Framtiden -2012 och efter

syn från framtiden ?

2012-06-23 10:55 #0 av: [kajmal-0]

en syn från framtiden ?     När jag var barn, en 7-8 år, stod jag utanför huset och såg 3 små trekantiga plan flyga efter vägen bredvid vårt hus. de var ungefär 15 cm långa När jag sedan gjorde militärtjänst, var jag mekaniker och skötte om Draken-planen. j35 draken  de j 35 draken ser exact ut som de små planen jag såg som ung pojke

Anmäl
2012-06-23 11:02 #1 av: [kajmal-0]

undrar om kamjal som är från framtiden. fanns i mitt liv redan då?

Anmäl
2012-06-23 11:25 #2 av: [kajmal-0]

senare när jag var i 10 -års åldern. läste jag mycket since fiction..george adamskis böcker med flera.......jag hade fått tag i en fantastisk bok......som handlade om en alien kvinna som kunde förvandla sej till ett fruktansvärt odjur........jag minns jag stod i hallen i vårt hus , och tänkte på detta......då känner jag som från ovan hur en gulakti inre glöd fäller över mej, och jag blir obeskrivligt lycklig.....den känslan glömmer jag aldrig..kommer ihåg än i dag hur glad jag blev...........................en annan gång så satt jag och tittade på 60- tals serien   på tv   "mannen från mars"    helt plötsligt när jag ser så förlorar jag medvetandet ett tag. sen när jag vaknar till så sitter jag och tittar på tv.en och allt är som vanligt....................när kamjal var oss mej första gångerna i min förra bostad....gick jag igenom mitt liv med henne........jag såg bland annat bilder på tv.en.  även om den var avstängd.........såg mej själv stå nere i källaren i huset.    underliga tv - nyheter     en uppskutning av en rymdfärja, med bilder innefrån cocpiten. där jag kunde se hur astrounaterna skakade i sättena.......även bilder från serien    mannen från mars    dök upp.......jag hörde en röst då under den tiden. men förstod inte detta då.  hon sa  "spelar du in"  jag trodde rösten pratade med nån annan.....och av nån anledning. som jag inte förstår. så kom jag mig aldrig för att sätta i gång videon

Anmäl
2012-06-23 12:29 #3 av: Nandini

Kamjal verkar utan tvivel funnits i ditt liv ända sedan du var liten. Jag skulle gissa att ni har funnits för varandra under oändlig tid.

Anmäl
2012-06-23 13:02 #4 av: [kajmal-0]

såg två syner av henne på 80-talet när jag bodde i stockholm.....det är genom henne jag fått förmånen att träffa på så många olika varelser.

Anmäl
2012-06-23 18:27 #5 av: Cristine

Det låter som Nandini säger.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-24 18:05 #6 av: Ainu-Ra

Jag håller med Nandini och Cristine...Jag har också sett saker som kommer att ske i framtiden, både när jag var liten och nu...jag ser dom dock i form av visioner påde i vaket tillstånd och när jag sover....

Anmäl