Planeter, Galaxer & Solsystem

Månen i detaljerad närbild - himmelskt!

2012-07-22 13:18 #0 av: Amon

"Denna film av José Escamilla släpptes just idag och den var väldigt upplysande om vad som verkligen finns på månen. Här är detaljerna som YouTube videon visar:

"Denna film bevisar att månen är en flerfärgad himlakropp och att det finns otroliga strukturer och torn som byggts av "någon" som har förmågan att bygga en struktur tio miles bred och sex miles hög inom en åtta månaders period. Bevisen presenteras och du kommer bli förvånad över vad du kommer att se i den här filmen. "

Mitt förslag skulle vara att titta på denna i helskärm och i HD, för att se alla detaljer tydligt. Starta filmen, stoppa den, och klicka sedan på den lilla växeln nere till höger, välj HD, och låt sedan det grå fältet vara en stund. När det grå fältet är ungefär halvvägs, börja spela igen."

Från: http://kauilapele.wordpress.com/

Anmäl
2012-07-23 14:00 #1 av: Marr

Bra film och så vacker! Har sett halva för det buffrar idag. Har alltid funderat på varför man inte får se bilder ifärg som serverats oss från månen. Med all högteknologi borde det ju inte vara så svårt? Förvånad

Tack vare denna film så förstår man ju...även "stängda" människor kan ju börja tänka själva när filtrerade saker kommer fram! Kanske något världsstyret är rädda för, att vi tänker själva? Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-28 23:01 #2 av: Amon

Jag brukar inte kolla så här långa filmer på internet - men denna var intressant och jag har alltid varit faschinerad av månen och undrat hur den egentligen ser ut på nära håll.

Här kan man se att det finns flera märkliga byggnadskonstruktioner - som stora tunnelöppningar, gigantiska "byggnader" och en jättelik människoliknande staty - många, många gånger större än de största byggnaderna och tornen på jorden. Och vad är de jättestora "glödande" eller lysande fälten för något?

Så kan man undra varför allt detta skall undanhållas från oss människor?! Vi har väl all rätt i världen att få veta!!! Obestämd

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.