Dimensioner

stalo-folket

2012-07-27 13:29 #0 av: [kajmal-0]

hade en stor jätte eller troll? utanför dörren för flera år sedan, såg han för min inre syn,,,,,i samband med ett andligt möte med atlantisarna..............han skulle vara den sista stalon,,stalonfolket var beryktat här i norrland,,samerna var rädda för dem!..............http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=2%2F23%2F247.html#STALO-S%C3%84GEN

Anmäl
2012-07-27 14:23 #1 av: Marr

Intressant, särskilt nu när man nyss varit i Norrbotten och känner stor kärlek&förundran över detta vackra landskap! Ska allt kika i länken mera när jag har tid. Bäste kompisen/grannen min är lapp och har sin mor i Arvidsjaur. Dom har/hade samer i sin gamla släkt.

Du verkar ha bra beskyddare iallafall Kajmal! Tur han inte kom in tänker jag....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-27 15:10 #2 av: [kajmal-0]

stalo-folket fanns i lappland.

Anmäl
2012-07-27 15:57 #3 av: [kajmal-0]

völsungerfolket som det står om i isländska sagorna, är förevisade till nionde dimensionen,,,,,,,men de är på väg att återvända till haven, som de rättmätiga atlantisborna........cassandra eason har skrivit om dem i sin bok om änglar

Anmäl
2012-07-27 16:04 #4 av: [kajmal-0]

#3 de var präster och helare,det sägs att de kom från skogarna i norr..nedöver skandinavien . och hade med sej runskriften.................har sett ett följe andligt som återvänt från nionde dimensionen....de är små och det lyser om dem.......

Anmäl
2012-07-27 16:21 #5 av: [kajmal-0]

när tiden är mogen för mänskligheten..kommer stora plattformar att stiga till havsytan, med lysande städer på...fick en vision när völsunger-folket var här om detta.

Anmäl
2012-07-28 01:19 #6 av: [kajmal-0]

"atlantisborna" krigade och fördrev de ursprungliga invånnarna,völungerfolket till den nionde dimensionen...atlantisborna använde völsungerfolkets kunskap, och förandligade sig själva, och kunde då fördriva völsungerfolket.   de konstgjorda förandligade atlantisarna. blev inte nog rena i andeskepnad..utan har sina brister kvar som andliga.  de atlantisarna tog på sej/blev lurade av annuki att skaffa sej en gud, som skulle styra över mäniskorna. den nuvarande/ avgående gudens namn är james claim there here  .  som blivit förtjust över havsvarelserna, och letar efter en undine......völfunger-folket har hittat tillbaka från nionde dimensionen,,,och kommer i små följen, för att återvända till havet.........de är klart lysande, medans atlantisarna är smutsgula. eftersom de inte är nog rena i anden.

Anmäl
2012-07-28 01:23 #7 av: [kajmal-0]

gamalt inlägg..........

atlantisborna gick under av sin egen teknologi, det finns vissa ännu idag som återfödds på jorden, de var så tekniskt avancerade, att de kunde förandliga själva, så de flesta av dom blev andliga på konstgjord väg, men så blev de inte förandligade genom evolutionen, så de är konstgjord andliga, och har en del mänskliga brister kvar, en del valde att vara fortsatt fysiska, som återfödds eftersom århundranden går, de har tillgång till ett fåtall ufos, men vill inte ha kontakt med utomjordingar, utan ser jorden som sin planet, och vill upplysa människor i mindre begränsning, eftersom de behöver gener från levande människor, de som är fysiska, och de andliga som vill återföddas , som fysiska igen, det finns många framstående mänskliga personer genom världshistorien, som kan ha varit återfödda atlantisbor, när det gäller m,i,b, männen i svart kan det vara atlantisbor , som vill förhindra männsklig kontakt med utomjordingarde konstgjord andliga atlantisborna blev inte nog "rena" i sin andlighet eftersom , den var skapad av dom själva,så det förekommer fortfarande strider, i deras andliga värld, de bråkar om vem som ska vara kung av andalusien,när atlantis sjönk i havet, så flydde de överlevande fysiska till provinsen andalusien i portugal/spanien ( eropas äldsta stad är för övrigt cardiz i andalusien. och portugal, är det första landet i europa)iluminaterna grundades enligt uppgift i1700­talets tyskland , rosenkreutzerna i början av 1700­talet i tyskland, och frimurarna i medeltidens europa..............men det står väldigt lite om phytagaros hemliga kollektiv 580 f.k., han var i egyptien ett tag där han studerade pyramiderna, det finns ochså obekräftade uppgifter att släktet illuminatti fanns i egyptien 2680 f.k. han kanske har sina källor till sin sekt senare i livet, från gamla egyptien . kan det vara så att phytoriganerna, är föregångare till frimurarna rosenkreutzerna och illuminatti i europa och övriga världen.....................................phytagoros gjorde ett tecken för sitt hemliga kollektiv, ett pentagram med en stjärna på.........................................går man bakåt från egyptien och illuminatti 2680 f.k. hamnar man nog hos atlaniserna som gjorde sej andliga på konstgjord väg , och vill hålla tillbaka den mänskliga utvecklingen

Anmäl
2012-08-01 11:00 #8 av: [kajmal-0]

det finns även teorier om att stalo är kvarvarande vikingar i ödeskog!

Anmäl
2014-08-16 12:30 #9 av: [kajmal"]

schaman
september 26, 2013
2

såg alltid en räv dagen innan min distriktsköterska kom hem till mej. berättade detta en gång för min syster som är same. räven är mitt totemdjur sa hon

brukade offra åt ett par rönnar, vid min brors nedlagda renvaktar stuga
blev och är mycket känslig för träds andar. har hänt flera gånger, att jag känt någonting och vänt mej om eller tittat åt nåt håll, då har blicken fastnat på avskalad bark på nåt träd.

mina bröder har en gammal seite av sten , som min farfar hittade uppe vid fädbodarna. de brukar offra småmynt till den, innan de åker söderut för att jobba

jag minns en gång för många år sedan, låg på mossan i en skog, en talgoxe landade på en kvist i en liten gran bredvid mej, jag kände den i ett finger på vänstra handen, när den landade på kvisten

mitt föräldrarhem ligger på den så kallade lappkojtomten, när de första nybyggarna kom til byn, var det en gammal lappkåta där.

jag brukar säga att har man sett och druckit av sin astralkropp, är det lätt att prata och leva med naturen.

har mången andekontakt. de brukar fråga vad jag ser , när jag använder den. min astralkropp svarar jag

http://sv.wikipedia.org/wiki/Schamanism

Schamanism, shamanism, sjamanism eller chamanism är en på animismen grundad primitiv tro på makt att begagna andarna. Denna makt tillkommer schamanen eller trollprästen.[1]
sv.wikipedia.org
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.