Kosmiska energier/frekvenser

MITOKODRIE DNA.

2012-07-09 20:47 #0 av: [perversan]

Enligt Galactic Federation of Light. Så Har Allas Halva Delen av Det Gamla mtDNAt  Nu Bytts ut Till ett Perfekt Mitokondrie DNA som är Lika Helt och Fritt från Allergier som Det var på Atlantis Tid före Undergången.   Också Jesus Spottade man på När Han Predikade utan att Vara Skriftlärd.  Tack Vare Detta så Kan Vi Utvalda Aldrig Fira Sommaren eller Andra Nöjen Tillsammans med Er Andra.  JAG HAR LÄST NÄRMARE TUSEN SIDOR FRÅN OVANSTÅENDE. OSV.

Anmäl
2012-07-09 21:56 #1 av: [Aestus]

TS. Det är otroligt svårt att läsa ditt inlägg perversan när du skriver stor bokstav i början av vart och vartannat ord. Stor bokstav skrivs i det första ordet efter en punkt, samt i namn.

Som icke införstådd i det du skriver om så undrar jag vad du är utvald till och varför du inte kan fira sommaren eller andra nöjen tillsammans med oss andra?

Anmäl
2012-07-10 14:33 #2 av: Ainu-Ra

Det är något med mannens ögon jag INTE gillar! Vet inte varför men...han ger mig en aning dåliga vibbar.. blir rent av nervös och orolig när jag ser han ögon...

Ja, Illuminati, dark cabal den då kallade Eliten har alltid dödat de som de kallar för icke lärd..orsaken var inget annat än att de inte ville förlora makten utan att folk skulle tillbe dem, på så sätt var deras makt stor och de kände sig som gudar...och det tillfredställde en del av deras sadistiska behov...Värsta är dock att så gott som illuminati,dark cabal, eliten har varit präster alla gammla kulturer.. Dessa illuminati,dark cabal präster dödade kulturernas sanna präster för att få total kontroll och makt....PLUSS att dessa dark cabal, illuminati, eliten har mer eller mindre skrivit om biblarna under åren i deras tycke och smak...dock inte så att människorna lätt skulle lägga märke till det...detta gäller alla världens biblar, kristna, catilska bibeln,koranen,judiska bibeln mm...

Anmäl
2012-07-11 18:27 #3 av: Cristine

Jag gillar inte honom heller..han ser ner på oss.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-07-12 19:47 #4 av: [perversan]

VILKA IDIOTER NI ÄR. FATTAR NI INTE ATT DET ÄR EN KONCENTRERAD BLICK FÖR ATT JAG SKULLE KUNNA TA PORTRÄTTFOTO PÅ MIG SJÄLV. JESUS VALDE ALDRIG SJÄLV ATT BLI KOSMISK. OCH JAG ÄR INTE HAN. MEN EN KONCENTRERAD BLICK KAN SE ARGSINT UT OCH DET BEROR PÅ VILJAN ATT FÅ IGENOM SIN ÖNSKAN. INTE ATT VARA FARLIG. LÄR ER ATT SKILJA AGNARNA FRÅN VETET OCH MYCKET ANNAT  . EN 56 ÅRING SOM ÄR TOTALT ISOLERAD FRÅN ALLT SOCIALT UMGÄNGE TYCKER JAG INTE NI SKA RETA. FÖR ATT NI HADE ALDRIG KLARAT DET SJÄLV. NI VET INTE HUR MÅNGA GÅNGER JAG HAR KÄNT HUR KROPPEN GRÅTIT AV SIG SJÄLV EFTER MIN SEPARATION HELGPAPPA FÖRÄLDRALÖS SOM 40 OCH 41 ÅR. SPARKAD FRÅN GFK MARKNADSFORSKNING EFTER 10 TALS ÅR SOM RESANDE INTERVJUARE.     SKYLL ER SJÄLV.   WWW.bloggis.se/PELIKANUS

Anmäl
2012-07-12 19:57 #5 av: Cristine

Det där har du kunnat säga utan att förolämpa, och gör du om det är du inte längre medlem här!

Man kallar ingen för idiot på UJ så välj dina ord.

Anmäl
2012-07-13 00:36 #6 av: [kajmal-0]

# 0 det är bara en person med koncentrerad blick.  håller med #4

Anmäl
2012-07-13 01:00 #7 av: Cristine

Den bilden är mycket bättre!Glad

Anmäl
2012-07-13 01:32 #8 av: Marr

#4 Vad i helv... är det jag läser här? Vem är du Pervesan som tror dig ha rätt att kalla människor för idioter?  Det ska du sluta med om du vill fortsätta göra inlägg här! Gråt du ut i din ensamhet som stackars helgpappa. Vad vet du om andras sorg? Nää ingenting för då hade du hållt käften! Du ska inte attackera våra medlemmar här! Naturligtvis fattar vi att du inte är Jesus för du pratar som hans motsats!

Här är vi snälla och vill du pma om något du har problem med så gör det, men till mig då!!! Det är min  rekommendation, för är du otrevlig sätter jag dit dig ska du veta och jag är inte ett skit rädd för ditt skitsnack! Har haft att göra med sämre folk än du, ska du veta!  Skäms du nu eller? Blöja! skulle jag vilja säga till dig men det är billigt!!!! Fast jag sa det iallafall, säger du IDIOT till oss så....

Har du inte lust att be om ursäkt så gör inte det då, men räkna inte med någon respekt från mig, iallafall isåfall! Strängeligen från en medarbetare som gärna tar hand om elakingar.

Jesus kallar ingen för idiot och jag är inte heller inte Jesus naturligtvis, men jag kallar ingen för idiot även om ditt inlägg är idiotiskt och egoistiskt! Tvi vale Pereversen nu har du allt skämt ut dig! Om du inte klarar av att rätta till detta vill säga...

Här är vi snälla men attackerar man med elakheter så jag har mänga 100 år av erfarenhet i detta område när det gäller rättvisa ska du veta gubbe lille....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-13 01:43 #9 av: Cristine

Ord och inga visor!Tungan ute

Anmäl
2012-07-13 02:17 #10 av: [kajmal-0]

jag tycker man ska ta det med reson efter ett förfluget ord.   en ensam människa som söker kontakt med likasinnade

Anmäl
2012-07-13 02:31 #11 av: [perversan]

jag trodde att Ainu-Ra Menade att jag Var Orsaken till Cabbala och Det är inte snällt om Den Tror Så . Då Försökte jag Försvara mig. Men Blev Alldeles För Argsint.  Kanske Var Det inte Så Den Menade.  Ni kan ju läsa Den Kommentaren som jag fick från en Hotfull medlem. fast Det Är 3.e Gången som jag Blir Hotad i Kommentaren . Så Fårj jag Skulden.   Hej.

Anmäl
2012-07-13 08:06 #12 av: Ghosthunter

Det här skulle inte behövt inträffa om det inte hade kommit kommentarer om hans blick och hur han skriver och orsak till Cabbala. Alla ska han en chans och jag vet hur det är att leva i en sån misär som Perversan gör....för det gör jag till en viss del själv!

Men sen var det så klart fel av honom och kalla oss för idioter...etc..etc!

Nu har han slutat och vi går vidare med det vi ska göra tycker jag!Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-07-13 09:31 #13 av: Cristine

Bra då börjar vi på ny kula!

Anmäl
2012-07-13 09:43 #14 av: Marr

Jamen det var bra sagt Spöket! Det är utagerat. Skönt att du förklarade Perversan.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-13 17:35 #15 av: Ghosthunter

Tack, trodde ni skulle bli irriterade på migSkrattande

Jag försvarar inte Perversans uttalande i #4, för så får det inte gå till....det är ju peronliga påhopp kan man ju säga, men det var ju även kommentarerna om hans blick och sätt att skriva tycker jag!

Jaja....vi får lära av oss av misstagen och gå vidare!!Kyss

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-07-13 17:56 #16 av: Cristine

Ja då måste jag förklara att jag trodde fotot var av någon annan då det stod  JAG HAR LÄST NÄRMARE TUSEN SIDOR FRÅN OVANSTÅENDE. OSV.

Anmäl
2012-07-14 11:30 #17 av: Choklad

det jag reagerade på mest var inte det perversan kallade folk för, utan att h*n sa att Jesus inte va skriftlärd..visst var han väl det? Han gick ju ibland de (vad man nu kallar dem för.präster?) och lärde sig av dem sedan barnsben..det fick illafall jag lära mig i skolan.

Och Jesus for även till Egypten en period och lärde sig av deras "religion".

Obestämd

och detta med att ena halvan av allas dna skulle bli utbytt så att allergier skulle botas..det stämmer inte på mina vänner  iallafall, för de får allargier mr och mer.

U R us

Anmäl
2012-07-16 08:10 #18 av: [kajmal-0]

det han skriver i 0# om dna, påminner om drogismen jag har beskrivit

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.