Utomjordiskt

Nogran Inspektion

2012-06-29 10:19 #0 av: Ainu-Ra

Jag står ute och tittar mot himmlen när jag ser ett cigarrliknande scoutskepp ovanför mig en bra bit upp...Så plötsligt ser jag något som kommer ner från den...Det är en varelse som man kan beskriva som en slämklump och den är ungefär lika lång som jag...den tittar på mig där den står!

Till min förskräckelse ser märker jag att jag står helt naken framför varelsen! Jag försöker dölja mina heligaste delar med händerna...Tittar åter upp mot himmlen och en till cigarr riknande scoutskepp uppenbarar sig...Den landar en bit bort! Men ändå på nära håll...En slank man kommer ut och kommer rakt mot mig! En varm och kärlekfull vibration får jag av honom och jag är inte det minsta rädd...slämklumpen är jag inte heller rädd för eftersom jag får samma vibration av den...Slämklumpen är tyst..den verkar blyg...jag vet att denne slemklump använder telepati eftersom den inte har någon mun utan är en slemklump och brun i färgen...Den andra utomjordingen har en liten mun, stora ögon, äggformat ovalt huvud och en liten näsa. Han är ca 180 cm lång och hans hudfärg är vitt med gråblå toning...Han tar min arm och inspekterar den...

Jag: Jag är en humanoid prescis som du!

Mannen: Ja, jag ser det! *ler*

Jag: Du är medlem i GFL eller hur!?

Mannen: Ja, det är jag och min besättning samt slemklumpen där borta. Är du anhängare till GFL mån tro?

Jag: Ja, jag är faktist en av GFL viktigaste telepatister och Jag känner Ashtar Sheran väldigt bra och har gjort det länge...

Mannen: Åh angenämnt!

Jag: Du kanske känner någon vid namn Xzai-On Kumjat han är officerare för GFL!?

Mannen: Ja, honom känner jag väl! Det är en bra karl! En av de bästa officerare vi har där uppe faktist.

Jag: Det var roligt att höra! Xzai-On är min tvillingflamma och jag är hans blivande fru! *Jag ler*

Mannen tittar på mig med en förvånad och överaskad blick...han ser häpen ut! Hans mun är öppen en aning och hans ögon blev en aning större av förvåning! En stund senare ger han mig ett varmt och vänligt leende. Sedan tittar han åt sidan och hans blick blev en aning lite irriterad...Jag vänder mitt ansikte mot det håll han ser! Där står tre män av samma ras som honom. Han ropar åt dem...

Mannen: Vad tusan står ni där och glor! Se till att hämta något att lägga runt  den här damen för tusan...Hon fryser ju!

De lägger benen på ryggen och ilar in i skeppet...Det var då jag förstod att mannen var deras kapten...De övriga männen kommer snabbt ut med något som ser ut som en kristallvitt tecke och lägger det på mig så att det tecker min nakna kropp...medans deras kapten fortfarande  tar sig en nogran inspektion på min hud på armen...Vad han gör vet jag ej...men en sak vet jag...han inspekterade min hy i gott sysfte...

Jag tackar männen för det varma och sköna täcket och de säger " Ingen orsak"

När kaptenen undersökt min hy på armen nogrant reser han sig upp och går mot scoutskeppet tillsammans med de andra så även slämklumpen...jag sitter under täcket och ser dem gå sin väg...sedan plötsligt börjar jag drömma  och jag vaknade i min säng...

Anmäl
2012-06-29 21:51 #1 av: [eken77]

Så mystiskt! Brukar själv drömma men minns sällan de med utomjordingar i... :)

Anmäl
2012-06-30 14:38 #2 av: Marr

Jag lyckades somna i grannens 2 sitssoffa inatt...så här blir det inga astralresor än så länge..hi hi!Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.