Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2376 ggr
Marr
2012-07-02 09:53

En hel armada av Ufos?

Tänk om man fick se något sånt här i Sverige! Detta är från New York 2012.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=KsFJ-CD1sPw&NR=1

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
2012-07-02 10:19
#1

Jösses amaliaFörvånad Det ser ut som om dom bildar mönster som ett budskap till ossGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-07-02 10:36
#2

Ja det är budskap..och jag vaknade efter att ha drömmt o siffror och konstiga tecken i blå neon.

1 timme fick jag sova.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-07-02 10:36
#3

En sak som jag har funderat på mycket är att inte såna här otroliga UFO-observationer….ja, alls spektakulera UFO-observationer överhuvudtaget, inte kommer ut mera i media?

Detta som är i ovanstående klipp borde ju vara en världssensation. Nån annan måste ju ha observerat det och militären har ju absolut sett det.

Är det månntro de fruktade Illuminati som ligger bakom det eller är det fortfarande för tabu…för oseriöst att rapportera om?

Många säger ju att dom tror på nån form av liv där ute….att det vore konstigt om vi är den enda planeten med liv, då borde det ju inte vara så kontigt med UFOn (skepp) Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-07-02 10:50
#4

Det är illuminati som stoppar upp, de kontrollerar tv radio google och FB och tidningarna bland andra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-07-02 10:55
#5

Ja jag fattar då det inte, men det händer ju massor över hela världen. Något dom inte kan hindra oss ifrån är att se själva. Om vi inte nu skulle bli blinda allihop då. Men det är försent för det nu ha ha….Glad

Cristine! Du memorerar dina siffror och drömmar koder etc på något sätt va? Detta är är ju något helt fantastiskt! Känner och tror du och Nandine kommer få ut något väldigt bra av det här…(kanske vi med på ett hörn?) Är så glad för Er!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-02 11:06
#6

Att Illuminati stoppar stora mediaföretag kan jag förstå……men har dom verkligen kontroll över pyttesmå lokala mediaföretag?Cool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2012-07-02 12:35
#7

Dom sprider sina trådar från sitt nät och är säkert överallt, Fast jag tänker inte gå på deras skitsnack och lögner mer, för mina ögon har öppnats på den fronten. Den skit dom nu gett/ger ut, kommer dom snart få äta upp. Är glad jag inte är i deras "skor", huvvaligen!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-07-02 13:14
#8

Nej inga småföretag men de tänker dominera hela världen med googles hjälp genom mind control, microchips och sateliter och göra oss mer eller mindre till robotar som danser efter deras pipor. Imorse när jag satt och letade efter en video jag sett om dem som tog upp detta tema så poppade en ny video upp och det var två jornalister som som satt och pratade om hemska saker de grävt fram. När jag gick in för att ta ner den var där en svart ruta, jag tittader runt på youtube en stund och gick sedan tillbaka då var den borttagen alldeles, de sade iaf  att de inte höll till inågot vanligt kontor utan i en gammal uttjänt krater på Nya Zeelan och FB var också med, det är därför båda gjort så många  ändringar på sista tiden

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-07-02 16:19
#9

Frågan är varför Illuminati har intresse av att censurera UFO-rapporter…..vad tjänar dom på det??Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Legacy]
2012-07-02 17:20
#10

Nä så fint! Skrattande ser verkligen ut som ett mönster av något slag!

Ja, det är mycket media håller tyst om tyvärr… Skrikandes

Marr
2012-07-02 18:05
#11

Spöket! Jag vet inget men jag tänker lite bara… Det kanske är så att det finns ett gäng därute som inte gillar vad eliten gör med oss och jorden? Tänk om den stora massan här på jorden upptäcker detta? Då kan dom ju inte manipulera oss som dom gjort hitintills.

Sen tänker jag att eliten är ju inte helt ofarlig med sina vapen och kan ju skjuta ner våra eventuella försvarare. Då är det ju bättre om fotfolket får se med egna ögon och skatta sig uppfattningar med diverse undersökningar.

När sen tiden är inne och folk lyckats vakna ur illusionen, kanske det är dags för den slutliga finalen, då antar jag eliten för ångra sig och be om förlåtelse. Eller också får dom krypa ner i sina bunkrar…. Jaa jag spånar nu men vad vet lilla ja´…Obestämd Allt är så intressant nu, tycker det händer massor! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-02 19:05
#12

Ja, dom gillar kanske inte att vi får andlig kontakt med utomjordingarna som stör elitens kontroll över oss. Dom vill inte att vi ska inse vad livet egentligen ska handla om och vill fortsätta att få oss att leva efter deras kapitalistiska tankesätt.Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-07-02 20:06
#13

Ja just så tänker jag och att det är konstigt att dom kunnat hålla på så länge utan att vi orkat reagera. Själv så har jag varit arg hela mitt liv på dessa perversa orättvisor. Den ilskan blir man trött å lessen av.

Nu har jag fått ett annat lugn när jag förstår hur det ligger till. Det kommer ordna sig! Att ta sig tid till lite lugn och reflektion är bra. Framför allt att meditera och tänka sig en ljus framtid där alla är lika mycket värda, ger näring och kraft till den ljusa sidan! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-07-02 21:57
#14

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-02 22:07
#15

Det var ett bra klipp tycker jag….liksom pulserande ljusorber och dessutom lyckas han/hon med att inte skaka för mycketGlad

Jag såg nåt märkligt i förra veckan som skulle kunna vara ett skepp….det var mitt på ljusa dagen, en daylight disc, det flög väldigt högt, men ändrade hela tiden i fart..emellanåt flög den fort och emellanåt så nästan stannade den….såg väldigt mysko ut….synd att den inte var närmare, knappt synbar pga det långa avståndet.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-07-03 10:26
#16

Spöket! Tror inte alls det är omöjligt att du såg, för ser också aktivitet flera gånger i veckan nu. Det är ju bara ca 12 mil mellan oss och det jag ser är söder om mitt hem. Fast som sagt dom är så högt upp för det mesta så att ta fram dåliga kameran är ingen ide…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-07-03 10:30
#17

Det var över Falkenberg som jag såg det….men söderut stämmer ju iafTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[JoanB]
2012-07-03 16:42
#18

Första videon: Det ser verkligen märkligt ut med denna formation, men samtidigt ser det ut som en bild…….

Andra videon: Mycket häftigt! Man ser att de "sticker" iväg.

bonjonny
2012-07-04 02:00
#19

Underbart att se många av er som förstått vidden av detta spektakel som fortgår, men vad som är på väg mot sitt slut.

Men min undran är, om jag förstått rätt av era "nicknames",Ni verkar vara stor majoritet kvinnor. Är kvinnor mer mottagliga än män, eller pratar kvinnor mer öppet om detta?

Mvh /Bonjonny

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

[skogsstigen2]
2012-07-04 09:45
#20

Varför står man med kameran i skyn. De om de finns kommer ändå onte att ge något som de inte vill ge.Skäms

Annons:
Marr
2012-07-04 17:41
#21

Det är nog en hel del kvinnor här, men jag vet att det finns endel män med. Vet inte hur det är med mottagligheten om det skulle vara ngn slags könsfördelning på det, för egen del så tror jag nog inte det. Det man ser det ser man! Fast vi fruntimmer är bra på att prata , i allafall jag…hi hi hi!Skrattande

Sen kanske vi kvinnor har någon slags extra sensorisk förmåga, det kan jag tänka. Vi har ju inte utrustats med lika stark kropp, fick ju en livmoder istället om det kan ha med saken att göra? Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Choklad
2012-07-04 18:33
#22

den första tror jag är fåglar för de flyger sådär om jag jämför med vad jag har sett på olika naturfilmer.

Den andra filmen var bra tycker jag, ser ut som solkatter, som att något reflekterar solen däruppe..sedan kan man ju fundera över vad det kan vara…det som jag reflekterar över är de där som sticker iväg före de andra..

känns som att de pratade med oss med sina signaler..

å andra sidan blir jag alltid misstänksam mot you-tube filmer för man kan fuska hur enkelt som helst

men tänk vad kul om denna sista är äktaGlad

U R us

Upp till toppen
Annons: