Övrigt

Anti-NWO Anunnaki Inaktivera Elite kärnvapen

2012-06-26 21:04 #0 av: Cristine

Vid 20.31Kommer ni att få se en video som jag tror ni inte sett förut där man ser hurf lätt ovnin förgör missilen.Den som är före har ni säkrt sett.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-26 22:25 #1 av: Amon

Ja - det var häftigt Christine - att se det så tydligt på video! Förvånad

Man känner sej verkligen beskyddad! Glad

Det blir inget mera krig på vår jord - hur gärna krigshetsarna än försöker få till det! Cool

Anmäl
2012-06-26 23:24 #2 av: Cristine

Nej det blir det inte, dollaren är nu inte värd ett ruttet lingon och illuminati har presenterat den nya världsvalutan hi hi, i 5 delstater har Annunnaki tillintetgjort alla förstörelsevapen och förstört en massa underjordiska bunkrar.Det blir svårt för dem att kriga un dessa två.

Anmäl
2012-06-27 00:37 #3 av: Marr

Jamen vad häftigt alltså, att få se detta på film! Har väntat på att få se sådana bilder. Ska se hela filmen imorgon! Hurra!Skrattande

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-27 20:14 #4 av: Marr

Jäklarrr vilken bra film du hittat Cristine! Har bara sett halva men vill inte missa en sekund av denna! Hoppar runt och hurrar av glädje. Önskar alla tittar trots att den är lång. Det är ju bara att ta i etapper ju! GladSkrattandeGlad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-27 20:36 #5 av: Cristine

Javisst det gjorde jag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.