Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 3754 ggr
Cederin
6/17/12, 4:14 PM

Min tro för det utomjordiska

Hej allesammans! Har i skuggan klickat runt mycket på detta forum och fått upp ögonen. Ännu är jag obildad och riktigt färsk inom detta med tron om utomjordiskt, jag eftersöker mer och mer förklaringar och bevis. Jag vill gärna tro, för som ni beskriver allt här verkar det ju fantastiskt. Men lika mycket som jag tror så förhåller jag mig skeptisk. Det är ju troligen för att det är naturligt, jag skulle aldrig kunna snacka om dylika ämnen med mina vänner utan att bli hånad - just för att ingen i min krets tror på "spöken och ufos". Hånar de ämnet så förhåller jag mig tyst. Det påverkar mig såklart åt det andra hållet också - realismen och skepticismen. Jag är dock inte helt skeptisk. Jag är nästan fullt troende inom andevärlden men dock inte särskilt medialt begåvad. Aliens tror jag definitivt också på, det är väldigt naivt att tro att vi är ensamna i universum. Det jag däremot inte är fullt övertygad om är kontakten med oss och att de håller sig nära/på jorden, masslandnigen och allt det där. Det är mest för att jag i ren realism är beroende av fakta och för att jag skadats i min tro av allt för mycket människor som tvärnekar allt. Många av de jag känner skulle kalla mig psykiskt sjuk om jag nämnde sådant som ni påstår här (ingenting mot er nu, men tyvärr så är det sant..) Jag tror att man måste vara öppen och ganska stark mentalt för att tro. För många så är det nog svårt att ta in. Kanske är det så jag också är? Jag ber er nu på UJ att undervisa mig i detta, ge mig relevanta, gärna konkreta och trovärdiga tecken till att börja med. Utgå från att jag är totalt ny i detta men vill ta del av det ni verkar ha funnit. Kram!

Medarbetare på Naglar och Hår

Annons:
Ghosthunter
6/17/12, 6:42 PM
#1

Då får vi hoppas att det kommer in nån och ger dig ett bra svar då. Jag har inte direkt haft nån telepatisk eller medial kontakt med utomjordingar och jag har inte sett dom i verkligheten med blotta ögonen. Men jag hade faktisk en alien som jag såg medialt inom mig här hemma….men han sa aldrig något…han bara var här.

Men sen så har jag ju sett ett UFO vid 2 tillfällen, en gång väldigt nära och andra gången väldig långt ifrån. Den som jag såg nära var lika verkligt för mig som om jag hade sett ett flygplan….råder inget tvivel alls. Den andra var bara som en prick högt där uppe….men det var ganska coolt ändåFlört

Och du, jag vet hur det är om man råkar nämna sitt andliga och paranormala intresse för fel folk, så jag håller det mest för mig själv och talar bara med likasinnade om detta.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cederin
6/17/12, 6:54 PM
#2

Vi får se, förstår om det är svårt att svarapå mina frågor, självklart är jag även öppen för förklaringar om det själsliga och telepatiska med andra varelser, det är på ett sätt konkret för mig med tanke på att jag redan tror starkt på andevärlden! :)

Det är synd att så många är tvärstängda för allt sådant.. Samtidigt som respekterar att de tror på en annan sak så vill man ju gärna visa vad vår sanning är! Det nog svårt för många dock när man inte haft någon erfarenhet.. Jag själv har haft medial kontakt ca. 1-2 gånger, väldigt svag, däremot så har det hänt oförklarliga saker i min omvärld som bara är förklarlig i vår tro, därför är jag väldigt öppen för mycket.Glad

Medarbetare på Naglar och Hår

Ghosthunter
6/17/12, 7:07 PM
#3

"Vanliga" andar har jag kontakt med ofta….dom kommer och går ständigt här hemma hos mig. Men det hade varit roligt att också ha lite kontakt med aliens.

Jag kan verkligen hålla med dig om att det är synd att så många är tvärstängda och att många även hånar och förlöjla oss som håller på med dettaObestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
6/17/12, 7:55 PM
#4

Hej Cederin! Ja jag kan bara tala för mig själv. Eftersom jag tittat upp i himlen ända sen liten jag varit liten så har jag sett saker som inte går att förklara. Ibland har jag varit ensam ibland har andra varit med.

Ända sen 1995-2008 var dessa fenomen väldigt intensiva, flera gånger iveckan. Med intensiva menar jag att dom var närmare. En gång hade vi sällskap 1 1/2 mil av en mindre farkost ovanför träden. Den hade blått, gult och rött ljus. När vi anlänt till plats, stod farkosten stilla med ett vitt sken i över 30 minuter innan den försvann. Där fanns ännu fler vittnen som bevittnade.

En annan gång hade ett slags "skepp" kört fast framför goda vänners hus ca80-100 meter exakt mittemot. Denna farkost försökte gömma sig i något som såg ut dom ett konstgjort moln. Samtidigt såg vi en liten varelse som var gulaktig i färgen. Det tog över 1 dygn innan farkosten hade lämnat. Flera vittnen denna gång med. Så jag har aldrig blivit förnedrad eller ifrågasatt över dessa syner av mina vänner iallafall. Fast dom är inte så intresserade som jag bara…

Det är därför jag håller på här för jag vill veta och lära mer. Det känns som jag tar tillbaka något som är mitt, något som jag glömt. När jag läser andras upplevelser så tänker jag; "Just det"! Skulle inget hellre vilja än att uppleva en astralresa…tror jag kommer få göra det, om jag inte gjort det redan? Meditera är bra! Utomjordiskt eller inte…

Här kan man prata lyssna och fundera på det man kanske inte pratar om hemmavid. Har massor av glädje och nytta av att va här och tjata! Ibland kommer det in någon lustigkurre som tycker vi är lustiga, men så är det överallt. Speciellt om det handlar om andlighet, övernaturligt & utomjordiskt. Ja det är synd och ganska dumt tycker jag! Kul du är här!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
6/17/12, 7:58 PM
#5

Marr - Wow, vilka upplevelser som du har haft!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
6/17/12, 8:06 PM
#6

Ja borde skriva ner, men kommer ju för 17 aldrig ihåg år eller månader. Får ringa runt till vänner som varit med som ska leta dagböcker o.sv. Nu har jag haft paus några år då dom befinner sig på högre avstånd och jag har flyttat 4 mil söderut.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ainu-Ra
6/17/12, 8:22 PM
#7

#2 Lovar att du skall få se ett pleiadisk flygande tefat så småningom! Det finns många som vill se ett pleiadisk flygande tefat på nära håll! Min flamma och jag skall så småning om för ett besök till Stockholm så då kan vi säkert flyga förbi ert hus,beroende på var du bor och så! Är du riktigt snäll så kanske du även få se min flamma som heter Xzai-On Kumjat och kommer från Kajeru i Alcyone som ligger i pleiades…Ja, min älskade flamma är ingen jordisk man, utan en som folk nog mera skulle kalla för ET, alien eller utomjording! Utomjording är han ju då han inte är hemma från detta solsystem…Flört

Utomjordingar är avanserat spirituelt utvecklade och komuniserar med oss genom telepati! Jag komuniserar med min flamma genom telepati! Vi kommer att göra en mycket viktigt uppdrag här för mänskligheten min flamma och jag när han landar, vilket han kommer att göra snart..Detta uppdrag är gud vilja för mänskligheten som vi har blivit utvald att göra…att fullfölja guds önskan om ett himmelrike/paradis på jorden…Glad

Min och Xzai-Ons själfamilj är Ainu-Ra, en mycket mycket MYCKET gammal själafamilj…Ja där har du även svaret till mitt iFokus namn…Glad

Marr
6/17/12, 8:35 PM
#8

Hämta mej bara för 17! Åker med direkt om dom vill ha mej med på en tur vill säga he he he! Nu finns väl förmodligen viktigare saker att göra än att köra runt på en nyfiken "kärring" som jag. Suck! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cederin
6/17/12, 8:40 PM
#9

Marr, vilka upplevelser! Är helt fascinerad om dessa är sanna! Otroligt. :D

Ainu-Ra, har läst om dina upplevelser tidigare här på forumet och det verkar fantastiskt! Än för mig så är det väldigt stort och ganska ofattbart fenomen, om det existerar är det ju underbart. Jag hoppas att jag snart får mina egna bevis också! Jag bor i centrala södertälje, ni får gärna svänga förbi! Flört

Medarbetare på Naglar och Hår

Ainu-Ra
6/17/12, 8:48 PM
#10

#9 Det lovar jag att vi ska göra!Flört

Cederin
6/17/12, 9:01 PM
#11

#10 Vad kul! Säg till när så jag kan titta Glad

Medarbetare på Naglar och Hår

Ainu-Ra
6/17/12, 9:33 PM
#12

#11 Jepp det lovar jag att jag skall göra!Glad Jag vet att många är lite som vetenskaps män, de måste bevitna det hela för att tro och till och med vidröra flygande tefatet.  Skrattande

Cederin
6/17/12, 9:37 PM
#13

Landar ni någonstans eller flyger ni bara förbi? Står stilla i luften? Spännande dethär Skrattande Ja nog bor det allt en liten vetenskapsman någonstans i mig, men i hjärtat så vill jag tro!

Medarbetare på Naglar och Hår

Annons:
Ainu-Ra
6/17/12, 10:19 PM
#14

#13 Vi kan säkert ev ordna en landning…Skall ta upp detta med min flamma sedan. Men hur som hälst så kommer vi att flyga förbi och även hovra på stället en stund om vi inte ev landar…Vi får se vad min flamma tycker! Det är ju ändå han som är pilot! Du kan gärna gå in på vår blogg Xzai-On Kumjat, där hittar du mer om min flamma, information om vissa flottor i GFL mm…Du kollar in min medlemsida där hittar du länken till min blogg.Flört

Som Ashtar brukar säga " Lyssna till ditt innersta hjärta, det är hjärtat som vet sanningen" Med andra ord ibland är det klokt att lyssna till sitt innersta hjärta än på sitt huvud…Flört

Cederin
6/17/12, 10:28 PM
#15

#14 Vi PMar om det!Skrattande Och ja, det är alltid hjärtats sanning som spelar roll i slutändan!

Medarbetare på Naglar och Hår

Upp till toppen
Annons: