Annons:
Etikettframtiden
Läst 1202 ggr
[Hukanson]
2012-07-12 18:06

Kan Universum Skapa Sverige?

"Det är en gyllene tid som ni står inför och som är anledningen till att vi är här nu, men det har vi nämnt tidigare! Logistiken för det som förbereds är komplex, men det väsentliga i saker och ting är ganska enkel. De gamla, mörka tillvägagångssätten inom alla samhällen kommer plötsligt att försvinna och ersättas av något friskt och hälsosamt. Man hade hoppats att ha allt på plats för tio – femton år sedan, men förändrade förhållanden på planeten Jorden krävde en viss flexibilitet. Denna abrupta omvandling av er verklighet är ett viktigt förberedande steg som leder till den stora tilldragelsen, våra masslandningar. Det här kommer att föra er raka spåret till fullt medvetande. Det kommer att föra er till Inre Jorden och er metamorfos till fullt medvetna LjusVarelser." ~ Sirius/Sheldan Nidle

Citatet visar på ett centralt tema i undervisningen vi får genom kanaliseringen. Vi på Utomjordiskt har ett försprång i förståelsen av detta jämfört med folk i samhället. Det bör vi ta som vårt ansvar att vara seriösa och diskutera allvarligt vad det hela innebär för det svenska samhället och våra arbetskamrater.

Hur känner vi inför det här? Ljuset regerar kraftfullt just nu och avlägsnar de mörkermän/kvinnor som inte längre tjänar utvecklingen från  sina positioner och befattningar. Politiker och organisationsmänniskor står inför stora föändingar. Det skulle kunna betyda dig eller mig eller vår kompis.

Annons:
Cristine
2012-07-12 19:51
#1

Det finns de som inte tror på förändringar, som förnekar all man säger trots bevis, vad gör man med dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-07-12 23:27
#2

#1 De kommer nog med egna ögon att få se förändringar allteftersom! Oskyldig

Jag tar mej friheten att lägga in en Kanalisering från Sananda från i förrgår:

**Sananda, 10 juli, 2012

Den Nya Eran har börjat

Pamela kanaliserar Jeshua

Kära vänner,

Den Nya Eran har börjat. Jag är Jeshua. Jag är här med er i glädje, och jag säger er: vi är där, den Nya Eran har börjat! En ny värld breder ut sig inom er och runt omkring er. Det har börjat; en ny Jord uppstår. Och det gamla, verkligheten på den gamla Jorden, som ni kan se, faller isär och kollapsar. Ni kan se detta hända varje dag på nyheterna, i händelserna som inträffar på en global nivå, och även i mindre skala i människorna omkring er som befinner sig i kris. De sitter fast i personliga katastrofer, av ekonomiska skäl, av relationella skäl, eller av hälsoskäl, till synes på grund av omstän-digheter utanför dem själva. Alla dessa händelser fungerar som katalysatorer, som väckning, som tvingar er att gå mycket djupt inom er och börja titta efter vad som verkligen finns där.

Vad hittar ni där, och vad grundar sig faktiskt i er själv och hur solida är ni? Vilken säkerhet finns att hitta som bara tillhör er, och som är oberoende av vad som händer er från världen utanför er själva? Hittar ni en solid bas där inne, eller verkar ni falla ner i ett bottenlöst djup av osäkerhet, rädsla och förtvivlan? Det är vad en kris, en verklig kris, gör med någon. Ni berövas all säkerhet och allt sätts på spel i ert liv. Detta är vad utvecklingen av medvetandet gör med människor i denna tid, på såväl makronivå, inom världs-politik, ekonomi och kultur, och på mikronivå, hos individer och i er själva. För ni har alla upplevt detta i er själva, och vissa av er upplever
fortfarande hur allt skiftar i ert liv. Detta är en tid av intensiv förändring,
och däri är ankomsten av det nya redan synligt.

