Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 6390 ggr
Cristine
2012-07-13 23:52

UJ-Snackis 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan meddela att denna sajt som  läg på 300 i index när Spöket och jag kom hit, nu är på 1743 så den stiger sakta men säkert uppåt. Hade den inte det så hade den blivit borttagen. Mycket av detta är också tack vare Marr som är en exelent medis och mycket efektiv och naturligtvis Spöket som har lite semester emellanåt då han inte orkar, samt ni som skriver flitigt här. Ett stort tack till alla för detta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
wolfheike
2012-07-14 09:29
#1

Härligt att ni fått fårt på den och att den inte läggs ner,finns så mycket intressant här inne så den här sajten hoppas jag får finnas kvar Cool

Ha en fin dag på er .

Cristine
2012-07-14 09:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

500 vill jag minnas är det minsta indexet man får ha nu!

I morse kl 5 fotade jag vädret, som så många morgnar tidigare så var det vackert, men det brukar mulna vid 10 tiden.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-07-14 09:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Idag var det tidigare… Kl 9.15 såg det ut så här

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-07-14 09:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

och ett par ufo-ballonger kom visst med…FörvånadFlört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-14 11:33
#5

Hellö i tråden! Lyckades komma in en liten stund, men får väl se hur länge det varar. Har inte hunnit kika runt så mycket för vi har att göra minsann. Igår fick vi bilfel och blev ståendes i Finland 4 timmar innan vi blev hämtade.

Nu har Ada åkt iväg med medhjälpare för att se vad felet är på hennes fina Merca. Kanske blir vi kvar längre än väntat…

Det är så roligt att sajten håller sig uppe, det betyder ju att vi ändå är endel som behöver den. Sen är det ju så roligt att du Cristine är nöjd med mig ändå, trots att jag brusar upp iblandSkäms

Igår regnade det som skam och likadant är det idag. Det är lite synd för igår&idag är det crusing i Haparanda med massor med fina bilar. Fast man kan inte få allt, nu håller jag tummarna att bilen inte har något jättestort fel. Fin dag på er allihop! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-14 13:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Jag håller oxå tummarna Marr och så synd att det är så dåligt väder. j

Ja ja..du är ganska snäll ändå i dina uppbrusningar.Skrattande

Jag tror att jag fick med ett reningsverk(damsugare) på fotot också, mysko ser det ut iaf.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
wolfheike
2012-07-14 13:23
#7

Hej Marr roligt att se dig igen,å du körta stubinen är jag också född med men bruset går snabbt över istället.Skrattande

Sköna bilder Cristine,inte lyckas jag ta bra bilder som ni andra heller.Orättvist men tjusgt att se på Cool

Gjorde nåt fasligt dumt nyss som jag aldrig någonsin gör.Gick och la mig på maten,somnar till och det var det värsta vad segt det blev.Kan knappt hålla mig vaken och tungan känns som en raggsocka i mun.Stölleprov gå och sova middag,börjar nog bli gammal nu,bara att erkänna Skäms

Cristine
2012-07-16 15:38
#8

Har ingen aning om vad jag får bilder på nu för tiden, mysko ser det då ut.

Reningsverk med fjädrar? En drake..he he what ever.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-07-16 21:35
#9

Då var Arkiv-S uppdaterat av ett ny artickel! Lägenden om Kung Arthur, Sir Lancelot och det runda bordet. För den som för någon anlädning INTE vet vad Arkiv-S är så är det en förkortning för Arkiv Sanning…

Gahella
2012-07-17 10:03
#10

Va roligt att ni räddade denna sajt för det är den värd!

Varm kram till både värd och Medarbetare och tack för att alla intressanta inlägg det finns att läsa härinne nu för tiden.

Cristine
2012-07-17 20:17
#11

Tack GahellaKyss

Vi gör vad vi kan som nybörjare vi är

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-07-18 22:07
#12

Min tanke går till min älskade Sioux krigare Blue Elk! Jag älskar dig Blue Elk (Xzai-On)

Marr
2012-07-20 09:41
#13

Heej! Äntligen hemma igen och det var skönt att komma hem till katterna och fiskarna. Vi har bråkat med Adas Merca från fredag den 13 till måndag kväll. Det slutade med att hon sålde den i Haparanda och köpte en gammal Saab turbo istället!

Vet inte hur många timmar vi suttit i Mercan utan att komma någonstans, men en granne hade Saaben på blocket så den köpte hon direkt sen körde vi hem på tisdan. Tog inlandsvägen och sträck-körde, nästan 18 timmar tog det. Men hjälp vad trötta vi var efteråt. Nu någorlunda återställd igen.

Har aldrig någonsin tittat så lite i himlen som jag gjort under den här tiden, för vad mycket man sett på backen så att säga. Naturen, djuren, sjöar, berg och jaa jag vet inte allt. Vilka "häftiga moln" du fotat Cristine! Såg du dom med blotta ögat eller var det med kamerans hjälp du fick fram dom?

Nu ska jag kika runt en stund sen med grannen till stan, för påfyllning i skåpen här hemma och sen till far å hjälpa med gräsklippningen. Än så länge bra väder här. Jag har saknat Er allihop faktiskt!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Legacy]
2012-07-20 19:45
#14

Har spenderat 4 dagar i skogen, eller på en camping rättare sagt. Men jag har kollat in här via mobilen då & då. Flört

På söndag far jag till Västernorrland, mittemellan Långsele och Sollefteå, ska bo på mina kusiners gård i en vecka, längtar! Glad

Marr
2012-07-21 09:44
#15

Det låter härligt Legacy. Hoppas ni får riktigt fint väder nu också och njut av resan, det är ju så vackert. Saknar Norrland redan och alla lugna fina människor! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-21 10:41
#16

Underbart.. och alla far förbi där jag bor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-07-22 12:51
#17

Välkommen tillbaka Marr, och hoppas att du får en fin semester Legacy! Själv har jag varit utan internet i flera dagar - men nu gick det visst bra att komma in! Glad

Marr
2012-07-23 09:15
#18

Tack Amon! Inatt har det regnat och strax verkar det bli mer. Ska ta hunden på morgonkissen strax. Har haft folk här ett par dar men nu har grannen avlastat lite och dom sover där några dar. Lite skönt faktiskt för nu kanske jag hinner vara här lite mer. Ska ut och leta lite kantereller i eftermiddag så får man se vad det kan bli för gott av det ikväll….Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal-0]
2012-07-24 17:35
#19

ska flytta upp på övervåningen å sova, ja är sällan där för det är där andarna och övriga främmande gäster håller till!…det kan gå 3-4  månader innan jag går upp dit………..när jag flyttade in för snart 9 år sedan så smällde dörren igen med en hård smäll.något senare drogs ett fönster igen med en hård smäll, fast jag aldrig öppnat nåt!         senare visste jag att det var kamjal eller lilly som anmälde sej…….var rädd från början, men nu är det bara roligt med besök!

Marr
2012-07-25 09:57
#20

Morrn på er alla! Har lyckats sova 10 timmar i natt igen! Förvånad Förstår inte vad det är med mig. Har inte varit inne här en kväll på länge för då sitter jag i soffan och nickar ha ha!

Om några timmar ska jag iväg till far igen och klippa gräs. Ska passa på att bada av hunden den värsta hårfällningen i Vänern, har skaffat Ekoschampo för detta ändamål.

 Ha en bra dag var ni än befinner er i landet! Idag kanske det blir värmerekord, så vem vet kanske jag också slänger mig i sjön idag…Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Legacy]
2012-07-25 15:30
#21

Ja min semester här är riktigt trevlig. Har hunnit gå på en del loppisar och fyndat böcker! :-) var nyss inne i Långsele och handlade mat med mamma, min moster och kusin, och gud vad mysiga dessa små norrländska "byarna" är! Jämfört med min hemstad är det byar haha ;-) och jag är helt betagen av dialekten här, tror bestämt jag ska gifta mig med en norrlänning om några år haha! :-D och det jag gillar är att här bryr sig ingen om hur man ser ut..jag kände mig som värsta storstadstjejen jämfört med några som hade mjukisbyxor på sig…men jag klagar inte!!

[Legacy]
2012-07-25 15:33
#22

Glömde tillägga att jag blivit av med all stress också…det är något visst med norrland! Mobilen funkar utmärkt här ute och anslutningen är perfekt! Hoppas alla har det bra, för nu ska jag alldeles strax äta!

Cristine
2012-07-25 17:06
#23

Härligt att du trivs bland oss här i norrland

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-25 19:46
#24

Hej å hå 28 grader varmt idag! Nyss hemkommen igen efter gräsklippning, kattvakt och hönsutfodring. Inte kunde doggen och jag gå ner och bada för halva stan hade tagit sig ner till pappsens strand. Tänkte att dom inte ville bada i hundhår å mina vita ben bländar, måste leta fram ett par shorts nu. Tungan ute

Legacy! Visst är Norrland helt underbart man känner att stress rinner av och har aldrig huvudvärk när jag är där. Om det inte var så mörkt under den övriga tiden på året så hade jag flyttat direkt. Drömmen vore en timmerstuga med små fäbodar där jag kunde ha lite djur. Fortsatt trevlig semester ska ni ha…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-07-26 09:08
#25

Så sitter man med kaffekoppen här igen och har inte så mycket att säga, förutom att det är en riktig sommardag vi har fått idag med! Ska ta med mig kaffet och sätta mig på balkongen innan det blir för hett där ute. Jag älskar den här tiden på året…

En fin dag önskar jag alla andra också, ut i solskenet och njut men titta gärna in på UJ när ni har tid! FlörtCool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-26 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Känner genom fönstret hur hett det kommer att bli idag,det är väldigt varma fläktar som kommer in. Jag passade på att städa tidigt så nu är det gjort!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfheike
2012-07-26 10:22
#27

Värst vad solen skiner på er dåSkrattande,här smyger den med sin lilla frånvaro om än vi har upehåll.Lite varmare men ingen sommarvärme fast tillräckligt för att dom där getingarna ska komma fram och anfalla mig när jag röker på balkongen.Kan riktigt höra hur dom tisslar och tasslar,kolla där är hon dags att skrämma kärringen från vettet igen Tyst

Har ju sån getingfobi så jag tappar sinnet helt när dom dyker upp,rysaligen dom är obehagliga och jag får hålla mig inne mestadels den här tiden tills dom försvinner.Just nu och en tid är dom som värst.Annars är jag helt orädd av mig men getingen,uuuuuhhh fixar dom inte och tappar kontrollen helt Rynkar på näsan

Hörrni ha en fin dag på er Glad

Annons:
Cristine
2012-07-27 08:09
#28

Ja då är vi två för jag får panik eftersom jag är allergisk och ett enda stick om jag är ensam hemma kan betyda andra sidan för mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-27 08:49
#29

Inte kul med allergi. Min far blev riktigt sjuk en gång och fick åka till sjukhuset, som tur är har jag inte ärvt hans allergi, kanske därför mitt förhållande med getingar är bra. Brukar leda ut dom till balkongen igen och bjuda på en sockerbit, så dom här hemma är vänner med mig.Glad

Nu har vi lite dis här så jag ska städa när grannen under har vaknat. I kväll ska vi grilla och spela krocket nere vid grannens "fritidshus" med några goda vänner. Det ska bli trevligt, förmodligen kommer jag då kunna hålla mig vaken till midnatt iallafall he he he! Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-07-27 14:34
#30

Ska nu ut på hundpromenaden men måste bara inflika; att min termometer på balkongen går till +60. Den är i topp nu! Bara 4-5  "chemistrimmor" på himlen…annars klarblått!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

wolfheike
2012-07-27 14:40
#31

Oj där har ni värme hör jag,pust vad svettigt det låter.Varmt har vi men ingen supervärme.

Ha en trevlig pomenix med vovven Glad

Marr
2012-07-28 16:52
#32

Imorses vaknade man av tryckande värme och mulet, sen drog åskan igång och regn har kommit i omgångar. Nu uppehåll men fortfarande tryckande värme å mer åska väntas. Borde därför ta hundpromenaden direkt, men strax… Ska kika runt här lite en stund nu först.

Ha en skön sommarlördagkväll allesammans! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-28 17:30
#33

Tack det samma!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-07-28 22:49
#34

Hej på Er alla!

Har varit utan telefon, internetuppkoppling och alla digitala tv-kanaler hela veckan - och har därför inte kunnat varken läsa eller skriva här. Lugnt och skönt också förstås - på sommaren kan man ju göra annat också - men saknar kontakten med er här - och att kunna gå in o läsa på olika sidor.

Kanske beror detta på Merkurius retrograda rörelse just nu. (Retrograd = baklänges - från jorden sett) denna rörelse varar denna gång från den 15:e juli till den 7:e augusti. Merkurius handlar ju om kommunikationer - och när den går baklänges blir det lättare stopp i kommunikationerna, missförstånd uppstår osv. Samt att tekniska kommunikationer kan krångla.

Är nu tillfälligt hos min dotter i kväll och får kika i hennes dator. Hoppas att allt blir fixat till veckan!

Ha nu en trevlig fortsättning på helgen allihop! Glad

Annons:
Marr
2012-07-29 10:10
#35

Roligt att se dig Amon har saknat dina inlägg! Ja ibland blir man ofrivilligt frånvarande. Igår hade vi en sådan dag för hjälp vad det åskade och regnade. Varje gång jag gick in på datorn igår, så fick jag snabbt logga ut igen. Hundpromenaden Wolfheike, ha ha ha! Vi blev totalt dränkta och de kantareller jag plockat fick jag "släppa ut" igen, de blev till soppa i byttan där i skogen.

Nu ser vädret bra ut men dom har lovat mer, vi får väl se… Ha det gott alla sålänge! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
2012-07-30 15:46
#36

Har varit hemma ett tag nu, och det känns ändå skönt! Har kollat litegrann på fälttävlan nu på TV…väldigt kul Skrattande ikväll ska jag gå och hälsa på hästarna är det tänkt. Vädret är kanon här, men i lördags kväll var det riktigt mörkt och massa blixtar lös upp himlen…fick det mesta på film Glad

ingen som har gjort någon ufo-observation eller haft möte med aliens än? haha Flört

Marr
2012-07-30 18:23
#37

Välkommen hem till hemmets lugna vrå, Legacy! Har också suttit och tittat på fälttävlan och gör faktiskt än, för det är kul tycker jag. Nu för tiden är hindrena snällare också… Vad bra det går för Sverige då! Annars är inte sport min melodi längre.

 Har regnat till å från hela dan men nu måste jag ta den långa promenaden med doggen, så det får bli regnkappa & gummistövlar.Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-30 19:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Ha ha möte med Aliens, jag jag tänkrte på det när jag fick ut en litenbit av något ur halsen. Jag hade något på halsen bakom örat som besvärade och kliade,efter några dagar hde jag fått ett sår där och plötsligt så kände jag något vasst som stack ut och efter många om och men så fick jag ut den och den ser ut som en glasbit med en svart kant, men när jag ville se om den var genomskinlig oc satt upp den mot ljuset så blev den grön.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-07-30 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Äsch jag hittar nte det andra fotot..

Jag undrar hur jag burit mej åt för att få en glasbit i nackenObestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-30 21:35
#40

Det där låter skrämmande bekant Cristine! När jag bodde i mögelsjuka huset, fick jag ofta plocka ut sånt där ur huden. Verkade som glas el metall av ngt slag för när jag drog ut dessa så klingade det.

 En vit liten ca 3 1/2 cm lång pinne som ett tjockt hårstrå kom upp ur ryggen på min kloka katt under den tiden. När jag försökte dela "pinnen" med kniv så spred den ut sig som en fjäder,liknande glasfibermaterial! Då packade jag väskorna tog katterna och flyttade på stört.

Eftersom huset ej var friskt och en stor kraftledning låg intill så skyllde jag på detta. Tror nog fortfarande att det var det sjuka husets fel, men man kan ju aldrig veta…

Har hört att glasbitar kan vandra i kroppen och komma ut genom huden någon annanstans. Fast då måste man ju ha varit med om en olycka där glassplitter kunnat ta sig in. Har du råkat ut för det Cristine? Annars kan man ju tro att det är ett sånt här implantat…Förvånad Jag kanske bara är misstänksam av mig…Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-30 23:08
#41

Kan inte minnas att jagfått glassplitter på mej men mitt minne  är inte vad det varit

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-07-31 10:38
#42

Vaknade till solsken i morses nu ösregnar det. Ska rensa kantarellerna nu jag plockade igår och göra stuvning på dom. Får se vad man ska äta för gott till dom idag..Inte makaroner å körv iallafall he he!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-31 10:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

Väderrapport:

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfheike
2012-07-31 10:52
#44

Go förmidda på eder gott folk !

Kantareller som är så gott Tungan ute .Skön bild CristineCool

Regnet hänger i luften och tvätt på balkongen,hmmm lär ju torka om en sissodär 20 år då med andra ord.Oskyldig

Ha en fin dag på er Glad

Cristine
2012-07-31 11:08
#45

Tack!

Det är bara att gå ut och plocka!Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-08-04 13:07
#46

Min hemsida har fått en lite trevligare url! Länken är uppdaterad på min profil sida…Ni kan radera den andra och bokmärka den adressen istället om ni vill.. Skulle måsta uppdatera sidan igen från minnen av tiden då man levde i Atlantis.

Demoner försökte med sina knep inatt men se mig lurar de INTE!! Vilka DÅRAR tror att de kan lura MIG med några idiotiska DUMHETER!!!

Marr
2012-08-04 13:33
#47

Go´middag på er! #46 Det ska jag göra och gå in och läsa… Har själv märkt av en irritation de senaste dagarna, känslor som bubblar för att i nästa stund vara helt sömnig.

Tänkt att det är åskan för det började då, sen fullmånen eftersom det fortsatt, sen tänker jag solstormar för datorn är knäpp…. Drömmer massor men vet inte om vad.

Idag har vi vackert väder här men det blåser så de stora svarta molnen som dyker upp, passerar snart. Ska tvätta lite och vara här då och då, för igår sov jag bort huvudvärken.

Plocka hallon ska vi göra när det är dags för hundpromenaden. Dom är jättefina i år och ingen mask heller. Jätteskoj alltså!

Ha' det super nu allesammans och "Fånga Dagen"! FlörtGlad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-04 14:28
#48

Åh v ad jag saknar mina hallon jag lämnade när jag flyttade och alla vinbär(16 buskar) nu har jag inga alls.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-08-04 14:59
#49

Ja det kan jag förstå, men har du inga vildhallon? Det ska jag plocka. Fast det är kanske inte det lättaste med 4-hjuling… Har massor här utmed skogsvägarna, ska göra en flaska likör på dom bl.a. Sen fryser jag nog ner det som kan tänkas bli över sålänge…Mums!Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-08-04 15:14
#50

Tråkigt Cristine!

Jag hade flera själv flera vinbärsbuskar i min trädgård - men de har min son (han som klipper gräset) sett till att de försvunnit.. Rynkar på näsan

Men tur att min dotter nu har en trädgård med bär som jag kan plocka så mycket jag vill i! Glad

wolfheike
2012-08-04 16:06
#51

Oj 16 buskar det var inte lite,har fullt upp med dom fem jag har att ta reda på men 16 vilket jobb men så mycket gott du måste ha haft Cool

Marr
2012-08-04 16:35
#52

Hatar köpesaft! Minns just nu 2 stora Fläderträd 1 km från mitt. När är dom mogna att plockas? Dom ska ju va svarta…är det för sent kanske? Vad säger ni? Flädersaft är ju supergott med aning citron. Hallon och rabarber är ju superduper!Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-08-04 16:56
#53

Jag brukar använda fläder-blommorna till saft. Men det kanske går lika bra med bären.. Flädern blommade för sådär en månad sedan här hos mej - men bären dröjer nog innan de är färdiga.. Glad

Marr
2012-08-04 17:09
#54

Ok då är man nog inte försent ute än. Tack Amon! Ja mor har också använt blommor när hon gjort. Fast bären ska gå lika bra har jag hört. Ska Ixquicka det förresten! (min nya sökmotor)Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
2012-08-04 23:23
#55

Nu är hemsidan uppdaterad med 3 händelser! Från och med nu kommer min kära ärkeängel Michael att lägga en sköld över mig när jag sover! I dessa tider och i det andliga tillstång jag är nu och ju andligare och starkare jag blir desto desperata blir demonerna att skrämma mig eller att göra mig illa. Det försöker med alla fula tricks. Som att försöka inbill amig att Xzai-On kommer att offta mig som illuminati, dark cabal, eliten gjorde på aztecernas tid. Helt löjligt! Mej lurar ni inte! Försök inget med mig era djävlar! Ni kan lika bra dra tillbaka där ni kommer ifrån! Mig lurar ni inte era dårar! Gårnattens händelse hittar ni på Xzai-Ons och min sida…

YVI VALE för dessa demon dårar!

Annons:
Cristine
2012-08-04 23:38
#56

#55 Du verkar inte ha en enda  lugn stund, hur orkar du !Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfheike
2012-08-05 06:13
#57

Säger som Cristine hur orkar du Förvånad Wolf och jag skulle inte acceptera den formen av besök och jakt en sekund,skicka tillbaka dom från den portal dom kom och hör hemma men se till när du öppnar den att inga nya smiter in dom har inte att göra i vår dimenssion.

Det här är inte bra Annica blir uppriktigt orolig,visst vi har haft försök till intrång men båda är vi för starka för att dessa överhuvudtaget ska få något fäste.

Ainu-Ra
2012-08-05 11:35
#58

#57 och #56 Det är inte jag som släpper ut dessa skitstövlar!Hos mig finns inga portaler. Det är kabalerna, illuminatin, eliten som släpper lös dessa pestar genom sina sadistiska ritualer! Därför måste dessa stoppas. Jag har alltid varit ett hot för dessa med min andlighet, min mediala förmåga och telepati. Jag oroar mig inte, Jag har ärkeängeln Michael med mig samt  3 stora trupper med änglar och en elit krikar ängel också. Så jag känner mig trygg! Oroar mig inte ett dugg…Pestarna kan inget göra åt mig ändå än att hitta på knäp för att skrämma mig genom mardrömmar då de inte kan nå mig då jag är omringad av livakter! Så kära Michael har gav mig en sköld när jag sov i batt och jag sov så gott så gott! Det kommer han att fortsätta med framöver nu när jag sover! Att lägga en sköld över mig…Jo jag får vara med om en hel del kan jag lova! Men med Michaels beskydd är jag trygg! Dessutom så måste det som jag är här för att göra göras, att få fram den bittra sanningen som dessa illuminati, elit, dark cabal har hållit undangömd för oss i årtusenden och åter årtusenden…

wolfheike
2012-08-05 11:53
#59

# 58 För att överhuvud taget få med sig sånt här skräp behövs en portal som dom tar sig igenom,den behöver inte finnas i ditt hem utan det kan vara vilken plats som helst du besökt och där skulle jag be flamman berätta om vart så ni kan stänga igen den för gott innan mer skräp sipprar ut och ställer till för olika personer

Portaler är en svängdörr så länge den inte är förseglad och stängd så be xzai-On visa vart du fått med dig dessa för dom hör inte hemma i vår dimenssion.Gör du dig inte av med dom fortsätter problemen tyvärr så mitt råd är, för över det skräp du har med dig och sen stäng igen portalen.

Ainu-Ra
2012-08-05 12:58
#60

Jag kan tänka mig en platts där portalen kan finnas! Tyvärr så är den flera hundra kilometer bort! Huset där mitt ex bor! Jag har haft de två senaste gångerna blåmärken på min hand i form av finger märken när jag kommit tillbaka och atmosfären där sannerligen inte bra alls…Mit ex har INTE rört mig, ifall ni undrar. Jag är allt slut när jag kommer hem av dessa negativa energier inne i huset! Jag hoppas jag slipper åka dit igen. Men innan Xzai-On ringer på dörrklockan så är jag tvungen att åka dit då jag har min häst där…Obestämd

Får se vad jag kan göra för att stänga den portalen när jag hittar den! Det stället är det ställe där jag med säkerhet kan tänka mig att den portalen finns…Det har bara varit negativa energier i detta hus länge…och det var där jag tänkte bli ihjälstrypt av en demon förrän jag fick trupper av livakter…Obestämd

wolfheike
2012-08-05 13:08
#61

Tror du är inne på rätt spår,sånt där känner man ju direkt inom sig och på din beskrivning låter det mest troligt.Hoppas du kan få igen den så ni får lugnet tillbaka igen.Synd du finns så långt bort annnars hade jag åkt dit och hjälpt till med att få väck skräpet och bomma igen det där ondskefulla hålet.

Allt gott till dig och flamman,hoppas dessa släpper sitt grepp om er Kyss

Marr
2012-08-05 13:19
#62

#60 Huvvaligen vad ruggigt! Hoppas du får den hjälp du behöver för ändamålet. Annars får vi snacka om detta på den dolda kanske….

Förargligt att du inte har möjlighet ha hästen närmare, så ni 2 kunnat umgås mer.

Fick ihop knappt 3 dl hallon igår, mygg & Bromsar höll på att mörda oss! Hallon med grädde och mjölk är inte illa det heller. Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ainu-Ra
2012-08-05 13:33
#63

Nu är jag som spirituelt starkast som Xzai-On skulle kalla det till! Kvinnor som har mens anser Pleiadeanska indianer vara som starkast spirituelt och det är då ett måste att kvinnorna är med på seremonierna som powows. Medans indianerna på JORDEN anser att kvinnan INTE får vara med på powows och seremonier då de har mens eftersom de anser att de är som spirituelt starkast då! Snacka om mansdominans….Obestämd

Har lagt märke "to a patern" som de säger på engelska! Vid min fertila vecka, ägglossning, samt några dagar före och under mens så är jag faktist som spirituelt starkast…mina flashbilder är som starkast då samt även den telepatiska telefon linjen är också som tydligast under denna period… Så jag måste säga, jag förstår nog vad Xzai-On menar med att kvinnan är som spirituellt starkast då under denna period.

Ainu-Ra
2012-08-05 13:40
#64

#62 Ja, hästen åker vi efter när Xzai-On ringer på dörr klockan och vi har köpt vår ranch! Innan dess kan jag inte ta honom därifrån! Xzai-On har lovat rida in min häst! Det kommer inte att bli några problem då Xzai-On har ridit in värstingar till mustanger, som Wakinyan när Xzai-On gick under namnet Blue Elk! Sedan brukade han rida in hästar I Kajeru också…Så jag tror inte det kommer att vara några problem! Han rider nog in min häst på nolltid när vi väl fått honom bort därifrån…Glad Xzai-On är ju trots allt en indian *Fnissar* Flört

Marr
2012-08-05 13:52
#65

GladFlört Förstår att du längtar….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
2012-08-05 15:56
#66

#65 Ja, vem skulle inte vilja vara i sin flammas armar och närhet i all evighet! *Fnittrar* Så nog längtar jag efter honom alltid och att dörrklockan ringer och han står där! Hade en aldeles för UNDERBAR vision för inte så länge sedan faktist efter att ett par unga män hade varit hit för att kolla ventilen så att den funkade och sedan gett sig av så jick jag till sängs för att sova en stund. Jag stängde ögonen och inväntade sömnen. Inte långt efter att jag lag fast ögonen ser jag en klar vision. Dörrklockan ringer! Jag lägger på min rosa asiatiska sammet morgonrock. Jag bryr mig inte i att titta i kikhålet denna gång utan öppnar dörren! Där utanför dörren står 3 men in black. De har svart kostym, svarta solglasögon. Jag kände omgående igen dem! 2 indianer och en Asiat!

Indianen i mitten var tannad i en pepparkaksbrun nyans, han hade långt svart hår, fylliga läppar, välmusklad kropp och ett par örhängen. Den andra indianen var något ljusare än indianen i mitten och några centimeter kortare. Också han välmusklad och atletiskt byggd. Asiaten var lite kortare än de två indianerna och slankare med väl athletisk byggd kropp. Man såg att han INTE var någon pleiadean. Det var Xzai-On, Mon-Ka och Rex som stod utanför dörren! Xzai-On som stod i mitten hade en tjock bukett med passions röda rosor! Min absolut favorit bland blommor! Han ger blommorna till mig och ler varmt och kärleksfullt. Jag blir helt rörd av den blombuketten. Strax efter, när jag tagit emot blombuketten går Xzai-On på knä och friar till mig och frågar om jag vill gifta mig med honom! Rex och Mon-Ka står och ler! Jag svarar utan dröjsmål JA! Sedan ser jag inget mer! Öppnar ogonen och jag är fylld av harmoni, glädje och längtan och hjärtat skriker av glädje och längtan efter honom!

Så ja, nog väntar man hårt alltid på att dörrklockan skall ringe! Hehehehe..Tungan ute

Ainu-Ra
2012-08-05 16:00
#67

Här får ni se både MIB (Men in black) och WIB (Women in black)! Pluss en djäkligt bra låt också enligt mig!

Ainu-Ra
2012-08-05 16:39
#68

Kommer att uppdatera sidan med ytterligare några galaktiska raser ikväll!Cool

Ainu-Ra
2012-08-05 20:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#69

Nu har sidan uppdaterats med ytterligare n flotta samt info om två nya galaktiska raser. Nu måste jag uppdatera min engelska version också! Har inte uppdaterat den ännu på ett tag! Men först måste jag kolla på mustanger…Nu tallar vi INTE om bilar utan vi talar om ÄKTA mustanger! Lovat Xzai-On att kolla på internet om jag hittar någon lämplig mustang hingst åt honom. Hälst en pinto mustang hingst vill han ha! Hälst brun pinto som sin mustang hingst Wakinyan som han hade i en av sina reikarnationer när han gick med namnet Blue Elk! Men svart paint går också bra säger han! Så vi får se om jag lyckas hitta en pinto mustang hingst åt honom som är tillrekligt höga! Några märrar vill han inte ha! Det skall vara testosteron, krut och action, då är min flamma nöjd! *skrattar*Skrattande

Jag sa åt honom att jag hade en gång hitta en grulla pinto hingst…han skrattade åt mig och sa " Du och dina grullas!" Jag hade nämligen ett mustang sto vid namn blue spirit när jag var gift med Blue Elk som var grulla och den färgen var faktist en av mina favoriter…hahahaha

Nedan en bild på en grulla mustang hingst! Den manen är inte långt ifrån Wakinyans man faktist! Läckert!

Om jag inte minns helt fel så är färgen musblack på svenska…

Annons:
Ainu-Ra
2012-08-06 09:07
#70

Men ÅÅåååh! Jag vaknade i morn på grund av att jag hörde en mans röst sjunga denhär sången! Min älskade Xzai-On tycks vara på strålande humör idag! Undras om något speciellt är på gång! Xzai-On min älskade sötnos! PUSS PÅ DIG! Kyss

Det var i allafall et trevligt sätt att vakna på i morn!Skrattande

Cristine
2012-08-06 09:17
#71

Hehe.. ta inte illa upp för guds skull, men jag har svårt att tänka mig en sjungande alien även om han ser ut som vi!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-06 09:21
#72

Det är härligt att höra att du får så mycket positivt mitt bland alla de hemska minnen som du återupplever då och då! Glad

Här blir inget vettigt gjort idag, har fått tillbaka värken i tanden som knockar mig helt. Undrar när tandkirurgin ska höra av sig då? Suck!

Idag ska vi få rejält med åska säger dom, vi får väl se hur det blir med det…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
2012-08-06 10:03
#73

#71 Åh nog kan de sjunga alltid! Många humanoider är faktist otroligt duktiga att sjunga! Min flamma kan verkligen sjunga! Han har en mycket vacker basig mans röst när han sjunger! Om vi kan sjunga så kan humanoider sjunga..humanoider som humanoider, vare sig man kommer från Lyria, pleiades, andromeda,sirius eller jorden…spelar ingen roll, kan vi sjunga så kan naturligtvis övriga humanoider sjunga!Flört

Ainu-Ra
2012-08-06 12:25
#74

Känner mig nerstämd, min mentors flamma, min själa syster från filipinerna har blivit biten av en vild hund och har troligvis fått Rabies! FY FAN SÄGER JAG! Han har skickat pengar till henne så hon skall kunna åka till sjukhuset och ta vaccinet! Men det tar ju för tusan 2 dagar innan det kommer fram! Min stackars själasyster ligger i hög feber pga rabies visruset! Så jag är inte ALLS på bra humor då jag oroar mig för henne…Rynkar på näsan

Amon
2012-08-06 12:47
#75

Tråkigt AinuRa! Rynkar på näsan

Marr
2012-08-07 09:38
#76

Fy vad jobbigt med din väninna Ainu-Ra. Nu är man glad att man bara har tandproblem, men inget litet problem för mig. Låg med feber trots starka tabletter igår och idag vaknade jag av att jag är helt vanskapt p.g.a min hörntand.

Ska iväg till tandakuten om en timme, nu är jag så nervös vad dom ska göra med mig. Har inte varit hos tandis på 15 år. Trodde jag skulle hinna få en tid för narkos innan detta skedde, men får väl vänta till senare höst antar jag (om nu inte detta skyndar på det hela).

Annars ska ni andra ha en bra dag! Kanske kikar in senare om dom inte dopar mig ordentligt. Hjääälp jag mår illa, snyft!Gråter

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-08-07 11:40
#77

Din stackare. Skickar lugnande healig men du har nog redan varit.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-07 13:21
#78

Tack rara Cristine! Healingen tog allt för jag det gick riktigt bra, var inne kl 11.55. Fick 2 bedövningssprutor och dom röntgade. Sen ska jag tillbaka kl 14.00, då dom ska dra tanden som knappt hade rötter kvar. Är faktiskt inte så rädd för detta! Det måste bero på din hjälp Cris, 1111 st rosor till Dig! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-07 18:46
#79

Tack min vän!SkrattandeKyss

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-08 07:12
#80

Morrn morrn! Oj vad jag sov igår efter behandling hos tandis. Nu förstår jag varför jag varit så trött också för det var en ordentlig infektion som jag dragits med sen innan vi åkte till Haparanda.

Idag känns det betydligt bättre men är forfarande svullen så det är väl mer skit som ska ut. Efter 9 kommer mor och då ska vi mot Östersund och hämta en keramikugn som mor köpt. Hon orkar ju inte köra så långt och en annan är ju van numera ha ha ha!

Så återigen är vi inte så långt från dig Cristine, men ska till Hammarstrandtrakten och viker av vid Örebro. Ska ta med vinägerblandningen och skölja med. Det är ju jättebra! Ha det fint här så länge. Kommer hem torsdag kväll igen då kommer jag och kikar in här igen. Ha det fint allihop! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-08 15:44
#81

Ha det så bra med ditt resande i norrländska trakter..ja ta du med vinägerblandningen, den gör rent ordetligt. Kör försigtigt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-10 13:02
#82

Hemma! Resan gick bra men ont i röva efter lyftandet. Sköljer med vinägerblandning å äter pencillin så snart är tanden bra med. Ja det blir fint det här och ha en bra dag alla andra med som kikar in! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-10 14:02
#83

Ja jag tar antibiotika till mitt ben men måste ändå fortsätta med min blandning.

Jag tog bort den men då hade jag ont i morse.

Hoppas din röv återhämtar sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-08-10 14:25
#84

Ha ha ha Tack snälla du! Stretchar röva. Jag både äter pencillinet, naturmedel och sköljer. Nu ska det väck så jag ska vara lydig och äta dosen ut. Hjälper immuniteten med Echinacea Multiplex, ej att förväxla med det man kan köpa i handeln! Säljs endast av naturläkare.

Fuska nu inte med antibiotikan om du nu tål den… Krya på dig och inget baluns! FlörtTungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-11 05:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#85

Vaknade igen inatt med värk i såret, har gjort soppan och dricker den igen,  usch så less man blir

Önskar er alla en härlig weekend

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-11 09:19
#86

Aj aj vad jobbigt! men du äter väl antibiotikan va? Det är ju väldigt plågsamt med dom infektionerna. Du kanske kan behöva byta om det inte gett sig efter ett par dar till. Jag behövde 3 dagar innan det började ge efter, fast då har jag ju en annan form av infektion. Hoppas det går åt andra hållet snart, annars får vi "massheala" dig!

Nu ska jag starta dan med kaffe smörgås och pencillin med yoghurt. Sen ska jag kolla upp varför man inget stjärnfall såg igårkväll. Har väl utannonserat fel dag, vore typiskt mig….SkämsTungan ute

En bra helg önskar jag med till er alla! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-11 12:45
#87

Penicilin  med yoghurt låter inte gott…blää, jag tog mitt med svartvinbärs saft.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-11 13:00
#88

Äsch då tabletten sväljer jag med en klunk kaffe först. Sen bäddar jag liksom in giftet med lite yoghurt & smörgås efter. Igår bäddade jag in så mycket av allt möjligt att jag kräktes på eftermiddan(kaffekalaset)…tänker vara försiktigare med magen nu.Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-11 15:18
#89

Förvånad…………..

Ja var snäll och var försiktigare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-13 13:17
#90

Vaknade i soffan i morses, för jag sprang upp och ner för att titta på stjärnfall men såg mer Ufos istället. Det är alltid kul! Tycker faktiskt det har ökat på med aktiviteterna det sista. Nu längtar jag bara efter en massuppvisning i vårat land, så svenskarna får upp ögona på vad som finns på himlavalvet! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-08-14 10:03
#91

Ska lägga mej ett tag för jag känner mej lite yr.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfheike
2012-08-14 11:48
#92

Det lät nte roligt Cristine,vila och krya på dig Kyss

Marr
2012-08-14 12:06
#93

Aj då Cristine! Bra du tar dig tid att lägga dig när det blir så. Var heller inte så fräsch igår. Sov i soffan mest hela dan och idag vaknade jag 11.30! Förvånad Ska till naturläkaren med halv 3 bussen. Tror att det finns kvar infektion i kroppen, när man är så trött. Bra att man kan vila nästan när man vill, så fortsätt ta det lugnt  du med Cristine. Drick mycket och soppan din också! Kyss

Nu ska jag se vad som hänt här inne och ta en väldigt sen frukost med pencillinet. Ha en fin dag önskar jag er alla! Här skiner solen idag! Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-14 12:13
#94

Haaaa , jag hann bara lägga mej ner så knackade det på dörren, så jag klev upp och tittade genom fönstret vem det var..ja den besökaren var osynlig.

Sedan var det ingen idé att lägga sig igen för de skulle komma med en stol.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-15 11:14
#95

Hoppas du fått sova inatt Cristine! Jag sover som en stock och vaknade halv tie idag. Doktorn sa att jag ska äta mer Echinacea ett tag för immuniteten var dålig och kroppen är svag. Fast pencillinet tar ner immuniteten, så det blir nog bra tillslut.

Strålande vackert väder har vi här idag och jag ska städa. Sen ska jag gå ut å plocka lite svamp. Ha en super duper dag allihop, även om ni jobbar. Nu ska jag titta om det finns ngt skoj på YouTube….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-15 14:20
#96

Jag har sovit 5 timmar men är trött ändå. är ute och tittar hur de tar ner skogen och undrar när de börjar med min.Jag fortsätter med flucloxacillinet, med min egen dundersoppa samt Graviolan. Nog sjutton ska jag ta kål på den infektionen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-08-15 14:34
#97

Tråkigt att ni är sjuka - ni får krya på Er båda! Rynkar på näsan

Jag kom nu in på internet ett par sekunder - annars så krånglar det igen - precis som för ett par veckor sedan. Nu har vi vart utan telefon, internet och digital TV snart en vecka igen. Men jag får väl hålla med min dotter som säger - tänk mamma så mycket annat du får gjort nu! Flört

Annons:
wolfheike
2012-08-15 16:20
#98

Tråkigt att ligga sjuk,krya på er så gott ni kan båda två Kyss

wolfheike
2012-08-15 16:24
#99

Amon vilken klok dotter du har och tänk vad mycket tid vi spenderar vid datorer eller tv/telefon när det finns så mycket annat att hitta på.

Har sagt upp mitt internet från 9 November,är dator trött till tusen och kommer att enbart använda min fars modem i nödfall.Har sagt upp det förut och ångrat mig men nu så står beslutet fast ,no more internet Cool

Marr
2012-08-15 17:23
#100

Tack snälla ni för er omtänksamhet för oss! Har inte varit ute än på ngn skogssväng inte städat, har sovit i soffan istället. Nu dags för promenaden å hoppas på man orkar komma in här senare igen. Imorrn ska jag åka och klippa fars gräs för det har jag inte heller orkat denna veckan. Vi hörs senare…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-15 22:25
#101

Tack ska ni ha för omtankenKyss

Sov en timme och kände mig faktiskt som ny.

Har arbetat i trädgården och både rensat och planterat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-15 22:47
#102

Alltså jag blir så ledsen när dom fäller skog. Hoppas dom inte skövlar hos dig! Tänk att köpa sig ett hus för att bo nära skogen och sen ska dom komma och ta ner den. Hade man pengar skulle jag köpa skog som bara får avverkas på ett "snällt" sätt.

Har ni sett Hästmannen-Anders ifrån småland på teve? Vilken go gubbe! Han ville inte ha maskiner i skogen utan jobbade med sina 2 hästar i sin egen skog. Sen kom stormen och han var tvungen att be om hjälp. Skogsmaskiner kom och körde sönder och Anders grät!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-15 23:03
#103

Jo jag minns honom.

Min skog var så vanvårdad och växte ostadigt på stenar och lös sandjord de flesta hängde på varandra så det är jag som bett dem tas bort allt. Varje gång det blåser hör vi hur något träd knäcks eller ramlar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-15 23:11
#104

Ja att få skogen över sig är ju livsfarligt och vi kommer nog få känna på stormar om ett par tre månader…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-08-18 11:41
#105

Trevlig lördag på er! Hoppas jag ni får. Här regnar det idag och är så grått att taklampor måste tändas för att se. Kom hem för en stund sen har sovit över hos bekanta för vi tog lite igår. Lite lätt seg är jag men det var det värt. Nu ska andra bekanta å jag ha Fiaturnering med kaffe om en kvart. Ses sen. Ha det gött! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-18 17:53
#106

Vi åt middag kl 23 och sedan blev det lite att läppja på fram till kl 7 då kom min kvinnliga gäst i byggartagen.

Nu har jag sovit i 2 omgångar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-08-18 21:32
#107

Har haft en tuff vecka, FY FAN säger jag! Om ni skulle VETA vad jag har varit med om. Ni skulle rent sagt skitit ner er om ni varit i MINA skor kan jag utan att skoja säga!Rynkar på näsan Det är djävligt tufft att vara både medial och telepatist emellanåt…Speciellt när man blir terroriserad av onda makter, när draconer, reptiler, archons och rebelliska änglar, aka demoner! Men den värsta sorten är nog draconians…Draconier är de som man närmast kommer till djävulen och satan! Bara så ni vet! Hade en sådan djävel till draconian på helarna för fyra dagar sedan vid namn Brax! Ni har ingen ANING vilken HEMSK energi och ONDSKA som fanns där, när han var nervarande! Har alldrig känt mig så obekvöm, orolig samt med en hemsk ångest! Jag trodde jag skulle bli tokig! Så skit mådde jag av hans närvarande när han smög omkring där ute! Ville inte titta ut genom fönstret… Bara att snägla mot fönstret gjorde att jag fick ångest, orolig och obekväm som fan!

Nu är dock dracon djäveln Brax infångad. Min mentor åkte på en astral resa tillsammans med Ainu-Ra, ärkeänglarna och såg till att Saten åkte fast! Nu är dock Brax innfångad och min mentor vet även vad deras lömska planer var!

Draconerna och deras annhängares plan var att försöka med all deras makt att stänga portalen mellan 4D,5D och de högre dimensionerna så att inga 5 dimensionella humanoider eller mer högre dimensionella varelser kan ta sig in och ut in och förstöra deras onska och järngrepp de har över sina slavar! Dock har ett stort Pa-Tal skepp sett till att parkera mitt mitt portalen så att inte dessa onda skitstövlar kan stänga portalen hur mycket de än försöker…

Nu har då Brax blivit infångad och stormen har bedarrat här hemma… Ingen onska eller frutanvärda svarta energier lurar där ute mer…

Skrev åt min mentor att jag skulle ha god lust att spotta Brax i ansiktet men att jag avstår från det då det pervot troligen blir kåt av att man spottar i ansiktet för att visa sitt hat till honom! Så NEJ tack! Dessutom vill jag inte äns se den skitstövelns fula tryne!Skrikandes

Cristine
2012-08-19 07:05
#108

Har du inga vanliga jordiska vänner som kan hålla dej sällskap så du slipper sådant?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
2012-08-19 12:07
#109

#108 Pesta mig skulle de göra ändå fast jag skulle ha 20 människor elller 100 människor här inne! Orask till att de pestar mig är för den själ som finns inne i min kropp! De anser mig som ett stort HOT just nu när vi så småningom kommer att övergå till 5D Dels för att de vet att jag har telepatiskt kontakt med draconernas största fiender GFL och dels för att jag lär ut sanninen om dem, draconernas,reptilerna,archons,rebelliska änlar samt om deras anhängare Illuminati, Dark Cabal, Eliten, vad de gör, vad de gjort, vem de är mm…Något som de INTE vill att jag skall göra…vecka upp folk så att de inser vad dessa pestar håller på med så att de inte låter sig knäböja och underkasta sig till dessa djävlar…Dessutom håller dessa draconer och deras anhängare att bli djävligt desperata nu när de märker att deras tidpunkt här på denne jord håller på att ta slut…och då försöker det ta till alla knep för att slippa åt mig! Jag kan känna av deras närhet men de slipper INTE att röra mig då jag har en stor trupp med livvakter, en av dessa är ärkeängeln Michael. Låt oss säga att de garanterat skulle ha dödat mig redan om jag inte hade mina livakter och ärkeängeln Michael vid min sida då de börjar bli desperat! Förrän jag hade beskydd hade jag en draconian anhängare, en archon som försökta strypa mig till döds, så jag vet precis vad dessa svin är kapabla till… Men som sagt lugnet har kommit! Harmoni och frid har åter kommit här där jag bor och jag känner inte av längre några hemska energier utanför mitt fönster…Men detta är i allafall orsaken varför jag inte har varit här inne ett tag!

Vill också säga att dessa fördömda skitstövlar även pestar honom, just för att även han är medial och telepatist…Han och jag jobbar tillsammans och detta utför även ett STÖRRE hot för dessa draconer och deras djävulska planer…Så min mentor och jag får verkligen stå ut med en hel del! Dock är min mentor en krigare som går astral och kämpar emot dessa pestar med att fåbga in dem och se till att de holls instängda samt tvingar ut dessa skitstövlar planer tillsammans med änglarna och de överiga på astral sidan…

Hur som hälst nu är i allafall draconen BRAX fångad och lugnet, harmonin och friden har återvänt utanför huset där jag har min lägenhet…Glad Har sovit så gott de senaste nätterna sedan den djäveln blev infågad…

[Legacy]
2012-08-19 14:27
#110

Läste för några dagar sedan en insändare i morgontidningen, det var någon som hade skrivit att det är höga krav att få t.ex. IT-jobb, och att man bl.a. var tvungen att gärna kunna lite utomjordisk teknologi. Det var ironiskt skrivet med utomjordisk teknologi förstod jag, men fortfarande lite kul.

Men snart lär det väl bli så att man måste kunna lite om det för att få ett sådant jobb, haha.  Flört

Cristine
2012-08-20 16:28
#111

Nu ska jag gå och klä av erannens buskar , jag har inga egna vinbär.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-08-20 16:46
#112

Vad bra att grannen överlåter dom till dig, då ska det saftas förstår jag. Gott & nyttigt! Var och tittade på Fläderbären här hemma, men dom kan inte plockas förräns frosten börjar komma. Det verkar nog bli bra kladdigt också är säkert lättare med blommen, får väl se om man vågar testa.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-08-20 18:14
#113

Hej på Er!

Nu har en telegubbe vart här idag och dragit en ny telefonkabel i luften mellan huset och stolpen vid vägen - så nu får vi hoppas att det funkar ett tag igen. I dag var det tionde dagen utan fungerande telefon, internet och digital TV. Men så mycket jag fått trimmat i trädgårn i veckan! Flört

Cristine
2012-08-20 23:54
#114

Ja tänk så mycket man får gjort både inne och ute.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-21 15:47
#115

Hoppas ni har det bra allesammans! Själv känner jag mig lite nere idag p.g.a allt krångel och orättvis behandling av Gunilla bl.a. Gråter

Ska gå och lägga mig i badet och sen in till stan ett par timmar. Kommer in ikväll igen, efter en stund i skogen också. I skogen känner man tröst. Tackar universum för att jag har så nära dit och att det finns människor som är underbara! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-21 21:31
#116

Ja der verkar väldigt konstigt att man stänger ute sajtvärden.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-08-24 07:33
#117

Godmorgon! Så var det fredag igen. Idag ska det nog inte bli någon åska, för jädrarns vilket oväder som drog över i gårkväll. Fick dra ur datorn och teven när jag kom hem igen.

Tänkte sätta mig med en bok jag lånat, men somnade i soffan innan jag öppnat den. Där låg jag och sov som en stock genom ovädret och vaknade först vid 3 tiden.

Stackars kissarna satt utanför och väntade genomvåta. Det var till att frottera dom torra, sen kunde jag inte sova mer.

Hoppas ni nu får en fin dag! Här skiner solen för närvarande iallafall. Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-25 11:28
#118

Gomorron!

Ska ut i trädgården och filma 2 utomjordingar som kommer glidande förbi strax efter kl 12.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-08-25 13:02
#119

Hmmm… vad kan det va för Ufos? Förvånad

Man kan ju aldrig veta, nu för tiden är det ju en väldig variation…Glad

Undrar om det är på riktigt eller är det någon jordbo av ngt slag? Obestämd

Jag är ju här i Skaraborg ju! Skrattande

Nu blev jag lite nyfiken! Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-08-26 09:45
#120

Hej på er!

Har haft fullt upp eller iallafall vet jag inte var tiden tar vägen denna helg! Loggar in, så är det dags med något annat och måste logga ut.

Så håller jag på och vet inte vad jag får gjort egentligen. Ja vissa dagar är det så bara.

Här har det regnat och fästingarna har tydligen fått sin bästa tid nu. Får gå igenom kissarna varje kväll och hittar ett par rackare varje gång. Dom slapp man i allafall i Norrland! 

Jaa du Cristine, du skulle filma grabben och så blev det något annatFörvånad! Det är ju precis det jag menar, man kan ju aldrig veta. Så förvånad är jag ju inte egentligen…FlörtSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-08-26 10:40
#121

Ja och på utsatt tid he he vilken otur att filmen blev ett disaster!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: