Övrigt

En underbar vision

2012-06-21 11:42 #0 av: Ainu-Ra

I morn förrän jag skulle börja vakna hade jag en underbar vision!

Jag sprang på en stor åker i Bundaberg i Australien...Jag sprang på åkern och skrattade och fnittrade! Jag tittade bakom mig när jag sprang och jag såg Xzai-On komma springande efter mig bakom mig hans ögon var fyllda av kärlek och även han fnittrade till på sitt manliga sätt..Jag vänder om och fortsätter springa, fnittrandes och skrattandes...Han får tag på mig och plötsligt står han framför mig och vi tittar djupt varandra i ögonen. Enorm kärlek från hans underbara himmelska ögon strömmar ut och borrar sig rakt in i min själ...Jag tar fram ett par hadbojor ur min byxficka. Jag lägger snabbt handbojorna på Xzai-On..Han ser lite förvånad ut till först och jag säger " Sådär går det när du har haft mig att vänta på dig så länge...Han ler varmt och kärlekfullt. Sedan böjer han sig och ger mig en lång sensuell kyss. Fortfarande händerna i handbojorna...Efter kyssen öppnade jag mina ögon och på mina läppar växte ett leende fram...

Hade även en till vision, den lägger jag dock inte ut här. Den får ni läsa om på Xzai-On Kumjat bloggen...Glad

Anmäl
2012-06-21 12:32 #1 av: Zynell

Vilken söt och vacker vision! De där bojorna syftar kanske på att han inte kommer att åka någonstans den närmaste tiden efter att han har landat. :)

Anmäl
2012-06-21 16:14 #2 av: Ainu-Ra

#1 Alla våra flammor kommer att stanna med oss..De åker ingenstans utan oss! Flört

Anmäl
2012-06-21 16:41 #3 av: Zynell

#2 låter underbart! Jag måste dock vänta ett tag till innan jag får träffa min flamma. :p

Anmäl
2012-06-21 16:48 #4 av: Ainu-Ra

#3 Tyvärr jo, ett tag till! Men du har ju oss att umgås med under tiden du väntar på Ash!Flört

Anmäl
2012-06-21 17:08 #5 av: Zynell

#4 det ser jag verkligen fram emot, att få umgås med er. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.