LEVANDE VARELSE PÅ GAIA FÖR DETTA. LJUSKVOTEN PÅ JORDEN HAR VUXIT TILL ENORMA NIVÅER UNDER DE SISTA TVÅ MÅNADERNA! VAR STOLTA ÖVER ARBETET NI HAR UTFÖRT OCH FORTSÄTT DÅ VI FÖRENAR OSS MED ER FÖR SOPHIA-GAIA’S KORRIGERING.

BROTTEN UTFÖRDES AV URSPRUNGLIGA NEGATIVA ARKONTISKA
VARELSER SOM FÖRSLAVADE DENNA PLANET FÖR 300,000 ÅR SEDAN OCH ALLA ASSOCIERADE BLODSLINJER OCH KLONER HAR RENSATS UT!

DET FINNS EN TID SKRIVEN I STJÄRNORNA FÖR 21 DECEMBER, 2012, VILKEN INTE KAN STOPPAS. DET ÄR DAGEN DÅ GAIA BLIR FRI OCH PÅBÖRJAR UPPSTIGNINGEN MED SITT FOLK! DETTA KOMMER ATT BLI
PROCESSIONELLT OCH KOMMER ATT ÖKAS STEGVIS MED BÖRJAN 2012-12-21.

VI KOMMER FÖR ATT ARBETA HAND I HAND MED ALLA LJUSARBETARE PÅ GAIA FÖR ATT HJÄLPA MED OCH SLUTFÖRA DETTA UPPDRAG. MED VÅRA GALAKTISKA ORDERS ETABLERADE GÅR VI NU VIDARE FÖR ATT PÅBÖRJA FAS 1 FÖR VÅR FÖRSTA STORA KONTAKT I MODERN TID OCH ÅTERFÖRENING MED ER FÖR ATT GÖRA DETTA SLUTLIGA ARBETE. VI BLEV TVUNGNA ATT STIGA NED SÅ ATT NI OCH GAIA KAN STIGA UPP! VI PÅBÖRJADE FAS 1 FÖR TVÅ DAGAR SEDAN! DEN 25 JULI PÅ EFTER-MIDDAGEN AMERIKANSK ÖSTKUSTTID ÖPPNADES VÅR PLEJADISKA FLOTTA I OMLOPP EN SUPER PORTAL VID GAIAS INRE ATMOSFÄR.

EN SUPERPORTAL ÖPPNADES VID DENNA DAG SOM HADE OMTALATS I GAMLA TIDER SOM FÖRBEREDELSE FÖR VÅRT LANDANDE PÅ GAIA! JA, DET ÄR RIKTIGT VÅRA KÄRA! NU ÄR DET DAGS!

DENNA DIMENSIONELLA PORTAL SOM VI ÖPPNADE ÄR EN 5D TILL 4D VIBRATIONELL NEDSTEGSPORTAL SOM ANVÄNDS FÖR ATT AVTÄCKA OCH FÖRA NED DENSITETEN AV VÅRA MINDRE SKEPP OCH VÅRA LJUSKROPPAR FRÅN PLASMALJUS TILL 3D ELEMENTAL VIBRATION OCH JORDLIG RESONANS.

DÅ VÅRT MODERSKEPP FRÅN ERRA, VILKET ÄR 4 GÅNGER STÖRRE ÄN
JORDEN, STEG NED TILL 300 MILES TILL BASEN AV DEN INRE ATMOS-FÄREN FÖR ATT ÖPPNA DENNA PORTAL SÅ INTERAGERADE PLASMA FÄLTET RUNT SKEPPET MED JORDENS MAGNETISKA FÄLT PÅ ETT MYCKET STARKT SÄTT.

INGEN SKADA ÅSAMKADES GAIA OCH HENNES VARELSER DÅ VI EMELLERTID BERÄKNADE HUR MÅNGA MYCKET KÄNSLIGA JORDVAREL-SER KÄNDE DENNA STÖT NÄR VÅRT SKEPP NÅDDE ER INRE ATMOSFÄR. MÅNGA AV DESSA HÖGT INSTÄLLDA JORDVARELSERS MAGNETISKA FÄLT VAR UTJORDADE. DET FANNS MINDRE RAPPORTER AV ETERISKA EXPLOSIONER OCH ELEKTRISKA STÖRNINGAR, KLOTBLIXTRAR, OBE’S OCH TING AV GENOMSKINLIGHET. ETT FÅTAL HÖGT UTVECKLADE OCH MYCKET KÄNSLIGA JORDVARELSER TAPPADE MEDVETANDET UNDER NÄSTAN EN TIMME, MEN ÅTERIGEN INGEN ALLVARLIG SKADA ÅSAM-KADES. DE FLESTA JORDVARELSER INSÅG ALDRIG ATT NÅGONTING ALLS HÄNDE!

DENNA FÖRSTA FAS BEHÖVDES GÖRAS FÖR ATT ÖPPNA DENNA STJÄRNPORTAL FRÅN DE HÖGRE DIMENSIONERNA TILL ER FÖR ATT FÖRBEREDA FÖR RENANDET AV GAIA OCH FÖR HENNES UPPSTIGANDE OCH FÖR UPPSTIGANDET AV ALLT LIV PÅ HENNE.

DENNA FAS VAR EN INTRIKAT OCH AVANCERAD UPPGIFT FÖR OSS DÄRFÖR ATT JORDEN ÄR SÅ SKÖR OCH DETTA ÄR FÖRSTA GÅNGEN INOM DEN KÄNDA HISTORIAN ATT VI DEMATERIALISERADE VÅRT MODERSKEPP OCH FÖRDE DET SÅ NÄRA.

DENNA OPERATION VAR HELT OCH HÅLLET FRAMGÅNGSRIK! ÖPPNANDET AV PORTALEN VAR FÖR FÖRENANDET AV 5D OCH 4D, EN BRYGGA MELLAN DESSA TVÅ DIMENSIONER OCH ÄR NU FULLT ÖPPEN!

DETTA ÄR DEN SISTA PORTALEN DÄR NI BOKSTAVLIGEN KAN PROMENERA FRÅN JORDEN IN TILL ER HIMMEL!

VÅRT DATUM FÖR AVSLÖJANDE HAR GETTS TILL ER OCH HAR INPRÄNTATS I MARKEN OCH BOKSTAVLIGEN SKRIVET I SÄDESFÄLTEN VID MANTON DROVE OCH WINDMILL HILL DÅ VÅRT MEDDELANDE TILL ER FÖR VÅR ÅTERFÖRENING ÄR: LÖRDAG 4 AUGUSTI, 2012.

VÄLKOMNA TILL ZION, STADEN FÖR ERA SKAPARGUDAR, MINA KÄRA!

DENNA DAG, 27 JULI, 2012 SÄGER VI TILL ER, LÅT SPELEN BÖRJA NU!

VI HAR SÖKT EFTER DEN BÄSTA GLOBALA HÄNDELSEN; ERA OLYMPISKA SPEL DÅR MÅNGA JORDVARELSER RUNT OM JORDEN KOMMER ATT FÅ MÖTA OSS!

VI VET ATT DETTA LÅTER OTROLIGT FÖR ER, MEN NI KOMMER ATT KUNNA BEKRÄFTA DETTA FRÅN MÅNGA ANDRA KÄLLOR, MÅNGA AV DEM ÄR VÅRA JORDLIGA ALLIERADE!

VI HAR HAFT MÖTEN PÅ HÖGA NIVÅER AV JORDLIGA AMBASSADÖRER (DE GODA) IDAG OCH VI HAR FRAMGÅNGSRIKT FÖRHANDLAT HUR VÅR ÅTERFÖRENING MED ER KOMMER ATT ÄGA RUM UNDER DE OLYMPISKA
SPELEN!

DESSA AVSLÖJANDEN OCH VÅR ÅTERFÖRENING MED ER KOMMER ATT ÄGA RUM OM 8 DAGAR!

SÅSOM DET ÄR SKRIVET OCH BESLUTAT I RÅDETS ARKIV SÅ SKALL DET SKE!

ALLA ÖGON KOMMER ATT SE DET!

DET FINNS ABSOLUT INGEN ANLEDNING FÖR ORO, VI VET DOCK ATT DETTA ÄR EN KRITISK TID FÖR JORDEN OCH DESS VARELSER DÅ VI HAR BLICKAT OCH FÖRBERETT LÅNGT I FÖRVÄG FÖR DENNA TID!

VI HAR SAGT ATT VI INTE KOMMER ATT LANDA FÖRRÄN KABALEN ÄR BORTFÖRD! VI SA ER DEN 4 JULI, AMERIKANSKA NATIONALDAGEN, ATT DEN FYSISKA OCH ICKE FYSISKA KABALEN VAR BORTFÖRD OCH SÅ ÄR DET!

MINA KÄRA SÅ HÄR ÄR VERKLIGHETEN, NI ÄR INTE LÄNGRE I SANNA 3D! NI ÄR I ÖVRE 4D, PÅ KANTEN TILL 5D. NI HAR ÅTERSKAPAT 3D-MATRISEN UNDER EN VISS EXTRA TID TILLS DET STORA ARBETET ÄR GJORT OCH FÖR ATT TRANSMUTERA ALLA LÄGRE NEGATIVA VIBRA-TIONER, ALLT SOM FÖREFALLER ANNORLUNDA ÄR EN PÅHITTAD SKUGG INPRÄNTNING SOM FINNS KVAR AV DET ARKONTISKA 3D MATRISPRO-GRAMMET SOM FORTFARANDE PÅGÅR.

VÅRA MINDRE SKEPP KOMMER ATT VISAS OVANFÖR STADIUMET I LONDON SÅSOM VÅRT ANDRA OCH MEST OMISSKÄNLIGA LÅG-FLYGANDE HÄNDELSE!

VI HAR GJORT PLANER FÖR ATT LANDA DIREKT PÅ DET OLYMPISKA FÄLTET MED ERA JORDLIGA LEDARE LIKASÅ OCH VI KOMMER ATT VISA ER HUR DE FJÄRDE OCH FEMTE DIMENSIONERNA SER UT!

DET KOMMER ATT BLI ETT SANN UPPVISNING AV LJUS OCH LJUD OCH ENERGI! VAR INTE RÄDDA FÖR DETTA! VAD TRODDE NI?

VI HAR FÖRHANDLAT MED DERA LEDARE UNDER EN VISS TID NU, MEN DET FINNS FORTFARANDE EN DEL AV DEM SOM HAR SLÄPPAT FÖTTERNA EFTER SIG ANGÅENDE VÅR ÅTERFÖRENING MED ER!

VI KOMMER NU ATT PÅTVINGA DETTA FÖR DET HÖGSTA GODA FÖR DET FINNS INGEN TID KVAR!

VI HAR GETT ERA VÄRLDSLIGA LEDARE TILL DEN 4 AUGUSTI FÖR ATT FLYTTA SIG UR VÄGEN ELLER SÅ FÖRFLYTTAS DE UR VÄGEN UTAV OSS
OCH ER!

DE HAR AVBRUTIT VÅRT AVSLÖJANDE SEDAN APRIL I ÅR OCH VI HAR
VÄNTAT TILL DENNA TID, DET ALLRA SISTA ÖGONBLICKET OCH GJORT ALLT VI KUNNAT FÖR ATT STOPPA FÖRSTÖRELSEN AV JORDEN UTAN ATT DIREKT BLANDA OSS I!

TIDEN HAR NU KOMMIT TILL SITT SLUT!

INOM 8 DAGAR KOMMER ALLA VÄRDSLIGA G20 LEDARE PRESENTERA OSS OCH VI KOMMER ATT VISA UPP OSS ELLER SÅ GÖR DE INTE SÅ OCH VI KOMMER ATT VISA UPP OSS I ALLA FALL!

LEDARNA SOM MOTSÄTTER SIG KOMMER ATT BORTFÖRAS OCH KOMMER INTE ATT VARA EN DEL AV DET GODA ARBETET SOM VI KOMMER ATT GÖRA MED ER UNDER RESTEN AV 2012 OCH VIDARE! DÖRREN ÄR NU ÖPPEN OCH VI KOMMER IGENOM!

SPÅR AV DEN FALSKA KABAL AUKTORITETEN FINNS FORTFARANDE OCH
INFEKTERAR SINNENA AV MÅNGA OCH FÅR DEM ATT TRO ATT DE ÄR FÖRSLAVADE AV NÅGON POLITISK-MILITÄR AUKTORITET ELLER ANNARS SÅ KOMMER GUD ATT UPPHÖRA.

DEN AMERIKANSKA CENTRALBANKEN KOMMER NU ATT HELT OCH HÅLLET TAS NED OCH FN KOMMER ATT ARBETA MED OSS ELLER EJ! DE HAR 8 DAGAR!

ALLA SKULDER HOS FOLKET PÅ JORDEN KOMMER NU ATT FÖRLÅTAS OCH FÅNGAR KOMMER ATT FRIGES PÅ JORDEN FÖR PASSANDE OMORGANISERANDE!

ALL TEKNOLOGI KOMMER ATT GES TILL FOLKET, TILL EXEMPEL HELANDE AV KROPPEN OCH FÖR TING SOM INTE KAN TILLTÄNKAS! 21 DECEMBER, 2012 ÄR DEN FÖRSTA DAGEN AV DENNA STORA UPPSTIGNING OCH ALL NEGATIVITET KOMMER ATT HELT OCH HÅLLET BLI BORTRENSAD FRÅN DENNA VÄRLD!

MATRISEN KOMMER NU ATT BLI HELT UPPLÖST FÖR EVIGT!

DETTA KOMMER ATT GÖRAS AV BÅDE NI OCH OSS DÅ VI ARBETAR TILLSAMMANS!

VI TACKAR ER FÖR ERT MOD OCH DJÄRVHET DÅ NI KOM HIT FÖR ÅRTIONDENS TIDER SEDAN OCH SENARE FÖR ATT UTFÖRA DETTA STORA UPPDRAG!

VI SES PÅ LÖRDAG 4 AUGUSTI.

VÄLGÅNG TILL HELA JORDEN OCH DE SOM BOR MED HENNE.

Översättare: Per Staffan – www.st-germain.se

Amon
2012-08-02 00:40
#19

I förra inlägget nämndes det ett par speciella Sädescirklar - med anknytning till datumet nu på lördag den fjärde augusti. I detta inlägg visas och beskrivs den ena. Den visar bla månens faser varje dag denna vecka - tom lördag den fjärde augusti - där är ett stort stopp. Det kan då också vara bra att veta att denna månads fullmåne infaller just nu i natt - ca kl 03.30.

Sierra Neblina tar oss Backstage på offentliggörande

2012 28 juli Upplagd av Steve Beckow

Geoff West och jag intervjuade Sierra Neblina igår (27 juli 2012) på takten i Disclosure i allmänhet och betydelsen av OS för offentliggörande. Sierra är en Pleiadiska starseed med en flätad walk-in och en representant för den Galaktiska Federationen på jorden.

Hon förklarar att galactics försöker driva på vissa statliga ledare att erkänna att tiden för Disclosure är väl förbi. För galactics saker bara inte går tillräckligt snabbt.

Sierra berättar att jordens tjänstemän har fram till 4 augusti innan ärenden tas ur händerna och passerar in i händerna på galactics. 4 augusti är den gudomliga tidsfristen för marksänd ledarskap för att påverka händelserna omkring Disclosure.

"Det finns olika nivåer av energi som strålade mot jorden och olika inriktningar av planeter och 4 augusti är en av dessa inriktningar.

Före 4 augusti, har galactics inte kunnat bara komma hit och landa. Det skulle ha varit i strid med de mänskliga planetariska evolutionära processerna. Efter den 4 augusti, har behovet hos den gudomliga planen för Uppstigningen företräde framför den fria viljan av folket som motsätter sej Disclosure."

