Annons:
Etiketterplanetergalaxersolsystem
Läst 2639 ggr
[JoanB]
7/10/12, 1:32 AM

Solstorm och främmande himlakropp

Kan detta ha något samband ?

Något händer med solen som verkar mysko.

Annons:
[JoanB]
7/10/12, 1:39 AM
#1

Kan det vara detta som orsakar detta extrera väder vi har?

Ainu-Ra
7/10/12, 1:39 PM
#2

Intresant….en skugga av ett moderskepp…mycket intresant minsann…Skrattande Nej detta är nog inte orsaken till väderförändringarna…Däremot kan moderskepp få människor att få huvudbärk, när de är nära eftersom energierna från dessa moderskepp är ganska stora och därför kan våra huvuden reagera lite på dem i form av en mild huvudvärk till svår huvudvär beroende på hur stor känslighet du har…

Ainu-Ra
7/10/12, 1:44 PM
#3

Moderskeppet har nog placerat sig där av en ända orsak att beskydda jorden mot farluga strålar nu när jorden är som mäst utsatt då hon snart skall röra på sig, då talar jag inte om jordens vanliga rörelser…och under den tiden finns inget magnätfält att beskydda oss från dessa strålar…Skeppet har placerat sig där för att hålla ögonen på solen och i samma veva beskydda oss om så skulle behövas från solens tentrum…

Ainu-Ra
7/10/12, 1:52 PM
#4

Fast är doch inte totalt säker…vet dock att 4 moderskepp skall vara här i denna dimension nu…Men om det är ett moderskepp är jag inte riktigt 100% säker på nu när jag tänker efter..tycker att triangeln är för liten för att vara det…hmmm…Får nog fråga Xzai-On om detta när han har tid…Just nu är han i Shimballha inner earth på möte med the big guy där tillsammans med sina kompanioner! Efter det mötet kommer jag att få träffa honom…då skall jag passa på att fråga honom som är astronom expert som sin far vad detta är för något…

[JoanB]
7/10/12, 11:32 PM
#5

Jag är fortfarande lite undrande om vad detta är, orsaken är att det är så jämnt i kanterna och en triangel. Kan det vara en maskering i själva filmen? Något som händer på solen som inte kan visas?

[kajmal-0]
7/11/12, 4:57 AM
#6

denna triangel har konkava linjer.  troligen ett svart fält som lagts in…och knappast ett moderskepp!

Annons:
[JoanB]
7/11/12, 11:28 AM
#7

# 6- Också min tanke. Frågan är varför!

Cristine
7/11/12, 2:09 PM
#8

Enligt en av mina konstiga ufodrömmar så är detta en plattaform som tar material till Kabeln som går över solen runt de närmaste planeterna runt solen,  så det  som man trodde var ett skepp som tankade energi till sig själv i denna video är en plataform (märk väl att det är en dröm) som tar ut material till den sista videon.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
7/11/12, 2:12 PM
#9

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[JoanB]
7/11/12, 5:12 PM
#10

# 8 - Det där ser ju ut som stora tentakler som suger sig fast på solen. Ser verkligen ruskigt ut! Förvånad

# 9 - Först när jag såg dessa spår så tänkte jag att det kunde vara rester av en himlakropp, typ stor komet. Men så dyker det upp väldigt många, som ett rutmönster.

Cristine
7/11/12, 5:52 PM
#11

Jo, man undrar vad de är till… dessa kablar binder samman flera planeter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Huygens
7/25/14, 8:10 PM
#12

Nu säger vetenskaparna att internet var nära att gå trasigt för två år sedan pga ett solutbrott. Närmare bestämt 2012-07-23 och allt som satt fast i ett väguttag hade man kunnat slänga.

"_Scientists say the eruption may have been the most violent ever recorded.

Analysts believe that a direct hit could cause widespread power blackouts, disabling everything that plugs into a wall socket._"

.

Inte ens toaletten var säker.

"Most people wouldn’t even be able to flush their toilet because urban water supplies largely rely on electric pumps, one report warned."

ja-ja, det är NASA som påstår det, så sanningshalten kan vara sådär.

I want to belive
7/25/14, 9:16 PM
#13

Mina katter är sjukt sega av detta väder… Ena har precis börjat återhämta sig från magsjuka.. Hon blir inte frisk snabbt nu alltså… Hoppas solen inte tar död på mina små…

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Marr
7/26/14, 7:10 AM
#14

Just nu ska solen vara väldigt lågaktiv. Knappt några eruptioner, undrar varför?

Var såg jag detta någonstans? Alldeles nyss i dagarna var det, ska leta efter det…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
7/26/14, 8:03 AM
#15

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
7/26/14, 8:13 AM
#16

Jamen Tack för katten😎 där var den ju!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
7/26/14, 9:36 AM
#17

Det var både märkligt och intressant!

Och igår läste jag det här och vad säger ni om det?

Magiska Systrar & Bröder - KaniSkolan

Månlogg 25 juli. I dag är det "dagen utanför tiden" the Day out of Time. Maya Månkalendern går från den 24 juli till den 26 juli varje år. Den 25 juli blir en dag utanför tiden. Den kallas även för den gröna dagen. Den 26 juli stiger solen tillsammans med Sirius. Det sägs att just den dagen så kommer ett intensivt ljus ner till vår planet som accelererar vår medvetenhet och visdom

Marr
7/26/14, 9:50 AM
#18

Hade varit intressant att läsa Gahella…men man måste tydligen logga in. Är inte med i facebook. Men intressant det du skriver då det är i dag då.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
7/26/14, 10:21 AM
#19

Det är från en FB-sida om heter så. Har inte hunnit läst så mycket där ännu men såg detta som jag tyckte lät intressant.

Upp till toppen
Annons: