Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 4924 ggr
Zynell
2012-06-21 12:52

Drömmar om brev.

Ända sedan jag började på allvar drömma om min flamma för ca 3 månader sedan har jag ofta drömt att jag ser brev i mina drömmar. I min absolut första dröm med min flamma för ca 3 månader sedan hörde jag honom läsa upp ett brev.

Jag kan i stort sätt drömma hela natten att ett öppet brev befinner sig framför näsan på mig och jag kan se en massa text vara skrivet men jag uppfattar inte vad som står.

Jag inser att brev-drömmarna är viktiga, men jag har ännu inte riktigt listad ut vad de kan syfta på. Har dock mina teorier.

I natt drömde jag återigen en sådan dröm, säkert för tionde gången eller något sådant. Jag står i en ljus dimma och kan inte se annat än denna dimma av min omgivning. Framför mig svävar ett ark papper, ser ut lite som ett gammaldags papper. Något är skrivet men texten är för liten för att jag ska uppfatta vad. Dock uppfattar jag ett ord, men med min vanliga otur lyckas jag glömma ordet när jag vaknar. Satt och klurade på vad ordet kunde vara och det närmaste jag kan komma i huvudet är typ "mango" eller "manga" eller .. ja jag vet inte. Nu är det ju varken mangofrukten eller mangatidningar. :) Men jag lägger stor vikt på dessa drömmar, framför allt för att de är återkommande samt att jag tror att något viktigt försöks berättas för mig, men jag är inte tillräckligt medial utvecklad för att uppfatta budskapet.

Annons:
Cederin
2012-06-21 14:00
#1

Breven kanske innebär något sorts besked? Någon som försöker meddela något till dig är det ju iallafall Glad

Medarbetare på Naglar och Hår

Nandini
2012-06-21 15:14
#2

Vad spännande! Och att du drömmer om och om igen är verkligen intressant. Det kanske är något gammalt du återigen ska minnas, som du glömt. I den här tiden lär det ju vara så att vi ska få tillbaks våra minnen från den tiden då vi arbetade i andlighetens tecken helt.

Eller kan det vara så att du har något du ska skriva ner, något som du ska förmedla till världen men som du inte riktigt törs än?

Zynell
2012-06-21 15:27
#3

#1 Ja, det tror jag att de gör, frågan är vad. :P

#2 Det var en tankeställare! Har inte tänkt på det sättet tidigare. :)

Marr
2012-06-21 17:24
#4

En tanke flög in…träna dina "nya ögon" så ser du skriften… Fast hur du ska träna har jag ingen aning om, fick bara orden i huvet. Är inte mycket medial jag…kanske du vet själv? Kram på dig Zynell!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Zynell
2012-06-21 18:31
#5

#4 Ja, jag antar att det är det som krävs för att jag ska kunna läsa breven, men liksom du säger vet jag inte hur jag ska göra det. Men det verkar ju gå framåt i varje fall. Första breven uppfattade jag inga ord alls av, i de senaste uppfattar jag åtminstone någonting.

[grankvist]
2012-06-21 18:51
#6

Har man svårt att läsa, kan man läsa sakta, sakta. Svårt dock att få in budskapet.
Sometimes I feel like the message is not directed to you, but someone in your precence.
Foten i munnen

Annons:
Marr
2012-06-22 07:46
#7

Zynell! Jag tycker du går framåt i en rasande fart. Det här är jättespännande!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Christina_46
2012-06-22 12:02
#8

Hej. Jag hittade det här i min bok om tecken.

Brev kan betyda: Information eller nyheter är på väg- titta i brevlådan! Iaktta andra tecken för att se om det handlar om goda eller dåliga nyheter. Ett brev kan också betyda en indirekt kommunikation från någon Glad

Zynell
2012-06-22 12:11
#9

#7 haha! Ja, det är verkligen underbart att det slutligen har börjat hända saker och att pusselbitar har börjat falla på plats. Var frustrerad i många år pga att jag aldrig lyckades fatta något. Tungan ute

#8 Ah! Tackar! Nog är det någon slags information som försöks förmedlas till mig och jag är helt hundra att det är min flamma som skickar mig dessa brev-drömmar. Det var ju han som började med det. Nu måste jag bara lista ut vad han försöker säga mig med dem, men det lär nog inte dröja länge till. Skrattande

Upp till toppen
Annons: