Framtiden -2012 och efter

james claim there here

2012-07-17 17:29 #0 av: [kajmal-0]

jesus senaste inkarnation, så var han stridspilot i r.a.f. i bristol på 40-talet.
det var hopi indianerna som tog emot maskinen från gudarna..som starttade drogismen...läs annuki !...............
vill ha en ! har kanske träffat på en, har haft kontakt med en havsvarelse!!......http://en.wikipedia.org/wiki/Undine_%28alchemy%29                  james claim there here.......vår avgående gud.....ska ut och leta sej en undine när han slutar! har haft kontakt med våran gud , som är utvald av atlantisborna, från en planet av gudar åt annuki . han har lämnat sitt livsljus i förvaring åt mej..........har ett eget livsljus, som jag har videofilmat, man ser en liten stav fyllas med ljus liggande i mitt vitrinskåp..det lyser blåvit. skickade videokassetten till clas swhan ufo-sverige........men han väntade nog värre saker, begärde tillbaka kasseten......senare brände jag upp den. jesus får vila ut på stjärna nio.......men om 200 år kommer drogismen dit ochså
Anmäl
2012-07-17 17:31 #1 av: [kajmal-0]

har pratat med james claim there here senare.........(vi har varit lite osams)          han sa love.  jag svarade love.......då sa han åt nån   "han svarade " och skrattade

Anmäl
2012-07-17 18:04 #2 av: [kajmal-0]

ljuset syntes inte i verkligheten, men framträde klart på filmen! jag kallar det mitt dimensionsskåp. på filmen såg man massa konstiga skuggor i skåpet.. brukade ha en videokamera stående stilla i ett par timmar, och filma. när jag hade som mest med besök!

Anmäl
2012-07-17 18:09 #3 av: [kajmal-0]

visade videon för kamrater, de hade flera olika teorier. jag visste vad det var , men sa inget

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.