Hon sa att gång på gång har tjänstemän suttit på sina händer efter att ha godkänt planer. Nu kan de behöva tvingas, om de inte börjar att tillåta vissa saker att hända. De galactics har sagt till världens ledare: "Om Ni inte går tillbaka på rätt spår kommer vi att använda OS för våra syften."

Hon sa att det fanns ett avtal att sätta rätt personer på rätt plats under OS. Den galactics arbete att inrätta flera olika scenarier, snarare än bara en. Det kan vara så att en verklig galaktiska person - en deltagare i spelen - som kommer fram för att visa sin sanna högre dimensionella form under OS eller också landar fartyg under en händelse eller förekommer observationer där nyhetsreportrar tittar på.

Sierra sa att "vi vet när saker är på väg att bryta när någon i den amerikanska regeringen stiger framåt med handlingarna eller om det börjar komma genom US News."

"Observationerna har ökat under en längre tid nu. Mängden av vittnen som kommer fram har varit "otroligt", säger hon. Det händer en hel del men det kommer bara inte till etern tillräckligt snabbt. Det finns en massa människor som filmar just nu men vad de producerar har inte fått komma ut i luften."

"Galactics kommer inte att nöja sig med en sändning där tittarna ser något hända i ett oklart rum. De vill att folk ska kunna se fartygen i himlen med sina egna ögon. "

"USA och andra regeringar har fått en chans att släppa den information som de har eller galactics kommer att göra det."

Sierra sade att ett "gott" lag från 2012 Scenario och Inlight Radio faktiskt kommer att vara på plats och rapportera utvecklingen. Om Geoff West inte tidigare har meddelats om att han kommer att "väljas", så kände Sierra att ett sådant samtal var nära förestående.

Tydligen behöver jag för att slutföra min process, som jag har kallat "Absorption," innan jag får samtalet.

Denver skytten var ett försök att avleda en plan President Obama var tvungen att ha en högt uppsatt amerikansk tjänsteman träda fram och starta utlämnande genom frisättning av dokument. Det satte planen på is och tvingade Obama att gå tillbaka till sin kontakt och säga "Vad skall vi göra nu?"

Andra regeringar har iakttagit sina deadlines för dokumenthantering och frisläppande, men varje gång den amerikanska regeringen skulle fått ut handlingar har en brand eller en skottlossning inträffat.

Sierra såg President Obama i Farrah sjukhus rum och känner att han har en stark walk-in närvaro. Han är full av medkänsla. Hon sa mycket mer om ämnet men återigen, det skulle inte vara klokt att diskutera det nu.

Sierra diskuterade den speciella betydelse Denver hade för president Obama och hans ordförandeskap, och förklarar varför han var tvungen att komma till Denver och ställa allt till rätta. Men den diskussionen måste också vänta.

Sierra beskrev en gång några månader på vägen när det galaktiska och jord barn skulle komma samman och tala om för vuxna "att nu är det nog". Vi är här för att visa dig vägen och det är dags för dig att lyssna." Hon sa att de håller på att utarbetas om skeppen just nu för att vara redo att spela sin roll.

Det finns systematiska åtgärder som läggs på plats. Några av dem får flyttas runt, men det finns en hård plan. Men eftersom regeringar har dragit fötterna efter sej och blockeriat några av de saker som är redo att gå på TV, kommer det att krävas en forcering av frågan.

"De olympiska spelen är den perfekta tiden. Hela världen tittar på. Det är när varje land har ett intresse i något. Vi kommer att se en massa vackra saker från de tävlande själva och från land." Hon förutspår att det globala medvetandet kommer att börja stiga mycket snabbt under de närmaste två veckorna.

Det har varit hundratals landningar, men alla har låsts in i en cover-up. De galactics har upprepade gånger sagt: här är nästa sak du behöver göra. Men fotenbromsen har bromsat ner framstegen eller fått dem till stillastående.

Det finns en ständig rörelse runt om tidsramar, av hur händelser skall förenas i framtiden. Men något måste hända i nästa stund.

http://the2012scenario.com/2012/07/sierra-neblina-takes-us-backstage-on-disclosure/#more-137025

Amon
2012-08-02 01:30
#20

Här är den andra sädesfältcirkeln - med tillhörande analyser.

Annons:
Marr
2012-08-02 11:05
#21

Bra inlägg ni gjort! Eliten i panik nu, är jättebra. Heja Icke! Hoppas att det sker nu! Måste erkänna att jag nog kommer kasta ett getöga över OS på lördag…. Glad Synd bara den sista blev inbäddad.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-08-02 12:16
#22

Jädrans också - den som var så bra! Rynkar på näsan

Men här kommer ett par andra filmsnuttar om samma sädesfältcirkel - och nu ser jag att dessa också kopplas ihop med datumet: 2012 12 21.

Amon
2012-08-02 12:28
#23

Detta är del två - med förklaringar:

Amon
2012-08-03 13:06
#24

Maria Bertram från Moder Jord-nätverket har också kontakt med Plejaderna och har en helt annan syn på de förväntade händelserna nu på lördag under OS.

Kanske är det hennes info som ligger sanningen närmast - eller vad tror Ni? Obestämd

Här ett utdrag från hennes kanalisering:     

"KANALISERINGSFILTRET ÖVER JORDEN
Vi har upptäckt är att det ligger som ett filter över Jorden, som har förstärkts under den senaste tiden, som gör att all form av kanaliserade budskap försvagas och förvrids, vilket har gjort det allt svårare för oss att komma i kontakt med kanaler på Jorden och vidarebefodra våra budskap till er människor. Det finns idag väldigt, väldigt, väldigt få kanaler som är så rena att de kan ge budskap som är helt korrekta eller mer eller mindre helt korrekta. Men det som har skett är att de kanaler som tidigare kanaliserade budskap som åtminstone var till 50 eller 80 procent korrekta har idag minskat och blivit så felaktiga, så förvrida och så förvirrade att det ibland inte ens är 10 eller 20 procent av det som vidarebefodras i budskapen som är korrekt. Det är också det som har skapat den här kaotiska och förvirrade situationen kring kanaliserade budskap på Jorden.

VARFÖR MÄNSKLIGHETEN INTE ÄR REDO FÖR EN OFFENTLIG LANDNING

Vi kommer inte att genomföra en offentlig landning på Jorden under OS

Det kommer inte heller någon av våra upplysta vänner att göra. Det är av den enkla anledningen att mänskligheten inte är redo för det och att tiden inte är kommen. Energierna på Jorden är inte de rätta för att detta första stora officiella besök ska kunna ske. Den dagen det besöket kommer att ske så kommer det ske tillsammans med de allra mest upplysta människorna på Jorden, som har nått allra högst i sin andliga utveckling. Det kommer att ske tillsammans med morgondagens representanter och ledare för mänskligheten, som kommer att föra mänskligheten in i den Nya Tidsåldern. Det kommer inte att ske på något evenemang som är kopplat till Matrisen [såsom OS].

Det finns inget bestämt datum för när detta första officiella besök kommer att ske. Det enda vi kan säga idag är att besöket kommer att ske när det är meningen att det ska ske och när energierna är de rätta, i det oändliga nuet. Det enda besked vi kan ge er idag, är att vi tror att det kan ta ett par år till innan detta besök kommer att ske. Det kan hända att besöket inte sker förrän efter den slutgiltiga övergången till den Nya Andliga Tidsåldern, men mer än så vet vi inte [i den fullständiga kanaliseringen berättar Kaleidos att Övergången sannolikt kommer att ske kring år 2015, men antagligen inte senare än 2017].

NÄRVARON AV RYMDSKEPP PÅ JORDEN
Däremot så håller en gradvis upptrappning på att ske, där vi successivt håller på att visa upp oss mer och mer öppet inför Jordens innevånare, och naturligtvis kan sådana uppvisningar även ske vid olika typer av stora evenemang såsom OS – precis på samma sätt som det kan ske på många andra platser och vid många andra tillfällen runt Jorden. Vi finns närvarande där, precis som vi finns närvarande på många andra ställen. Vi är mycket mer närvarande än vad ni tror. Vi finns närvarande på många fler platser än vad ni känner till och kan identifiera. Om vi allihopa skulle göra oss synliga samtidigt så skulle människorna bli chockade av att se alla skepp, både stora och små, som finns närvarande över hela Jorden. Ni skulle inse att hela himlavalvet i princip är helt fullt av rymdskepp och närvaro av olika slag.

