Anslagstavlan

Xzai-On Kumjat websida och blog

2012-07-04 17:24 #0 av: Ainu-Ra

Här kommer hemsidan Xzai-On Kumjat som också är en blogg! Där finner man mer information om min flamma, Galactic Federal Of Light, Min Journal... Jag lägger inte bara ut dagliga tankar där utan sanningen om olika Civilisationer, visioner, samt Xzai-Ons och hans kumpaner meddelanden när de väl har landat! De kan dock ingen svenska men jag kommer att tolka alla deras meddelanden på den svenska sidan.

Xzai-Ons Profil är uppdaterad. Kommer att skriva om Quetzalqoatl, Aztecerna samt Maya, Nazca och Toltecs

Så, vill man följa Oss, Xzai-On Kumjat och mig i stävan efter ett himmelrike på jorden samt en fredlig,harmonisk och kärlekfull förening med alla våra galaxiska bröder och systrar i vår galax så kan man märklägga vår hemdisa för att lättare kunna följa med så att man lättare hitta sidan...

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Anmäl
2012-07-04 19:28 #1 av: Ainu-Ra

Jag skriver upp den sanna historien om Quetzlaqoatl och civilisationerna i morgon! Är för trött för det idag...Känner mig ofattbart tung som en potatis säck...tror det är dags för en liten astral resa...

Anmäl
2012-07-06 16:53 #2 av: Ainu-Ra

Jag tror det börjar vara dags för folket att få reda på sanningen om Quetzalqoatl och Tezcatliopoca, samt om Aztecerna, Toltecs, Incas, Mayans och Nazca. Lite över 5000 år sedan lämnade Quetz-Al och hans bror Tezcat-Li Kajeru ,Alcyone i Pleiades för att åka till vår planet Jorden på ett viktigt uppdrag! Uppdraget var att hjälpa människorna bygga upp sina civilisationer på nytt efter den fruktansvärda katastrof som Dark Cabal och Illuminati den så kallade Eliten hade orsakat...Läs mer...

Anmäl
2012-07-06 19:53 #3 av: [Legacy]

Brukar kolla din sida varje dag...tycker den är bra, och har snygg design! Glad + bra fakta! Flört

Anmäl
2012-07-06 20:32 #4 av: Marr

Jag läser men har inte pratat. Skäms Den är jättebra! Instämmer till fullo med Legacy... FlörtGlad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-07-06 21:08 #5 av: Zynell

Jag brukar också kolla in din blogg regelbundet. Jag gillar den. Flört

Anmäl
2012-07-06 23:40 #6 av: Ainu-Ra

Tack så mycket,skriver lite andra saker angående Quetz-Al och Aztecerna i morgon...något som jag glömde bort att skriva...Glad

Anmäl
2012-07-07 18:42 #7 av: Nandini

Ainu-Ra!

Jag har läst om Quetz-Al ochhans bror Tezcat-Li på din hemsida. Det som alltid har stört mig när jag läst om de här civilisationerna förut är det där med blodsoffer. Det kändes så fel! Och nu har jag fått förklaring till det. Det var inte de utifrånkommande som hade den vanan, utan Illuminatiprästerna. Fruktansvärt!

Anmäl
2012-07-08 16:02 #8 av: Ainu-Ra

#7 Japp nu vet du äntligen sanningen om vad som hände! Det var dark cabal, illuminati som började med blodoffringar som sedan gick överstyr totalt...Så många civilisationer som har gått under pga dessa förbaskade maktdårar...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.