Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 2210 ggr
Zynell
2012-06-22 12:06

Jag blir så glad!

Häromdagen drömde jag om min flamma igen. Jag är omringad av en tät dimma. (Av någon anledning står jag ofta i en dimma när jag drömmer om min flamma.) Han står framför mig och håller i mina händer. Vi bara tittar på varandra. Hans blick är allvarlig men kärleksfull. Jag verkligen älskar när han tittar på mig på det där sättet. För några veckor sedan berättade jag det för honom, och sedan dess dyker han upp med den blicken i stort sätt varenda dröm. *skratt*

Vi bara fortsätter att titta på varandra … länge och han släpper aldrig taget om mina händer. Sedan säger han: "You are so beautiful!" Sedan vaknar jag. Sådana drömmar gör verkligen hela min dag! :D

Annons:
Cristine
2012-06-22 14:32
#1

Ljuva drömmar Zynell!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-23 11:14
#2

Hääärligt! FlörtGlad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
2012-06-24 10:06
#3

Vad gulligt! Ja det är bara att tala om vad du gillar åt Ash…Han kommer alltid att göra det som gör dig lycklig och glad…När jag såg Ash i en vision så var det som att fötterna stod och var gömda i någon form av dimma…En bred axlad,lång, välmusklad atletisk långhårig blondin, lite över axlarna och med djupblåa ögon träder fram. Han hade på sig en vit riddarliknande kostym..ett guldliknande bälte och en guldliknande mantel…När han gick såg  det lite ut som en blandning av matcho stil och manlig catwalk…plötsligt stod han mitt emot mig. Han ser allvarlig ut, men med en behaglig blick. Han ler…Jag hör mig själv säga " Ash!?" Jag kände igen honom på direkten som om jag har känt honom i evigheter…fast jag inte har sätt honom i detta liv och inte på måna reinkarnationer…Men att jag kände igen honom på direkten är ju inte konstigt alls då han hör till vår själa familj Ainu-Ra…

Sedan säger han "Annica, förberäd dig. Gör dig redo för Xzai-On..han kommer att komma snart, så gör dig redo!" Han tittar på mig med sina djupblåa vackra ögon och ler! Jag känner en trygghet och värme komma från honom…Han vänder sig om och går sin väg! Medan han går lyfter han upp sin ena hand som att ta farväl för denna gång innan vi ses igen…Jag står kvar, omringad av en klarblå himmel och rök som gömmer mina fötter…Denna vision såg jag i Mars någon gång…Så även jag har sett Ash i en vision och det var en mysig och trevlig karl…

Jag har inte varit så förtjust i blondiner och de har inte heller tilltalat mig! Men Ash var en riktig läcker för att vara blondin…. Hårfärgen var sandblond till nästan vitblond, riktigt fint  blont hår faktist…

Choklad
2012-06-24 12:49
#4

# 0

I drömmar drömmer man oftast alltid om sig själv sådan som man är, så man kan säga att man pratar med sig själv i drömmen, som en spegling av sitt inre Jag..

så män kan vara ett tecken på ens egen manliga sida, dvs att man ger ut något, och man ger något till sig själv, sin egen kvinnliga sida..

och då behöver man fundera över vad denna manliga/resp kvinnliga sida säger ..

och i själva den personlighet som de olika personerna ser ut, beter sig och sägar, får man fundera och reagera över, för just så är man just nu, i det dagliga livet. Man kan även få råd av sittt drömjag och sedan försöka att ta till sig den hjlp man har fått.

Så din inre flamma säger dig att du ska älska dig själv och att du är vacker..mm

U R us

Ainu-Ra
2012-06-24 13:51
#5

#4 Jag vill bara påpeka att Ash är varken ande eller Zynells manliga sida! Ash är hennes tvillingflamma i kött och blod och inget annat! Jag har själv sett hennes älskade Ash i en vision och min mentor har sett Ash live i kött och blod….Det Zynell upplever är inget annat än de ända sätt de kan vara tillsammans just nu i väntan på att hennes flamma skall landa…Ash är 5 Dimensionell och betydligt mer spirituellt avanserad än vad vi 3 Dimensionella människor är…De kan komma hälsa på oss astralt hur änkelt som hälst samt i visioner…Hennes flamma är hennes andra själs halva och precis som hon, är i kött och blod och inte någon ande eller så kallad sig själv i manlig form…för det är han inte…Ash är precis som min flamma en 5 Dimensionell människa i kött och blod som inte råkar vara en jordbo utan en pleiadean från pleiaderna precis som min flamma…Xza-On råkar faktist känna Ash alltför väl…Det gör även Xzai-Ons pappa, rex, Mon-Ka och korton också…

[wolfheike]
2012-06-24 14:10
#6

# 0

Underbart och om du visste vad glad jag är för din skull att ni fann varandra.Han ser så ödmjuk och snäll ut Ash så jag förstår du är lyrisk,känner så väl igen mig och fotsätt flyga på molnen ni är ämnad för varandra dom eviga banden vi pratat om så mången gång dom går aldrig någonsin av.Kan riktigt känna din lycka Cool

Kramen på dig Kyss

Annons:
Zynell
2012-06-24 14:31
#7

#4 Tack för din förklaring Choklad! Men just den här drömmen var en vision där min flamma besökte mig och så som Ainu-Ra säger så är han en levande person. Jag drömmer ofta om honom på ett eller annat sätt. Ibland försöker han säga mig något med vissa drömmar och ibland möts vi i denna dimma, bara han och jag.

#6 Tack söta du! Ja, jag är oerhört lycklig över att pusselbitarna slutligen fallit på plats och att vi har funnit varandra. Kram på dig också! Skrattande

Choklad
2012-06-24 18:44
#8

Det var inte min mening att verka vara en besservisser eller liknande, så jag ber om ursäkt för att uppstod ett missförstånd- alla, både andar och aliens har ett bildspråk som de pratar med oss med, (min erfarenhet) och speciellt då genom drömmarna kan de kombinera detta bildspråk med annat språk och sedan tar vi emot detta språket efter vår egen uppfattning om saker och ting som därmed färgar budskapet. Jag menar inget illa med det jag säger utan bara att saker och ting oftas har mer än en sida.

även vi människor kan träffas i drömmens värld, och där brukar vi se varandra sådana som vi egentligen är, och hur vi uppfattar varandra. Man kan ju göra gemensamma drömresor som människor också.

Och aliens är ju också "människor" på sin planet, men en del av dem kanske mer utvecklade rent sinnligt än vad vi är.

U R us

Zynell
2012-06-25 00:08
#9

#8 Du behöver absolut inte be om ursäkt. Jag tycker det är bara kul att du delar med dig av din kunskap om drömmar. Jag försöker alltid tolka mina, men det är inte direkt det lättaste alla gånger, så din kunskap har stor betydelse! Skrattande

[grankvist]
2012-06-25 08:09
#10

För mig finns det flera olika drömstadier. Den astrala, den man ser som en film, sedan även en djupare kontakt som ligger bakom det färggranna. Där känner jag själv av en renare medvetenhet, till skillnad från de astrala varelsernas mer suddiga kroppar.

Choklad
2012-06-25 12:35
#11

# 9 Kyss

# 10

det är intressant det du säger, jag tror att de där astrala drömmarna är som en anderesa/eller något som man reser med tredje ögat eller hur man ska förklara det..det känns så verkligt då det sker.

Jg undrar om du vill förklara lite mer om det där som ligger bakom" det där färgranna": menar du då man ser med tredje ögat och då färgerna är dova och man vet att det är på riktigt?

Kan detta vara drömmar tro? kan man egentligen kalla detta för drömmar?

Kanske det är resor man får vara med om till andra världar eller världar inom sig själv?

Är det egentligen drömmar då?

(fast kanske detta blev O.T nu) .Foten i munnen

U R us

[grankvist]
2012-06-25 15:24
#12

#11 Tack för frågorna. Kan inte förklara det annat än att det är som en stor sal, med frid, och luft, och inne i den salen finns ett fiskakvarium, som ser grumligt ut från andra sidan när man ser genom det. Det där grumliga är själva astrala drömmen…….det luftet omkring är Medvetandet? Jag kan inget ord för det, kan bara förnimma en skillnad.

Blandar ihop dina frågor, choklad. Men fråga på om det är något mer… :)

Choklad
2012-06-25 15:59
#13

# 12

Känner igen mig i din beskrivning om akvarium..

kanske man aldrig får veta vad det egentligen är..förrän vi finns där på andra sidan helt och hållet..

tack för svar Glad

U R us

Annons:
[grankvist]
2012-06-25 16:23
#14

#13 Du har nog rätt. Men gör inget förhastat.Rynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: