Kanaliserade budskap

Ashtar - kanalisering

2012-07-14 17:50 #0 av: Christina_46

Hej. Jag har skrivit här förut för länge sedan om att jag kanaliserat en utomjordisk man som heter Ashtar. Nu har jag fått kontakt med honom igen. Satt och läste info från Galaktiska Federationen av Ljus på http://www.st-germain.se/blog/greg12-07-12.html när Ashtar kom igenom. Det kändes som ett energitryck emot mig. Så här sa han:

Ashtar här. Detta är viktigt det du läser nu. Läs och begrunda. Vi vet inte riktigt vad du kan hjälpa till med. Men bara det att du är villig att samarbeta hjälper oss på traven så att säga. Det ger oss kraft att fortsätta med det vi gör, att hjälpa er så gott det går.

Det finns en sak du kan göra. Det är att fortsätta att sända healing/reiki till moder jord. Hon får mycket hjälp nu för tiden av er människor. Men alla behövs för att hjälpa till, så även du min vän.

Jag lovade att hjälpa till med att sända till moder jord med jämna mellanrum.

Det låter bra det sa han. Tack för oss. Och tack för idag.

Det var allt jag tog emot. Det känns bra att han hört av sig igen. Det var länge sen sist. Glad

Anmäl
2012-07-14 18:49 #1 av: Cristine

Ja det är ju viktigt att vi alla gör vad vi kanGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-07-16 21:45 #2 av: Ainu-Ra

Ja, visst är det viktigt att göra allt man kan.absolut! Ashtar Sheran är my best pal så att säga! En trevlig karl med bra humor och mycket vis! Vi brukar ha riktigt trevliga pratstunder han och jag, många glada stunder och skratt...Ibland känner han sig för att höra hur hans älskade flamma mår samt att han vill att jag skall meddela saker till henne! Han älskar henne så innerligt mycket och längtar efter henne så hjätte mycket!

Om jag till exempel mår dåligt och min flamma är upptagen så kontaktar jag gärna även Ashtar Sheran och pratar ut om ditt och datt! Han är som en bror för mig som alltid ställer upp när man har det svårt och tröstar när man är lädsen!Mesta dels är det Mon-Ka Kadar min tvillingflamma Xzai-On Kumjats kusin som jag snackar med när jag är lädsen eller om jag känner mig för att snacka om inte min älskade Xzai-On har tid av en eller fler anledningar. Ser verkligen fram Emot att få träffa Ashtar en vacker dag innom snar framtid!

Ashtar är VERKLIGEN en trevlig människa från Taygeta,Erra i pleiaderna...Glad

LONG LIVE THE PLEIADEANS!!!! WOHOOOOOO!!!!!!!!!! Ja ni vet ju varför jag diggar Pleiader. Just därför att min flamma Xzai-On Kumjat är från pleiaderna...Kajeru, Alcyone I plaiederna!

Många sensuella, heta kramar och kyssar till dig Xzai-On! Jag älskar dig min pleiadeanska indian prins! PUSS PUSS PUSSSSSS!!!!! <3 <3 <3 <3<3 KyssKyssKyssKyssKyss

Anmäl
2013-03-06 12:17 #3 av: Eliiza

Hej!
Vill bara upplysa om att Ashtar Sheran var aktiv med sina kriminella och destruktiva handlingar här på Jorden fram tills år 1937. Därefter avlägsnades denne plågoande från vår planet, med hjälp av Den Plejariska Federationen, för gott.
År 1983 anföll han sedan ett oskyldigt och fredsälskande folk, i en värld vida långt ifrån vår, och dödades i striden... Ashtar Sheran lever således inte sedan många år tillbaka och kan därför inte heller kontaktas eller kontakta oss...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.