Kosmiska energier/frekvenser

Besök av hundratals ljusvarelser

2012-06-18 15:00 #0 av: Amon

En Visitation från hundratals Ljusvarelser!

Inlägget lades till den av kauilapele

Tack vare WF för att skicka den här länken till mig. WF berättade att han också ser dessa ibland. Suzanne Spooner har också berättat för mig av hennes senare orb-ulary erfarenheter (artikel här , video här )

Här är meddelandet som följer med videon. Inga andra ord är nödvändiga.

"Jag höll på att göra redo min dotter för ett bad när vi märkte flerfärgade ljus på väggen. Jag fick snabbt det inre budskapet att ta fram min kamera och började filma dem. Min dotter skrek sedan "Titta, titta mamma, ta inte bilder av väggen, titta på alla de änglar som har kommit till oss! Du kan röra vid dem och de är här för oss! "

"Vi var plötsligt insvepta i vad jag bara kan beskriva som hundratals multi-färgade ljus partiklar! (Orber!) Rummet såg ut som om det snöade inne eftersom de kom in så snabbt och bara snurrade runt omkring oss som om de rörde sej till ljudet av deras egen symfoniorkester! Och enligt min dotter var det en melodi som följde dem även om jag bara kunde höra ringsignalen i mitt högra öra!

"De förde ett budskap om kärlek, helande och hopp för hela mänskligheten och vill att alla skall veta att de är här! Närmare oss än de någonsin har varit! Allt vi behöver göra är att öppna våra hjärtan för att ta emot dem! ♥ "

http://kauilapele.wordpress.com/2012/06/17/a-visitation-from-hundreds-of-light-beings/

Anmäl
2012-06-18 16:49 #1 av: Ghosthunter

Så cooltGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-06-18 19:19 #2 av: Marr

Härligt Amon och Tack för länken! Detta var riktigt intressant...Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-18 21:15 #3 av: Nandini

Åh, så vackert!! Tack!

Anmäl
2012-06-18 22:45 #4 av: Amon

Oh - vassegoda! Kunde inte låta bli att lägga in den! Kyss

Anmäl
2012-06-18 23:03 #5 av: Cristine

Jag hade besök förra helgen och satt vid köksborde och såg prickar som dessa under lampan, men bara kanske 20-25 st.

Jag såg dem 2ggr men eftersom de andra inte kunde se dem tänkte jag att det var dags för ögonläkare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-18 23:04 #6 av: stina63

Wow så häftigt, Glad

Anmäl
2012-06-18 23:09 #7 av: Cristine

Tack Amon!Glad

Anmäl
2012-06-18 23:13 #8 av: Amon

Härligt Cristine! Kyss

Javisst är det häftigt stina63! Detta kan väl knappast bortförklaras med fejkvideo i alla fall! Obestämd

Anmäl
2012-06-18 23:22 #9 av: Cristine

Nej man hör ju även den lilla flickan se och höra dem!

Det fick mej att komma ihåg videon med alla ljusvarelser på himlen i Mexico, och kvinnan talade om att de sjöng ibland.

Anmäl
2012-06-19 14:14 #10 av: [kajmal-0]

har sett och skrivit om små ljusa prickar, det finns även svarta prickar

Anmäl
2012-06-21 01:57 #11 av: Amon

Ja - små ljusprickar som far förbi - det kan man ju se ibland. Men jag har aldrig sett så här många på en gång.. Glad

För ett par år sedan upptäckte jag att en ljusprick brukade visa sej framför magen på gravida - även framför sådana personer som jag inte visste var gravida.. Det var avslöjande - och det var troligen bebisens guide - eller kanske rent av bebisen själv! Blev så glad varje gång jag såg den!

På fotografier har jag fångat orber många gånger.

Men svarta prickar är nog inga ljusvarelser, Kajmal.. Obestämd

Anmäl
2012-06-21 04:07 #12 av: [kajmal-0]

# 11 nej det ljusa  bekämpar de svarta!

Anmäl
2012-06-21 04:10 #13 av: [kajmal-0]

citat från boken:   ...Upplevelse
Jag ligger i sängen och ser ut genom fönstret. Små, små prickar kommer då uppifrån och in genom fönstret och vidare ut genom rummet. Jag känner att någon eller någonting kommer in och ställer sig bredvid fönstret. De ljusa prickarna fortsätter att komma, det står ett vattenglas på byrån, jag ligger orörlig och betraktar det. Efter en lång stund känner jag att det är en högt uppsatt varelse. Han säger; Tack, och han och prickarna försvinner. Jag ligger kvar en stund och tänker på vad som hänt. Jag reser på mig och går ut i köket, tittar på klockan och inser att hela händelsen tagit tre timmar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.