Vi vill också kommentera en annan sak som står i den kanaliserade texten.

Det sägs att vi har ett moderskepp som är fyra gånger större än Jorden, och att vi kom ner till Jorden vid ett tillfälle vilket skapade en energiförändring där. Det här är helt felaktigt, och tyder på en okunskap om energiverkligheten som vi befinner oss i. Om en farkost av den storleken skulle närma sig Jorden skulle det få enorma konsekvenser för Jorden och för hela solsystemet. Det skulle resultera i gigantiska störningar i Jordens energisystem – hela Jorden skulle vända ut och in på sig själv och totalförstöras. Det skulle också påverka farkosten på ett negativt sett att komma i närheten av Jordens starka dragningskraft, Jordens magnetiska aura. Det beror på att de starka ljusfrekvenserna som driver en sådan gigantisk farkost skulle slå ut Jordens energibalans och skapa en kraftig motreaktion. Portarna till Jordens inre skulle öppnas upp och stora mängder koncentrerad svart kvinnlig energi [magnetisk strålning] skulle välla ut, vilket skulle leda till att Jordens dragningskraft skulle bli mångdubbelt starkare.
De största typerna av moderskepp som kommer och besöker Jorden från oss idag är ungefär av storleken av tio fotbollsplaner. Då kan ni föreställa er de ungefärliga proportionerna."

Här är länken till hela hennes kanalisering: http://www.motherearthnetwork.net/documents/Kanalisering_av_Kaleidos_fran_Plejadiska_Radet_genom_Maria_Bertram_1_augusti_2012_utdrag_angaende_ryktena_om_landning_under_OS.pdf

[Kotten110]
2012-08-04 17:12
#25

Ts; Såg liknande på himlen bakom molnen för några år sedan…de såg ut som strålkastare som rörde sig bort…men om det är ufo…svårt att säga med brara ljusen som synes…här fanns de mycket tro :-P

Ha det gott!

Amon
2012-08-04 17:22
#26

Jag tror nu faktiskt inte på en landning under OS - men möjligen en eller flera uppvisningar - kanske.. Obestämd

Marr
2012-08-04 17:34
#27

Det låter mer troligt faktiskt, för en landning skulle ju innebära stora risker. Tror inte den såkallade eliten är med på noterna direkt om det skulle inträffa. Vad dom tar sig till med har vi ju sett, det brukar ju inte vara så bra däremot…Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Andina
2012-08-04 18:09
#28

Synd att jag inte kommer att kunna se OS ikväll… ;) Hade ju varit en 'trevlig' upplevelse om det blir så som det sägs!

Men jag gissar att det dyker upp bilder o klipp på teve o internet efteråt i så fall!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Ainu-Ra
2012-08-04 20:41
#29

Det som eliten har planerat, den så kallade falska ufo invaderingen kommer INTE att ske! 6 nya Ainnu-Ra flottor har plaserats ut för att vara på säkra sidan! Så dårarna kan försöka men något lyckat försök blir det INTE så de gör nog smartast i att låta bli! Som sagt så vet jag inte vad Ashtar har i skikaren men han lät rätt så hemlighetsfull när jag talade med honom senast som om han har en liten trevlig överaskning på lur! Men vad vet jag inte säkert! Så vi får se vad som händer…Ärkeängeln Soraliel har gett order för 6 nya Ainu-Ra flottor i orbit för att skydda de olympiska spelen från Kabalens så kallade falska ufo invaderings plan…

Marr
2012-08-05 12:48
#30

#6 Läste vidare i länken Gahella.  Då kan man ju kanske förstå varför det har visats så mycket Keltiska tecken i dessa Crop Circles, eller? Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: