Övrigt

Själarna av våra underbara små barn...

2012-06-24 14:03 #0 av: Ainu-Ra

Jag måste få berätta något som hände mig igår natt! Klockan halv två på
natten och jag hade lagt mig att sova. När jag slöt ögonen såg jag en vision
ganska omgående...Jag såg en mycket bekant liten flicka..Det var Hope...hon satt
med böjda knän och lekte med något...kunde inte se vad...Hon reser sig och
svänger på huvudet...hennes underbart söta ansikte, henne underbara svartbruna
runda stora ögon...hennes blonda lite vågiga lockiga hår lekte lite med
vinden...hennes söta fylliga läppar...hon är så söt som en liten ängla
docka...Hon tittar på mig och ler så plötslig börjar hon fnittra...Jag blir helt
varm innombords...Jag öppnar ögonen och vänder mig i sängen...Just när jag skall
börja blunda så hör jag ett barn som säger" Mamma.....mamma,mamma,mamma" Jag
vänder mig om för att inta en annan position men nu hör jag 4-5 barn säga
"Mamma, mamma, mamma!" Jag vänder igen om i sängen och försöker ignorera dem och
tänker att det säkert är dagen lek med mina brorsbarn som spökar...Men åter
igen..."Mamma, mamma, mamma!"

Jag ber Michael om hjälp! " Michael vad tusan är detta!?" Michael säger "
Det är era barns själar!" Då börjar jag undra om det är några av själarna av de
barn som jag alldrig fick då jag bara fick missfall stup i kvarten... Plötsligt
hör jag en väl bekant röst, det var Xzantos han frågar " Mamma, var är pappa!?"
Jag vet att jag har exet vid andra sidan av sidan av sängen och förstod omgående
vem de menade..jag svarase " Pappa är inte här just nu!" De fortsatte att fråga
var pappa var...Jag kände mig hjälplös....Jag svarade med en varm kärleksfull
röst att pappa inte var här just nu och att mamma var trött och ville sova. Jag
föreslog att de skulle gå och leka..Sedan var det tyst och jag somnade...Vad jag
kunde höra var röster av 2 pojkar och 2-3 fickor. Troligast 4 barn...

Jag blev rätt så förbryllad så jag skrev och frågade Peter! Han förklarade att
dessa själar faktist är Elans och MIna barn som väntar på att bli födda.Han berättade också att 5 Dimensionella föräldrar vet av sina barn själar långt
före de blir födda och de har kontakt med dem. På detta sätt så stärker de
banden till deras barn så att de redan är starka när de föds...därmed blir ju
banden ännu starkare till sina barn än vad den är hos en 3 Dimensionell familj som lär sig känna sitt barn när den fötts...

Jag har pratat med mina små barn idag också!

Xzantos: Var skall vi bo mamma!? Jag: I Australien Hope: WIIIIIII!!!! Jag: *Fnissar* Son nr 2: Var då någonstans!? Jag: På landet på en farm! Vi kommer att ha djur
också...hästar, en katt och några få hönor... Hope: WIIIII! Jag vill ha en vit ponny mamma. Jag: Vi får se vad mamma och pappa hittar på! Kanske du
får en ägen vit ponny! Övriga barnen: Hästar...wohoo!!!! Son nr2: Jag vill ha en hund mamma! Jag: Vi får se...går det inte lika bra med en katt
då! Son nr 2: Katter är ok men hundar är roligare... Jag: Vi får se...jag lovar inget men vi får se vad som
händer...kanske du får en liten valp... Xzantos: Var är pappa mamma!? Jag: Han är uppe på flottan! Xzantos: Får jag och brorsan gå dit och hälsa på
pappa! Jag: Det får ni väl. Men jag vill inte att ni går ensam
dit! Fråga ärkeängeln Michael om han kan komma med er dit. Jag vill INTE att ni går ensamma dit... Xzantos: Ok! Flickorna: Får vi gå ut och leka mamma! Jag: Naturligtvis gå ut och lek ni! Sedan hörde jag inte något mer från mina små söta barn...Xzantos och hans
bror gick till Pappa i sälskap med Michael så inget hemskt skulle hända dem
medans flickorna troligtvis gick ut för att leka...
Det käns UNDERBART att ha sina ungar nära en fast de ännu inte är
födda...Jag känner mig så lycklig och glad över att mina underbara små ungar är
mig nära fast de ännu inte är födda...att ha deras själar nära en och känna av
deras närvaro är en skön känsla...
Anmäl
2012-06-24 19:34 #1 av: Nandini

Men Ainu-Ra, så här skriver du: Jag blev rätt så förbryllad så jag skrev och frågade Peter! Han förklarade att dessa själar faktist är Elans och MIna barn som väntar på att bli födda.

Och då blev jag förbryllad! Vem är Elan??

Anmäl
2012-06-29 09:40 #2 av: Ainu-Ra

#1 Jag kallar Xzai-On för Elan ibland...*Fnissar*Flört

Anmäl
2012-06-29 10:24 #3 av: Nandini

Aha!!  Skrattande

Anmäl
2012-06-29 22:05 #4 av: [eken77]

Hehe, en parentes. Vi hade en på vår väg som hette; Elon. Tyvärr tror jag att han gick bort eller flyttade till ett älderboende .

Anmäl
2012-06-30 01:32 #5 av: [kajmal-0]

intressant påminner mej om då jag hade besök för en månad sedan.de talade bakom en osynlig väg , det skall finnas en dimmesionsport oss mej.........de hjälpte mej med flera saker som jag inte berättat

Anmäl
2012-07-07 18:24 #6 av: stass

Fast nu måste jag inflika att våra tredimensionella verkliga barn i den verkliga världen och det band vi har till dom absolut inte ska förminskas!!!

Jag beklagar missfallen.

Anmäl
2012-07-08 16:19 #7 av: Ainu-Ra

#6 Kärleken för sina barn vare sig i en 3dimensionell värld eller 5 dimensionell värld är lika äkta. Vad jag menar är att föräldrarna känner sina barn utan och innan redan när de föds...Medan för en 3 dimensionell börjar lära känna sitt barn..Men kärleken till barnet är lika äkta och stark som hos 5 dimensionella föräldrar....

Missfall har jag fått detta liv och några gånger när jag var Tutankhamond fru! Våra barn som väntar på att bli reincarnerade är Xzai-Ons och mina barn som vi hade tillsammans som blev brutalt mördade av Dark Cabal,Illuminati då de ville åt Xzai-On

1688, när jag var gift med den legendariske Sioux krigaren Blue Elk så blev vår underbara lilla flicka Sonseerai nerskuten i kallt blod...

Våra tvillingsönder blev offer för kabalen och illuminatis blodoffringar på Aztecernas tid...Vår 8 åriga dotter blev ochkså dödad av kabalen,illuminati när de ville åt min make som då hade namnet Little Bear..

Nu väntar mina underbara barn på att bli reincarnerade så att vi än gång för alla blir återförenade...

Anmäl
2012-07-08 22:12 #8 av: [Grannen*]

#7 Vilken konstig grej med barn i tre dimensioner och fem. Har tappat någon vilja att ha barn så denna fråga får mig lite yr. Men Kärleken är väl lika stor........ FörvånadFlört

Anmäl
2012-07-09 10:15 #9 av: Ainu-Ra

#7 Ja kärleken till barnen är lika stor vare sig det är fråga om 3 Dimensionella föräldrar eller 5 Dimensionella föräldrar. Skillnaden är bara den, att en 5 Dimensionell förälder känner sina barn utan och innan redan när de föds, då de långt före barnens födsel har telepatisk kontakt med dem så gott som daglinen från astral sidan...Glad

Anmäl
2012-07-09 10:24 #10 av: Ainu-Ra

En sak vill jag påpeka, som jag har gjort så många gånger förut! 5 Dimensionella humanoider och människor är av kött och blod...De är precis som oss människor här på jorden i kött och blod...MEN betydligt mer spirituellt avanserade än vi, samt har en betydligt mer avancerade teknik än vad vi har här samt att de endast använder sig av fri energi än vad vi gör här...där olja,bensin, giftiga gaser är vardagsmat...pluss att de använder sig av hoverbilar,hoverbussar och rymfarkoster som olika modeller av flygande tefat mm...

Anmäl
2012-07-10 00:16 #11 av: Amon

Så underbart Ainu-Ra - att era älskade barn kommer tillbaka till er igen! Kyss

Jag är ju betydligt äldre än dej - men även mina älskade barn har kommit tillbaka till mej och min man som även då var deras pappa - för två liv och 150 år sedan. Då fick vi sju barn - av dem är tre nu våra egna - en är vår dotters kille, en är vårt barnbarn - och två är vår dotters bästa kompisar. Bekräftelse på detta har kommit till mej på flera olika sätt under åren.

Flera av dem har också samma - eller ett liknande namn som då. Tänk att det hade jag ingen aning om då de var nyfödda och fick sina namn! Men någonstans så visste vi väl vad de hette - eller så meddelade de detta till oss telepatiskt.. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.