Jag hälsar er alla inifrån denna nyhet som jag sett födas i er. Det är den delen av er jag kontaktar här och inte den delen som fortfarande sitter fast i gamla rädslor och i tvivel och osäker-het, jag ger min energi till den nya delen. Jag fokuserar min uppmärksamhet, min observation där och så får jag det att blomstra. Känn min energi och min närvaro. Känn min blick på er, med fokus på den ljusaste och den mest optimis-tiska, hoppfulla, kraftfulla, vackraste delen av er och känn hur den lyser upp. Känn hur ni faktiskt redan vet allt, och känn att ni är där, eftersom ni är där! Ni står där och inom er jordiska varelse bär ni Ljuset av er själ.
Känn det i era hjärtan; ni har ert Stjärnljus förankrat här på Jorden. Er önskan efter inre frigörelse och medvet-enhet förvandlas nu till en Ny Början och låt det bära er genom livet, lita på livet.

Ni behöver inte göra det ensamma; vi är alla här tillsammans. Känn styrkan av vår sammanslagna energi: det är varken en kraft som går till handling eller en kraft som är ständigt upptagen.Det är mer som en fruktbar jord som stöder och ger er näring, tyst och enkelt. Det är känslan som alstras genom närvaron av likasinnade personer. Känn dessa lik-nande själar runt omkring er och även de ur den mer utvidgade släkten där ute; de finns säkert rikligt representerade i Nederländerna. Ni är inte längre en ensamvarg som motarbetar den etablerade ordningen eller som vänder er om eftersom ni inte hör hemma. Ni är inte längre den där ensamma mästaren.

Nu är en tid av förändring; den etable-rade ordningen är på väg bort. Det finns ingen av de gamla sanningarna längre; det finns en ängslig tomhet i hjärtat på människor. Det som alltid verkade så säkert, och som mentalt kunde tvingas fram eller manipuleras, glider nu som lös sand mellan era händer.
Denna tid kräver att ni djupare släpper taget om det gamla och bygger en genuint
ny grund under era fötter. Ni har redan varit på denna väg under en tid, vilket
är varför ni kan föregå med gott exempel för andra. Genom att göra så, återigen,
inte genom handling och i liv och rörelse av att vara upptagen, utan genom
glädjen att vara den ni är. Nu kan ni verkligen slappna av; vi är där! Den Nya
Jorden växer och blommar långsamt.

Den Nya Jordens energi har legat slum-rande, först i kanterna av denna verklighet och sedan i dess sprickor och
klyftor, och den kunde aldrig riktigt komma ut. Och så kände ni ofta som
Ljusarbetare, särskilt i tidigare liv, att ni måste gömma er i skrymslen och
vrår och att ni inte kunde komma ut, eller inte tilläts göra det. Nu kollapsar strukturerna och Ljuset släpps fritt att komma fram från dessa trånga hörn.

Ni kan dyka upp, ni är välkomna och nu är er energi mer än välkommen. Även om det kan kännas besvärligt för er och ni undrar om detta verkligen är möjligt, ber jag er att vara generösa med vad som segrat genom ert inre arbete: visdomen ni har samlat och tystnaden och medkäns-lan i ert hjärta. Låt det visa sig för andra och göm det inte längre, låt Ljuset flöda. Känn er hemma på denna Jord; det är er planet och även, er Hemmabygd. Trots det ser jag hur ni alla kämpar med tvivel och osäkerhet, är vi välkomna här, och kommer samhället att dra nytta av det budskap vi ger? Och svaret är: Ja!. Men ni behöver inte tänka i termer av sociala strukturer eller rörelser, håll det bara litet. I ert personliga liv finns det många sätt som ert Ljus kan flöda klarare.

Se nu på hur ni lever i er dagliga miljö och ser på hur er energi flödar där. Ta en viss situation och låt den komma upp spontant. Kanske har det något att göra med er familj, med en partner, eller något som gäller arbete. Tillåter ni andra att se er som ni verkligen är? Vågar ni visa ert sanna ansikte, eller er kunskap eller er vishet eller er storhet? Eller håller ni tillbaka av rädsla och gammal skam för alla de epoker och liv ni behövde gömma er i skuggorna? Det är nu dags för er att vänja er vid denna helomvändning.

Vissa av er skjuter fortfarande visionen av en Ny Jord framför er: att den fort-farande kommer och att det ligger i framtiden och inte nu, men någon dag. Men jag säger er: det är nu! Tiden är mogen och förändringen sker nu, mitt i kaos. Just nu uppstår öppningar i hjär-tat på människor. Ta er rättmätiga plats och tveka inte. Och hur gör ni det? Hur tar ni nu er plats i världen? Hur talar ni; hur agerar ni; hur lever ni utifrån er själ, från er djupaste kärna? Det karakteris-tiska för livet i den Nya Eran, den Nya Jorden, är att där alltid finns en förbindelse med er själ och att ni rör er längs med flödet av den strömmen. Följ ert hjärta, eftersom att däri ligger den viktigaste nyckeln. Och om ni finner att den gamla rädslan och tvivlet tar tag i er, omfamna dem med ert hjärta, men var fast: dessa tillhör inte längre mig; detta är en station jag redan har passerat; min väg leder nu genom Porten.

Var medveten om vad som ger er näring och vad som ger er energin från den Nya Jorden. Sök upp dessa platser, eller dessa situationer, eller dessa människor, som för er tillbaka till ert center och som hjälper er att inse vilka ni är och att vara fria från det gamla. Nu kan det hända, eftersom ni själva har rensat vägen. Jag vädjar till er: tro på er själva! Ofta gör ni fortfarande er själva för små i era tankar, ”nej, jag kan inte göra det här, eftersom jag ännu inte gjort det här eller det där, och jag måste släppa x eller y, speciellt alla mina rädslor och tvivel.” Och det är sant, på sätt och vis, men varför ger ni er uppmärksamhet till det mörka? Jag
ser på guldet i er: strålglansen av den nya tiden och jag uppmanar er att göra
detsamma, och att överraskas och förvånas över all den skönhet som finns i er och vill skina. Det handlar inte om ego eller falsk stolthet att se er själva i detta Ljus, det är Guds Ljus, slutligen; förutom det att Gud inte är någonting utanför er själva, utan en kraft som flödar genom er outtömlig, sprudlande och kreativ. Välkomna denna magnifika, enastående strålglans i er själva!

Och ni kan naturligtvis förstå orsakerna till att ert mänskliga själv då och då
överväldigas av rädsla och tvivel, av oroliga tankar, men ni låter dem inte
längre koka över. Känn er egen värdighet, känn att denna värdighet har rätt att finnas till och behandla den gamla, både i er själva och i andra, med medkänsla.
Men låt er inte distraheras av det gamla längre, ni är förbi det.

Så detta är mitt meddelande idag, enkelt uttryckt: ni är där, vi är där, den Nya
Eran har börjat! Låt den dansa genom alla era celler och låt den flöda utåt.
Svara inte längre med ett obalanserat givande, eller viljan att slåss, eller
skapa press på er själva. Var spontana: lika naturligt som solstrålar strålar ut
från Solen; lika naturligt som en blomma visar upp sin skönhet om våren. Låt det
vara ert Sanna Jag som flödar med vad ditt hjärta inspirerar till och låt er inte luras av ert sinne som väcker invändningar. Naturligtvis, var snälla mot intellektet, tvivlen, men skratta åt dem. Gå med den glada strömmen till den Nya Eran, eftersom den väntar på er alla. Genom er kommer upphöjningen av den nya Jorden.

Jeshua

Kanaliserat via Š Pamela Kribbe 2012

**Svensk översättning: Cecilia Sandberg - www.st-germain.se**

www.jeshua.net


[Hukanson]
2012-07-15 21:16
#3

**

Originaltext: www.paoweb.com

7 Caban, 10 Kumku, 8 Manik 

Dratzo! Vi kommer med mycket att berätta för er! För närvarande förbereder våra Medarbetare de händelser som vi beskrivit för er. Den mörka kabalen vacklar på grund av en del grövre anklagelser som håller på att nå massmedia i ett antal länder i Europa. Dessa rapporter om förseelser omfattar ett dagligt lurendrejeri och har att göra med fastställandet av räntesatserna för större delen av er värld. Och ändå är dessa avslöjanden bara början på det som komma skall. Er värld uppslukas av en flod med ständigt stigande skulder, vilka är resultatet av de där handlingarna. Man har bara tjänat sig själv, och på grund av detta och flera andra orsaker har de mörka nu nått slutet på sitt långvariga styre på er värld. De har länge undanhållit er ett brett utbud av avancerade teknologier och därtill hörande apparater. Våra Jordallierade har insisterat på att en av de första åtgärderna för de nya regeringarna är att föra ut dessa upptäckter i rampljuset. Dessa teknologier kan få era samhällen att ta ett kliv fram till en punkt där första kontakt blir mer begriplig. Förutom vår egen teknologi kan era nu undanhållna apparater avslöja för er hur ni bäst kan tjäna er planet och era medmänniskor.

Det här medvetandeskiftet är till sin natur knutet till ett gudomligt tjänande. Vi människor är fysiska Änglar vars primära syfte är att tjäna den stora mängden levande stjärnor och planeter som utgör vår galax, Vintergatan. Vi kommer från avlägsna världar för att klargöra scenen inför en första kontakt med er, vilken kommer att bli fullbordad så snart ni transformerat er tillbaka till era fullt medvetna Jag. Först då kan ni börja förstå varför ni föll ned i begränsat medvetande, och hur den visdom ni samlat där kan hjälpa er att skapa LjusKroppar åt invånarna inom Ancharas tidigare mörka kejsardömen. Detta är en vördnadsvärd uppgift som kräver er unika visdom och era oändliga reservoarer av Kärlek. Invånarna i Agartha inser att så snart ni återvänder till fullt medvetande finns det mycket ni kan lära dem, och de ser fram emot att gå samman med er och bilda en storslagen stjärnnation. Denna nya enhet ska säkerställa galaktisk fred och möjliggöra att halva galaxen förflyttas in i Ljuset. Detta blir en tid då vi fullbordar en gudomlig profetia!

Den tid vi nu är i leder fram till en rad händelser som kommer att förändra er värld för evigt. De som ska arrestera vissa individer inom ert samhälle förbereds på olika sätt och har nu nått sin formella avslutning. Statsöverhuvuden inom flera västerländska länder görs nu medvetna om att man inom kort förväntar sig deras avgång och vi är redo att använda vår teknologi för att försäkra oss om att dessa interneringar fortgår exakt som planerat. Syftet med de här interneringarna är att föra bort medlemmarna av den mörka kabalen från deras maktpositioner och på så sätt skapa möjlighet för korrupta banker och finansiella institutioner att reformeras. Detta kommer att åtföljas av en skuldavskrivning mellan världens länder. Den ständigt stigande skulden hos de flesta nationer är resultatet av ett massivt spenderande som beror på kabalens politiska och finansiella politik. Det som behövs är ett redskap för att rätta till detta och skuldavskrivningen åstadkommer det. Den klargör även scenen för det allomfattande överflöd som snabbt kommer att bli följden.

Detta överflöd är den främsta finansiella drivkraften. Det är nödvändigt att höja förväntningarna hos en värld, som alltför länge trott på ett fåtals överlägsenhet och på en olöslig fattigdom hos de många. Denna tro ska ersättas med en ny. Det finns inget behov av att vara fattig eller att acceptera brist och begränsning som en självklarhet. Snarare behöver ni inse att den rikedom och den frihet som ni förses med bara är en språngbräda till en ny levnadsnivå. På högre medvetandenivåer har man insikt om hur man skapar och använder pengar, och överflödet utgör inledningen till den här förmågan hos alla. Rikedom gör slut på fattigdom, men inte på fattigdomstänkandet. Därför försäkrar vi oss om att ert nya styrelsesätt präglar in behovet av att ni tänker om vad gäller er uppfattning om rikedom och överflöd, och det faktum att pengar bara är ett redskap i övergången mellan er nuvarande existens och den nya som står redo att manifesteras. Ni kommer att se att pengar som sådana snart försvinner, eftersom nya teknologier gör det möjligt för alla att uppnå grunderna för ett komfortabelt liv. Dessutom kommer ni att förflytta er från att vara jobb-inriktade till att vara passions-inriktade.

Välsignelser! Vi är era Uppstigna Mästare! Vi kommer till er med en lägesrapport. Det är nödvändigt att den mörka kabalen och dess myriader med hantlangare isoleras från er. Innan detta är uppnått är det nästan omöjligt att leverera ert överflöd utan ödesdigra konsekvenser. Det är därför vi har börjat genomföra en plan för att isolera dem, och så snart detta är gjort, sätta dem i förvar. Ni behöver definitivt en rent fysisk separation från dem som fortsätter att ha onda avsikter med er. Var och en vars namn visar sig på de mycket långa arresteringslistorna får sitt aurafält ”märkt” och detta förhindrar dem temporärt från att ytterligare allvarligt skada planeten och er. Emellertid behöver dessa mörka personer även fysiskt tas om hand av de faktiska auktoriteterna. Vi fullföljer nu de åtgärder som kan resultera i det som krävs. Vi ber er att bidra med era kärleksfulla energier till det vi gör, eftersom tiden för er befrielse är här!

Ja, vågor av välsignelse från Änglar och Himlens lokala Administrativa Rådsförsamlingar verkar för att framkalla er befrielse. Under eoner har det mörka gynnat en grupp mörka icke förkroppsligade energier som har tagit säte på Jorden och förorsakat allsköns ofog. Dessa energier är koncentrerade till särskilda platser runt ert klot och våra galaktiska vänner håller på att flytta bort det här negativa, vilket banar väg för att alla flyttar över till Ljuset. Vi förenar oss med er familj i Inre Jorden och bistår med hjälp att befria Gaia från denna smörja. Vi kan rapportera att vi nästan har avslutat det här jobbet. Kabalen inser att dess makt håller på att försvagas och att det är dags att omvandla den här underbara världen till den stråle av Ljus som den var när Lemurien grundades för ungefär 900 000 år sedan.

Var och en av oss känner till det nödvändiga i att i rätt gudomlig tid fullfölja befrielsen av mänskligheten på ytan. Vi har bett våra familjer från galaxen och Inre Jorden att göra vad de anser nödvändigt för att förlösa er från det mörkas slaveri. Personer inom de olika heliga sällskapen som finns utspridda över planeten gör även de med gudomligt förnuft allt de kan för att avsluta sina projekt i rätt gudomlig tid. Himlen och Ljuset är de som leder. Den gudomliga tid som ni för närvarande befinner er i håller på att kollapsa till en verklighet med en enda tid (single time-reality), och denna verklighet är helt och hållet av Ljuset. Det mörka förstår helt och fullt det som äger rum och kan bara försena detta under en kort period av kosmisk tid. Ni är nära den övergångspunkt, när denna mörkerkontrollerade värld på Jordens yta förvandlas till en värld av Ljus, Överflöd och Fullt Medvetande! Följaktligen vet det mörka om att deras tid med herravälde över er med rätta är över. 

Idag gick vi på nytt igenom de aktiviteter som för över er verklighet till Ljuset. Det är även dags för Disclosure (Avslöjandet) och Första Kontakt. Var redo inför en del enorma förändringar och för tillkännagivanden, vilka kommer att förändra er syn på livet på planeten Jorden till det bättre. Vi kommer snart att kunna tillåta oss ett högst underbart firande! Ni Kära, var medvetna om att Himlens outtömliga Förråd och eviga Överflöd verkligen är Era! Så Må Det Bli! Selamat Gajun! Selamat Ja! (Var Ett och Var i Glädje! på Sirius´ språk.)

Översättare: Inga och Cagga Levander 
**

Upp till toppen
Annons: