Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1565 ggr
Marr
2012-07-07 10:50

Ufo i Sverige 2010

Här är det en hel familj skåningar som bevittnar något på himlen. Något sådant har jag aldrig sett i verkligheten.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=3Lt7KeSTr_Y&NR=1

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-07-07 14:32
#1

Enligt en dröm jag hade så är det ett reningsverk,.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-07 15:35
#2

Det låter bra! Glad Synd bara att det ska behövas…men så är det ju med allt som "släpps ut"Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-07 16:00
#3

Hahaha….ett reningsverk?Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-07-07 16:13
#4

Har du ett bättre förslag Spöket? Tror du familjen fejkat filmen? Jag vet då inte, det är mycket vi inte vet vettu' ju!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-07 19:07
#5

Haha..poletten trillade ner efteråt. Jag trodde Cristine skämtade först och menade ett reningsverk som man renar avloppsvatten iSkrattande

Inget illa menat, men Cristine talar ibland i gåtor eller på ett sätt som inte jag förstår och troligen är det mitt fel.

Det är samma sak med tråden "En bra sajt gick i graven"…vilken sajt? Också detta med den dolda gruppen…..

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-07-07 19:45
#6

Nej det var Gottlob som talade om att alla dessa ,farkoster vi kan se i videos som byter form och många gånger är genomskinliga är obemannade reningsverk som åker omkring och suger upp föroreningar, som till slut också når andra planeter…. det är bara en dröm men det lät logiskt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-07-07 20:22
#7

Jaha var det så du tänkte vännen!Flört Nu blir det off topic men eftersom du nämnde det här så; Sajten som gick i graven kan bara vara konspirationsteorier iFokus. Att framlägga skumma saker man undrar över är ju livsfarligt. Jag vill veta, sen gör jag vad jag vill med det! För vi människor kan ju inte tänka själva tror endel, när fakta eller åsikter ventileras!

Utan vi ska gå omkring i dimman och bara låta allting ske med oss och vår värld. Om någon tror på demoner etc så har väl den all rätt att göra det? Eller t.ex. om man inte gillar vaccinationshysterin och hittar fakta från forskare som avslöjat vad vacc egentligen innehåller.

 Det som är skrämmande är när alla ska acceptera allt som pådyvlas av det som t.ex. staten tvingar på oss. Då kan väl vi fotfolket också svara med det ena och det andra? Man har väl rätt att tro på vad man vill. Tycker folk ska lära sig ta ansvar för sitt eget liv så behöver man inte hålla på och stänga ner livsviktiga sajter.

Likadant gäller alla budskap som finns om det ena och det andra inom det universiella ju. Jag köper inte mycket men har ju rätten att placera det var jag vill i min lilla hjärna. Det jag med säkerhet vet det är vad jag har sett och jag har sett mycket, som jag inte ens har lust att dela med mig av.

Kramis Spöket!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-07 21:13
#8

Jag hänvisar bara till min signatur här under av Swedenborg…..Flört

Jag har sett, jag har hört, jag har känt.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-07-07 21:23
#9

Flört FlörtBlink blink på Er…Ni är stjärnor! Nu ska jag äta stuvade makaroner å körv!Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: