Frågor inom ämnet söker svar

Otroligt enorma tunnlar med båtar..

2012-06-30 09:55 #0 av: Cristine

tåg och lastbilar fulla med utsäde..se själva,bara för eliten naturligtvis text på engelska.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-30 10:24 #1 av: Gahella

Ja detta har varit aktuellt i flera år nu, här kan ni läsa mer om det

Norge och 2012

5. Januari förra året, låt Project Camelot ett brev skrivet av en norsk politiker. De avslöjar inte hans identitet - och om hans anklagelser är korrekta, rekommenderar jag att ingen annan gör stora ansträngningar för att avslöja det heller. Både Project Camelot och Nyhetsspeilet vet hans identitet, och han är som han låtsas.

Politikern börjar brevet att säga att svåra saker kommer att hända under åren 2008-2012. Han berättar om hemliga underjordiska baser och bunkrar i Norge, med 2 miljoner av norska befolkningen. När han frågade när plantorna ska göras, har han fått "år 2011" för att svara. Med hjälp av Förenta staterna och EU har Norge också inrättat ett lager av utsäde av alla världens fabriker i Svalbard. De frösamlingar var i nyheterna flera gånger under det senaste året.

Anledningen till dessa omfattande förberedelser för att vara att regeringen vet (eller tror) som Planet X kommer, och att dess ankomst kommer att vara förödande för samhället, säger den norska politiker i brevet till Project Camelot.

Han säger att alla regeringar är medvetna om detta och förbereder för det. Innehar 2 miljoner människor innebär att det planerade att spara mindre än hälften av befolkningen, nu mer än 4800 tusen de kommer att sparas, makteliten och de som ses som nödvändiga för att bygga samhället . De har redan tilldelats militär karaktär.

http://www.nyapolitiken.biz/ar_2012/norske-myndigheter2012.html

Anmäl
2012-06-30 11:09 #2 av: Marr

För lite mer än ett år sedan nu så såg jag på samiska nyheterna att renar och rävar dog plågsamt i rabies på Svalbard! Hur i jösse namn kan man få rabies där? Ger mig 17 på att det har med detta att göra, för dom har ju sina "bunkrar" där med!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-30 11:24 #3 av: Cristine

#1 Jo jag har läst om det för ett år sedan tror jag, nu är det så att det här är deras sanning och vi har våran och varför inte fantisera lite och tänka att ödlorna som de samarbetar med har lurat dem att bygga dessa tunnlar för att sedan stänga in dem(De är ju iaf jordes hela makt och tunnlarna ligger under havsytan)och ta över jordytan. Kanske planet X är bara en komet som går att stoppa eller styra undan,kanske därför de som kallar sig våra bröder och systrar drar enorma rör i rymden.

Ska ses i helskärm

#2 Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-30 14:02 #4 av: Marr

Oj vilken härlig resa man fick! Helt logiskt faktiskt... hmmm..jaa, tänker på en gång jag nämt tidigare när jag gick ner till sjön en sommarnatt; Ser högt där uppe en väg rent ut sagt! Den gick från söder till norr och för att jag kan kalla den för väg...det är bara för att där var fullt med farkoster/prickar.

Dom kom från söder och likadant från norr. Massor var det! Sa högt för mig själv och katterna "-Det här är ju värre än trafiken jorden!" En slags stargateway kanske??

Har aldrig sett det fenomenet mer sen...Fast verkar konstigt om man skulle kunna se så långt upp i universum ju? detta måste ju befinna sig längre ner liksom? Ja inte vet jag. Det enda jag vet är att jag såg vad jag såg iallafall...Flört

Anmäl
2012-06-30 14:08 #5 av: Marr

Jo här kommer en om "sädbunkern" ska kolla om jag inte hittar den om rabies också....

http://www.youtube.com/watch?v=lXW_vzQppGI 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.