Frågor inom ämnet söker svar

Pyramid i bermudatriangel

2012-07-25 22:27 #0 av: Cristine

Så mycket som kommer fram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-07-26 09:37 #1 av: Marr

Vad spännande! Vem kan ha "ställt" den där? Den är ju inte liten precis och i glas! Kan den vara orsaken till alla haverier och försvunna fartyg i luft och vatten i området? Hoppas det går att undersöka när det nu är så turbulent i havet där. Det vore roligt med en uppföljning av detta!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-26 11:32 #2 av: Choklad

vilken hisnande känsla och tanke..den har ju funnits där långt före de pyraminder vi har på land? Förvånad

Kan det verkligen vara sant? Måste nog smälta detta en stund eller två

U R us

Anmäl
2012-07-27 09:30 #4 av: Marr

Nä inte gick det inte och inte kan jag någonting med att få bort det heller. Skrikandes Får se om jag hittar den senare...

Anmäl
2012-07-27 10:00 #5 av: Marr

http://www.youtube.com/watch?v=v2ZRgrkYJF8&feature=related

Här är den nu hoppas jag! Endel pausande för att hinna läsa. Filmen har inget ljud vad det verkar. Intressant om denne Ray Brown som fann den när han dök med vänner redan 1968!

Anmäl
2012-07-28 07:27 #6 av: [Woozy]

Kan den vara orsaken till alla haverier och försvunna fartyg i luft och vatten i området? Hoppas det går att undersöka när det nu är så turbulent i havet där.

Det är metangas som är orsaken till alla haverier i Bermuda-triangeln.

Metangas har ingen bärighet varken på havsytan eller i luften.

Anmäl
2012-07-28 09:49 #7 av: Marr

Ok, det hade jag ingen aning om. Tack Woozy! Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.